Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kilkukrotne odpalanie po zimnej nocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jutro czyszczę przepływomierz oraz przepustnice, wyjmę także wąż od regulatora na listwie i zobaczę, świece są nowe mają zaledwie ok 100-200km przebiegu, cewka jest zmieniona na inną też używaną, przewody jeszcze nie zmieniane.

A co do cewki to każda jest tak delikatnie pęknięta w pół między czopami 1 i 2 cylindra ?? bo dzwoniłem po różnych ludziach i każdy miał takie pęknięcie na Lubelszczyźnie a nowa hmm u Niedziałka na zniżce 650pln/1500pln oraz 2500pln więc trochę śmiech na sali.

Opublikowano

tez od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem podobny jak u ciebie z tym ze dzis w nocy wlaczylem wycieraczki i tak niemrawo sie poruszyly i stanely w polowie szyby. o dziwo auto normalnie kreci :kwasny: ale licznik sie wyzerowal jak po odlaczeniu aku... pozniej wstawie filmik z odpalania

Opublikowano
A świece w jakim masz stanie, z filmiku wynika że go zalewa i jeżeli PB czuć to znaczy że jest silnik zalewany PB, musisz zobaczyć stan świec i przewodów czy gdzieś może przebicia nie ma, po drugie odkręć listwę i zobacz czy któryś wtrysk nie leje PB (może któryś się nie domyka), wyczyść też może przepustnicę i zrób jej adaptację. :)

---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

Dodatkowo nie zaszkodziło by jak byś ciśnienie PB zmierzył może regulator kończy żywota :) ściągnij ten wężyk który dorabiałeś i powąchaj czy benzyną czuć jak tak to regulator jest uszkodzony jak nie to znaczy że nie on :)

Z adaptacja przepustnicy w ADR to jest tak że on się chyba sama adaptuje jak przekręciusz kluczyk w stacyjce i odczekasz ok 30sek.

Rozebrałem wczoraj tą klapkę w bagażniku pod którą jest dostęp do baku. Nie widać tam by coś kapało.

Opublikowano

devil prawie tak jak mowisz z ta adaptacja z tym ze najpierw trzeba odlaczyc na noc aku potem rano podlaczyc przekrecic stacyjke do zapalenia sie kontrolek odczekac nie dotykajac niczego kolo minuty wylaczyc stacyjke i odpalic i poczekac kolo minuty i wtedy sie powinna zrobic adaptacja

Opublikowano
devil prawie tak jak mowisz z ta adaptacja z tym ze najpierw trzeba odlaczyc na noc aku potem rano podlaczyc przekrecic stacyjke do zapalenia sie kontrolek odczekac nie dotykajac niczego kolo minuty wylaczyc stacyjke i odpalic i poczekac kolo minuty i wtedy sie powinna zrobic adaptacja

A to tego nie wiedziałem. Robiłem to vcs`em zawsze :wink:

Najnowsze doniesienia. Dziś wszedłem do garażu temp od razu 90stopni. Na vagu w 17-08-03-95st Bez odpalania nawet :kwasny: Szybko skasowałem błędy (był jeden w 01 że parametr z czujnika za wysoki :P)

Wymiana czujnika na ori aso (15 minut roboty)

Znowu VCDS 0 błędów temp w 17-08-03-50st -> Auto odpaliło od pierwszego "strzała"

Popołudniu się przejadę i zobaczę jak to będzie pokazywać.

Nadmienię iż u mnie w 01-08-007 nie ma w ogóle parametrów jak temperatura tylko są odczyty z lambdy bodajże.

Kolego spid1261 moje odpalanie wyglądało dokładnie tak samo jak twoje. W dodatku na początku czujnik nie pokazywał źle. stało się to dopiero po przejechaniu ok 1000km.

Sorry że się wryłem w Twój wątek ale mamy podobne objawy.

Moja sugestia to jeśli możesz podłącz VCDS/VAG i monitoruj tam temp. Być może u Ciebie też czujnik pada.

Opublikowano

hm ja na kanale 49 nie mam odczytu zadnego a na 51 nie ma zadnej temp ;d moze cos robie nie tak. mozesz za raczke poprowadzic horny - na vag-com :decayed:

---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ----------

u mnie wygląda to tak

trza mega podgłośnić żeby słyszeć kręcenie rozrusznika bo kom słabo zbiera dźwięk przy zamkniętych szybach :wink:

po odpaleniu jak skaczą obroty - dodawałem gazu

jak auto ruszy i przejedzie pare metrów zaczyna chodzić normalnie

Opublikowano

Ale nie pokazuje Ci żadnego oczytu czy 0 na kanale 49.

Ja mam na 49 zawsze wartość 0

51 to temp silnika

Jeśli chodzi o VCDS/Vag to:

01 to Engine -08 to bloki pomiarowe chyba (measer blocks) -007 wpisujesz w te wolne pola i dajesz "GO" - Ale u mnie nie ma tam żadnej wartości z coolant temp

17 to instruments -08 jw -03 (go) - coolant temp chyba w drugiej bramce czy trzeciej się wyświetli

Opublikowano

W silniku ADR temperatura silnika jest w grupie 003 na kanale 3

Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk

Opublikowano

okej więc Panowie proponują podłączyć vaga i sprawdzić temp, no wczoraj jeszcze cos zobaczyłem ok 23 wracałem temperatura na zegarze znowu ok 80/83* wróciłem do domu wyłączyłem samochód, po czym przekręciłem na zapłon i temp nagle wskoczyła na równe 90* po odpaleniu to samo utrzymywała się na 90* a gdy jechałem wcześniej zatrzymała się na drugiej kresce tej grubszej przed 90* ja to już wariuje hehe tu tak tu tak może ten czujnik się zawiesza bo kończy się żywotność. No ale podłącze po weekendzie VAG i zobaczę co pokazuje.

Opublikowano

Czujnik wymień jak nic. To samo co u mnie. Samemu dasz radę to zrobić 15 min roboty.

Opublikowano

podjechalem do kumpla na vaga i pokazywal mj temp 97* a na liczniku wskazowka ok 89-90 poczekam az wystygnie i pod wieczor zrobie pomiar zimnego

Opublikowano

Pokręciłem się po mieście dziś i wszystko było ok. Odpalanie zarówno zimnego (rano) jak i ciepłego samochodu bez problemu.

Opublikowano

okej panowie więc który to bedzie czujnik ?? ten niebieski 4 pinowy ? lokalizacja w glowicy z tylu gdzies ale gdzie ? trzeba wyjac dolot ? przepustnice ? jaki najlepiej kupic ?

AHA jeszcze jedno.. może też będzie związane z moim problemem SZROTA. Spalanie auta jest że tak powiem MEGA bo mam lpg no ale zrobiłem 130km i nie ma pół butli czyli ok 20l z czego 100km było w trasie a 30 w miescie... parownik zmieniony, gaz wyregulowany, filterek gazu tez nowy.. na pb tez jest duże spalanie... może to był wina przepustnicy ? przepływki ? może te sprawy są powiązane duże spalanie ----> kilkukrotne odpalanie -----> falowane obroty -----> nie trzyma temp...

EHHH POMOCY PANOWIE BO JUŻ WYMIĘKAM ;(((

Opublikowano

Wymień czujnik to ten 4 pinowy pisałem wcześniej. Trzeba odkręcił plastikowy dolot ten czarny i pod nim będziesz widział czujnik (u mnie lewa strona patrząc pod maskę) i dwu stykowy sensor (po prawej). Robota prosta i przyjemna.

P.S. U mnie też było zawyżone spalanie. Może nie tak dramatyczne jak u Ciebie ale nie mam też gazu.

Jak wymienisz czujnik to będziemy dalej szukać zawyżonego spalania. Jak nie pomoże. Adaptacje przepustnicy miałeś wcześniej opisaną aku wystarczy na 15min odłączyć

Opublikowano

oki jutro po pracy biorę się za wymianę tylko kupię go jeszcze w jakimś sklepie.

Opublikowano

Kup ori w ASO inne to schrot. Poczytaj wątki o czujniku temp. ludzie po 3-4 wymieniali. Dopiero ori daje radę

Opublikowano

Dokladnie zobacz w salonie skody bo taniej niz w audi. Zamiennik to strata kasy.

Sony Xperia Tapatalk 4

Opublikowano

Wszystko zależy od ASO ja kupowałem u Lelka w gl i płaciłem 150zł z oringiem

Opublikowano

u mnie po 4 godzinach postoju pokazywalo 40* czekalem az temperatura zacznie roznac i mniej wiecej sie zgadzalo ze wskazaniami na liczniku (lekkie przeklamanie +5*)

wydaje mi sie ze moj problem tkwi w pompie paliwa albo jakies nieszczelnosci w ukladzie paliwowym bo 2tygodnie temu zalewalem auto 20lpaliwa i wczoraj nie chcial w ogole odpalic dolalem mu 10l paliwka i od strzala zapalil.

autko zagazowane wiec nie mozliwe zebym w 2tygodnie 20l na samo odpalanie zuzyl:kwasny:

ilosci paliwa nie widze bo zaloztlylem plywak z paska 1.8 i pokazuje mi na odwrot poziom paliwa :decayed:

Opublikowano

Poszukaj na forum gdzieś chyba było jak to "przekonwertować"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...