Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kilkukrotne odpalanie po zimnej nocy


spid1261

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytaj w dziale Efekt wymiany licznika na fis w b5. Coś mi się obiło o uszy z tym że jak była pompa albo licznik z A6 to też pokazywało odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącze się do tematu bo mam bardzo podobny problem. Również mam audi 1.8 ADR z gazikiem. Jak go kupiłem 2 miesiące temu to mi zaczął lekko podszarpywać na niskich obrotach, później zaczął również na wysokich. Oddałem do mechanika a on stwierdził że to ten czujnik temp. Wymienił mi tydzień temu lecz na zimnym silniku mam problem z odpalaniem i na zimnym mam jeszcze małe szarpnięcia. Co to może być?? Dodam że ten mechanik ze mnie trochę zdarł i nie chciałbym do niego prowadzić już samochodu. Znacie może kogoś kto w Lublinie lub okolicach zajmuje się dobrze zarówno mechaniką jak i elektromechaniką ? spid1261 prowadziłeś gdzieś samochód czy sam się nim zajmowałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony na ori czy jakiś inny?? Ja się już przekonałem na własnej skórze że jak na forum 99% ludzi pisze że ma być ori albo taka lub taka świeca/ czujnik/ część to najlepiej tak zrobić dołożyć trochę grosza i mieć raz a porządnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Panowie czujnik cieczy zmieniony, termostat zmieniony, przepływomierz czysty no i ? efekty:

-trzyma już stałą temp 90* czy to trasa czy miasto jest OK

-odpala lepiej, już nie gaśnie 4 razy zanim pochodzi ///ALE/// gdy dodam gazu zamula go, trzeba bardzo delikatnie i stopniowo dodać gazu aby się wkręcał na obroty.. więc dalej nie jest tak jak powinno być, fakt jest lepiej bo nie gaśnie jak głupi ale trzeba delikatnie z gazem się obchodzić.

Jakieś pomysły ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób mu reset ECU czyli odłącz go na noc a rano przy podłączeniu adaptacja przepustnicy z kluczyka powinno pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób mu reset ECU czyli odłącz go na noc a rano przy podłączeniu adaptacja przepustnicy z kluczyka powinno pomóc :)

Jak masz vag to bez resetu możesz też adaptacje zrobić za pomocą kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się można ale zawsze lepiej ECU przywrócić ustawienia fabryczne :) Na pewno nie zaszkodzi a moim zdaniem działa lepiej niż komputer i VAG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku był odłączany na jakieś 15-20min przy zmianie bo noc wczesniej padł taki było badziewny, więc na całą noc próbować odłączać czy próbować vag ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku był odłączany na jakieś 15-20min przy zmianie bo noc wczesniej padł taki było badziewny, więc na całą noc próbować odłączać czy próbować vag ??

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-adr-adaptacja-przepustnicy-16631/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów podłącze się pod temat. Mój adr odpala i od razu gaśnie, nie ma różnicy czy jest silnik rozgrzany czy zimny, dzieje się tak od ok.3 miesięcy ale rzadko , może raz albo dwa razy w tygodniu nawet raz było 3tygodnie spokoju. Objawy są takie, odpalam, wskoczy na obroty ok 1200rpm i od razu gaśnie bez dotykania pedału gazu, a kiedy wcisnę troche pedał gazu to odpali wskoczy na obroty ok. 2500rpm i od razu zgaśnie, zrobi tak z 3 do 5 razy, i za którymś razem odpali i pracuje bez problemu. Ale to co zrobił dziś rano bardzo mnie poirytowało. Odpalał i gasł chyba z 10 razy, po którymś razie kręcił i wcale się nie odzywał potem znowu kilka razy odpalił i gasł po czym odpalił i wszystko było ok. Pomocy musze zrobić to przed zimą bo w mróz wcale go nie odpale. Immo raczej odpada bo przy odpalaniu innym kluczykiem robi to samo. Myślałem raczej nad pompą paliwa, czujnikiem temperatury, no i muszę wyczyścić przepustnice ale nie moge dostać w Grudziadzu uszczelki he porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapala się i gaśnie ci kontrolka z imo.

To że "pod" innym kluczem jest to samo nie oznacza że to możesz wykluczyć bo najczęściej pada kostka w stacyjce i klucz nie ma nic do tego. zobacz jak u kolegi spid1261 na pierwszej stronie (w połowie) na filmiku gaśnie kontrolka imo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ta kontrolka nie zapala się i nie gaśnie i tutaj pytanie czy ta kontrolka jeżeli wszystko z immo jest ok to czy wogóle się zapala, czy mam przepaloną zarówke w liczniku? :) bo ona nigdy mi się nie zapalała . Dziś rano zapalił normalnie ale trzymał takie obroty jak by nie włączył sania' i tak myśle o tym czujniku. A co moge zrobić jeśli to immo broii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie ale czekam na kabel bo zamówiłem. Ale z tego co widziałem na tym filmiku to powinna się zapalić po włączeniu zapłonu ta kontrolka i po paru sekundach zgasnąć i rozumiem że tak powinno być? Czyli muszę wymienić żarówke. A mam pytanie, droga ta uszczelka przepustnicy? Bo nawet nie powiedziano mi ceny , musze zajechać do intercarsu , bo wydaje mi się że tej przepustnicy jeszcze nigdy nikt nie czyścił, jest masakryczny nagar w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyczyść przepustnicę. Ja moją już czyściłem. Kontrolka musi zapalić sie i zgasnąć. U mnie raz na 100 odpaleń zgaśnie ale zaraz się zapali. W tedy lekko stukam w stacyjkę i działa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jak narazie dzięki za odpowiedzi, w tygodniu podłącze kompa i zobacze co pokaże, na początku jak ją kupiłem to podłączałem pod kompa i wykazał 5 błędów sporadycznych w tym sonde lambda ale podłączałem go potem po ok pół roku i nie było wcale błędów, ale wymieniałem ostatnio akumulator i wydaje mi się że złapał kilka błędów bo dziwnie pływa na obrotach a przed odłączeniem aku. Tego pływania obrotów aż tak nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem ale tylko tak bez kompa włączyłem zapłon na minute wyłączyłem, po czym odpaliłem silnik i zaczekałem aż nagrzeje się do 90 stopni bez dodawania wcale gazu, niby powinna za adaptować się sama po takiej operacji, ale chyba lepiej podłączyć kompa. Myślałem też o filtrze paliwa wymieniałem go przy poprzedniej wymianie oleju jkieś 12 tyś km. Ale wątpie że to wina filtra, niewiem. Przewody, świece wymienione jakieś 5 tyś. Km temu nie były njtańsze więc to odpada, filtr powietrza nowy dwa miechy temu wymieniałem olej i filtry. Obstawiam immo, czujnik temp. Pompe paliwa, przepustnice . Musze tego kompa podłączyć. A zauważyłem dziś że kiedy silnik jest rozgrzany do 90st. To trzyma ok 1000rpm a nie powinien nigdy tego nie było. O co tu chodzi? Bez kompa chyba ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...