Tomas3k Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam! Otóż mam problem z silnikiem 2,5 tdi... wszystko niby jest ok gdy jest zimny... pali na dotyk.. a jeżeli przejadę powiedzmy 6 km silnik złapie 90C to już mam duży problem z odpaleniem po krótkim postoju... muszę dać mu jakieś 40 min czy coś w tym stylu żeby temperatura silnika spadła z 90... Auto oddawałem do mechanika sprawdzał szczelność układu i jest ok... pompa też PRAWDOPODOBNIE ok... jedynie co mi zrobił to ustawił kąt wtrysku bo podobno był zły... i on mówił że jak będzie tak dalej to żeby mu dać znowu to coś pogrzebie przy czujniku temperatury silnika(wody) ale postanowiłem go sam wymienić i niepotrzebnie bo problem dalej jest... a tak zaczęło się dziać po moich pseudo naprawach czyli zwalałem pokrywy zaworów bo poprzedni właściciel straszny syf tam zrobił i nie dało się na to patrzeć.. i pokorciło mnie założyć stare przelewy i w te upały co były mi popękały.. i wracałem tak na popękanych gdzieś z 20 km... i tak słyszałem że mogły membrany w pompie paść ? czy może macie jakąś inną opcję ? i z tego co widzę to co ten mechanior mi sprawdzał szczelność to że jednak mi leci paliwo ponieważ leci mi olej z miski olejowej ale auto zostawia takie rozmyte plamy pod sobą nie sam olej tylko tak jakby wymieszane z ropą tylko pytanie skąd tam ropa z samego przodu auta ? Pozdrawiam!
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam,na początek myślę że powinieneś zrobić logi na VAG-u żeby grono na forum miało więcej danych co sie dzieje w silniku bądź w VP44.Co do wycieku to myślę że jak przelewy popękały mogła ropa spłynąć po bloku silnika,więc foto też myślę mile widziane.Ciężko cokolwiek pomóc przez neta bez danych z kompa. Jedno pytanie czy wymieniałeś te felerne przelewy czy mechanik wymieniał ??
Tomas3k Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja wymieniałem przelewy, a co do ropy to racja ale już dość dawno mam te nowe przelewy i ta ropa która powpadała gdzieś tam w szczeliny to już raczej znikła. Co do kompa to ten mechanik go podłączył i nie miał jakiś błędów, ale planuję go jeszcze raz podłączyć w najbliższym czasie...
kudalty66 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 jedź człowieku do porzadnego mechanika co zna ten silnik, i nie zastanawia sie nad nim,. mineralna u witka, porządną diagnoze zrobisz,., ewentualnie zmienisz mape i bedzie palił dobrze na ciepłym , spróbuj odpiac czujnik cieczy i odpalić na ciepło, powienie odpalic od strzała,.
Tomas3k Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Kolego jeżeli chodzi Ci o czujnik temperatury wody to wymieniłem go na nowy.
matekg Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Koledzy mój ciężko pali na ciepłym od momentu wymiany rozrządu,mechanik twierdzi,że z jego strony wszystko jest zrobione jak trzeba.Po jakimś czasie ustawiłem kąt wtrysku na prawidłowy,wymieniłem czujnik temperatury,bo był do bani(sprawdzone vagiem),nowy działa dobrze - również sprawdzony,ostatnio zmieniłem dawkę startową i na chwilę było lepiej,a teraz to jak mu się chce raz zapali od strzała,a raz pokręci.Gdzie można jeszcze szukać przyczyny ciężkiego odpalania?
Marcel_x1 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Ciężkiego odpalania można też szukać w akumulatorze. Jak już pisałem w innym poście. Też wymieniłem rozrząd z pompą wody i wszystko ładnie pięknie.. Przyszła zima i na zimnym palił od strzała a na ciepłym już mu tak nie szło.. Kupiłem aku i problem z odpalaniem na ciepłym silniku znikł, nie kręci długo bo jakieś 1-3 sekund. Spróbuj podmienić akumulator o tych samych parametrach i oczywiście go rozgrzej zgaś i za chwilę odpal. Daj znać czy to coś Ci dało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się