szarpie w czasie jazdy
0

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, dziś rano jak zwykle jechałem swoim audi a4 1.9tdi 90km z 97r. do pracy, aż tu nagle poczułem szarpniecie przy predkości 80lm/h na 5biegu, coś wstylu jakby brakło paliwa na sekundę. Następne szarpniecie było po 5 minutach przy 110km/h/5 bieg. Gdzie szukać przyczyny? stawiam na układ paliwowy, ale elektronika też może wchodzić w grę. Ponadto żadna kontrolka się nie zaświeciła. Stawiacie któryś wtrysk? a może pompa? czy istnieje możliwość, że filtr paliwa może być już zapchany? Znajomy wspomniał,że może to być nastawnik? w każdym razie proszę o pomoc i eliminację możliwych awarii. Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    miałem tak jak padał wtrysk sterujący, póżniej dwa tygodnie nic i znowu pare razy prychnął, ja tak 3 miechy jeżdziłem sporadycznie sie to działo. Podepnij waga i sprawdz błędy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak własnie zrobie, pierw Wag w poniedziałek, pozniej dalej bede gdybal..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć.

    OOOO Madrego az milo sie czyta

    :hi:

    Pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poruszane na forum już kilkanaście razy : zasyfiały nastawnik, padający wtrysk sterujący itp itd :) Była też opcja ze po odcięciu przewodu który idzie (nie pamiętam koloru) od impulsatora do licznika szarpanie ustawało :) zresztą po więcej info odsyłam do :szukaj:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz rezystancje na wtyczce od sterujacego na zimnym od 90 do 120 ma miec i zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

    Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, dalem auto do pompiarza wykluczyl awarie pompy czy wtrysku..mowi, ze problem siedzi w elektrye, ale wag nie pokazuje bledow;/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia.

    czasami to nie pomaga

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

    Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony.

    Grzegorz PW :wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy