Jump to content
0
krzsfs

szarpie w czasie jazdy

Recommended Posts

Witam, dziś rano jak zwykle jechałem swoim audi a4 1.9tdi 90km z 97r. do pracy, aż tu nagle poczułem szarpniecie przy predkości 80lm/h na 5biegu, coś wstylu jakby brakło paliwa na sekundę. Następne szarpniecie było po 5 minutach przy 110km/h/5 bieg. Gdzie szukać przyczyny? stawiam na układ paliwowy, ale elektronika też może wchodzić w grę. Ponadto żadna kontrolka się nie zaświeciła. Stawiacie któryś wtrysk? a może pompa? czy istnieje możliwość, że filtr paliwa może być już zapchany? Znajomy wspomniał,że może to być nastawnik? w każdym razie proszę o pomoc i eliminację możliwych awarii. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem tak jak padał wtrysk sterujący, póżniej dwa tygodnie nic i znowu pare razy prychnął, ja tak 3 miechy jeżdziłem sporadycznie sie to działo. Podepnij waga i sprawdz błędy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć.


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć.

OOOO Madrego az milo sie czyta

:hi:

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poruszane na forum już kilkanaście razy : zasyfiały nastawnik, padający wtrysk sterujący itp itd :) Była też opcja ze po odcięciu przewodu który idzie (nie pamiętam koloru) od impulsatora do licznika szarpanie ustawało :) zresztą po więcej info odsyłam do :szukaj:


Było A5 b5 1.9TDI AFN
Jest A6 C5 1.9 TDI AWX

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz rezystancje na wtyczce od sterujacego na zimnym od 90 do 120 ma miec i zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony.


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia.

czasami to nie pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)

Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony.

Grzegorz PW :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...