suuch Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam, jest to mój pierwszy post, więc jesli pisze coś nie tak to sorry. Mój problem: Poszła mi uszczelka pod głowicą, po rozebraniu silnika okazało się że turbina jescze wymaga regeneracji (wymieniłem na zregenerowaną). Po złożeniu silnika, silnik po odpaleniu chodzi przez pierwsze dwie minuty dobrze a później bardzo nie równo. Po podpięciu do VAGa okazało się że pierszy cylinder nie chodzi. Diagnosta zalecił wymiane wiązki pompowtryskiwaczy. Wymieniłem i bez zmian. Następnie został zamieniony pierwszy pompowtryskiwacz (ten który nie chodził) z drugim i po podpięciu do Vaga diagnosta stwierdził że teraz drugi cylider nie chodzi a pierwszy sie także zawiesza. Co może być nie tak? Czy to ma jakiś związek z wymianą turbiny, czy może coś mechanik nakopał?
pre_pl Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 była robiona tylko wymiana uszczelki ? Bo w większości przypadków to nie wystarcza, dlatego lepiej splanować od razu.... Jak "efekt" wędruje za pompką to oczywiste jest, że jest ona uszkodzona i do wymiany się nadaj
suuch Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Tak planowałem. Zastanawia mnie dlaczego pompowtryskiwacze przed robotą działały a teraz nie działają.
plotik Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 może panowie mechanicy nie zadbali o zachowanie czystości przy rozbieraniu silnika i jakiś syf dostał się do paliwa za filtrem
Piotruś Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Zastanawia mnie dlaczego pompowtryskiwacze przed robotą działały a teraz nie działają. Być może dlatego, że brak jest szczelności rozpylacza w gnieździe głowicy ... . Czy podczas zamiany pompek miejscami wymieniłeś zestaw naprawczy PD ? Czy po wyjęciu pompek sprawdziłeś powierzchnię styku miedzianej podkładki z gniazdem w głowicy (jeżeli jest nieszczelność widać wyraźne okopcenie w tym miejscu) ?
Musashi Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 po piewsze do wymiany uszczelniacze PD po drugie konektory sterujace, moze mechanik uszkodzil wiazke w trakcie wymiany dopiero gdy to zawiedzie wymienia sie PD.
suuch Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Wiązke wymieniłem na nową i bez zmian. Na razie dwa wtryskiwacze dałem do regeneracji. Dam znać czy coś to zmieniło.[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 11:10 _________________________________________________a więc zregenerowałem te wtryskiwacze i bez zmian, nadal nie równo chodzi czasami nawet mocno szarpie zwłaszcza przy 2000 obrotów. Nie ma także odpowiedniej mocy. O co chodzi?
Musashi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 a sa jakies bledy? robil ktos logi? jak wygladaja logi grupy 013, naprosciej zlogowac ja w roznych zakresach predkosci. bedzie widac ktory cylinder niedomaga. badana byla kompresja?
suuch Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Niestety błędów nie znam. W cześniej jak był podłączony do kompa wyszło że nie domaga 1 i 2 cylinder, dlatego wymieniłem pompowtryskiwacze. Bez zmian.
Musashi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 bez tego ciezko bedzie cos podpowiedziec... pozatym zasugerowalem troche wiecej niz tylko sprawdzenie bledow. z fusow trudno wrozyc....
Patrox Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A po wymianie pompowtrysków były one regulowane?. I zobacz jakie sa wartości w kanale 23, to Ci odpowie na sprawność pompowtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się