witek1234 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Witam oto mój dupowóz auto kupiłem jakieś 4,5 roku temu było gołe w ryj fabrycznie posiadało : 4x szyby el. składane el. lusterka właśnie to forum zmobilizowało mnie do modów modyfikacje które zrobiłem: -chromy z esy -zderzak pod xenony 2 lift - skóry kubły grzane - boczki skóra - lampy przód bixenon z orginalnych valeo xenon - lampy tył 2 lift - błotniki przód 2 lift - konsola srodkowa navi DX - samopoziom - hamulce przód 288 polift wentylowane - nagrzewnica polift EU (cała instalacja) (chłodnica klimy od 2,5) - nagłosnienie bosse i maskownice bosse - sufit 2 lift - oświetlenie led - oswietlenie pod nogami - deska rozdzielcza 2 lift - zmieniarka usb - zawias w dół - alusy avus 17 - licznik 2 lift z esy - tempomat - pompka centralnego 2 lift - pilot scyzoryk - lusterko fotochrom - kiera z esy i kolumna - magiel z 2,5 - zestaw głośnomówiący nokia ck200 Do zrobienia - listwy na progi 2 lift ZROBIONE - wymiana 4 drzwi 2 lift - wymiana silnika na 1.8 T albo 2,4 ( na etapie zbierania opini)
Grzesiek1985 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 środek masz zaje....fajny reszta tez robi robotę Trochę chyba to kosztowało $$$$$$
a4-freunde Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 no no to tak jak moja była goła ale juz ja ubrałem
mrogal Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Witam oto mój dupowóz http://s16.postimg.org/lktx4691d/P1030928.jpg http://s13.postimg.org/q8jgk2qr7/P1030933.jpg jak licznik skablowales?
witek1234 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 licznik to nie ma problemu juz robiłem kilka w przedliftach : -manetka - sensor w miche - zbiorniczek płynu chłodzącego polift - zbiorniczek pod xenon z czujnikiem - krańcówki tył polift - krańcówka klapa przód - zamek z krańcówką klapa tył polift - immo wywaliłem z kompa No i oczywiście troche kablomani trzeba pamietać zeby rozdzielić kablel od klimy (biało brąz) i od termometru bo idą jednym w polifcie załanczanie klimy plusem a wczesniej minus jak damy plus do termometr nie działa efekt :
arnold27 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 szacun za wkład.robi robote:drunk:
huzio00 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 No wkońcu pakazałeś na forum:wink: roboty dużo włożone-więm trochę na ten temat jeśli chodzi o to autko:kox: chłopak lubi kabelkologie:decayed: Witek jak miałbyś wkładać 2.4 to nie lepiej 2.8? zawsze to prawie 30 kuni więcej a spalanie i reszta to samo.
Armi Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 licznik to nie ma problemu juz robiłem kilka w przedliftach :-manetka - sensor w miche - zbiorniczek płynu chłodzącego polift - zbiorniczek pod xenon z czujnikiem - krańcówki tył polift - krańcówka klapa przód - zamek z krańcówką klapa tył polift - immo wywaliłem z kompa No i oczywiście troche kablomani trzeba pamietać zeby rozdzielić kablel od klimy (biało brąz) i od termometru bo idą jednym w polifcie załanczanie klimy plusem a wczesniej minus jak damy plus do termometr nie działa efekt : http://s21.postimg.org/lyohu46c3/P1030740.jpg http://s15.postimg.org/sf3mbn6br/P1030742.jpg Gdzie byłeś gdy chciałem zamontować taki licznik do B5? Szacun. Kawał dobrej roboty i nie chodzi tylko o licznik:naughty:
Garet Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 No wkońcu pakazałeś na forum:wink: roboty dużo włożone-więm trochę na ten temat jeśli chodzi o to autko:kox: chłopak lubi kabelkologie:decayed: Witek jak miałbyś wkładać 2.4 to nie lepiej 2.8? zawsze to prawie 30 kuni więcej a spalanie i reszta to samo. Spalanie nie to samo napewno, wiem bo jezdzilem, po za tym to 2.4 jest super silnikiem ktory nie sprawia problemów, natomiast 2.8 lubi cieknąć i bywa problematyczne... Jak swapa robic to na 1.8T
huzio00 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 ja poliftem 2.8 jeżdzę 2 lata, przedliftem jeździłem 4, poza tym innych 2.8 i 2.4 też miałem kilka jeden i drugi jak to v6 pare uszczelek treba zmienić i nie ma z nimi większych problemów. 1.8T ma równiez swoje wady i zalety
witek1234 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Chyba 1.8 T bedzie najlepszym rozwiązaniem . ---------- Post dopisany 14-09-2013 at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2013 at 13:22 ---------- Listwy 2 lift na progach zrobione wraz z malowaniem progów i baranem na dole
Grzesiek1985 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 jeszcze trochę i będzie jak polift:kox:
pawelwor Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Progi w kolor walnąłeś? Poka jak to wygląda z zewnątrz, a nie takie ch foty wrzuciłeś
witek1234 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Progi w kolor walnąłeś? Poka jak to wygląda z zewnątrz, a nie takie ch foty wrzuciłeś tak progi w kolor fotki jutro zrobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się