Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8 125KM 98r


FLB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem, samochód jak odpalam to obroty skoczą do 2000 obrotów i wtedy zaklepią zawory.. Potem normalnie kręci na 900obrotach.. nic nie klepie. jak samochód zacznie się nagrzewać po (4-5 minutach) zacznya klekać, i przestaje. i tak w kółko.

Na mocno rozgrzanym silniku to chodzi gorzej niż diesel.. Jakieś pomysły od czego zacząć ?

Dodam że w zimę przy odpalaniu potrafiła zapalić sie na chwilę kontrolka oleju ale na bagnecie jest full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzicie najpierw sprawdzić ciśnienie ? Czy od razu wymienić pompę ?

Dodam że autkiem chce polatać kilka lat także nie będę bardzo szukał oszczędności ile taka pompa może kosztować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ciśnienie najpierw, jeżeli będzie małe to dopiero wymiana :) bo może to być np.: napinacz i wymiana pompy nie pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jazda z klępiącymi popychaczami może uszkodzić silnik ? Bo mechanik powiedział przy wymianie oleju że malutko klekoczą(tak było) i żebym jeździł. ale teraz zaczął chodzić gorzej od diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jazda z klępiącymi popychaczami może uszkodzić silnik ? Bo mechanik powiedział przy wymianie oleju że malutko klekoczą(tak było) i żebym jeździł. ale teraz zaczął chodzić gorzej od diesla.

jeśli chcesz dalej tak jeździć to pożegnaj się z głowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dzięki panowie za konkret odpowiedź .

To po weekendzie trzeba będzie zostawić u mechanika.

Jakie koszty tego remontu będą (przepuszczalnie)

// jutro rano będę sprawdzał ciśnienie . Ma ktoś jakieś parametry ile powinien mieć ? bo w innym poście była tabelka chyba ale już wygasła :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj troszkę go przegoniłem to chodził strasznie głośno oto filmik;

Przed południem dodam pomiary ciśnienia oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje. Jutro się okaże :) mam nadzieje że to ten nie napinacz :P bo poleci po kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy najpierw pompa oleju jak słabe ciśnienie, zwalamy miske smok czy nie zapcany, kolejna rzecz napinacz łańcucha sprawdzic od dołu dopiero od góry , na końcu popychacze mądry mechanior ogarnie to w jeden dzionek remonty dopiero po diagnostyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa oleju do roboty faluje cisnienie na zimnym 2.5bara bylo na rozgrzanym tylko 1.7 i zaczal klepotac . Dajc8e strone gdzie można kupic oryginalna pompe oleju:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza by była Kolbenschmidt ale ciężko dostać.Mnie się nie udało takiej znaleźć i wstawilem innej firmy,ale już nie pamiętam.

wysłane za pomocą tapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena takiej pompy wgl ? Będę prowdził do warsztatu po weekendzie także chce się przygotować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego płaciłem chyba coś ok 300zl.Co do Kolbenschmidt'a to popatrz w necie,może Tobie uda się dostać.

wysłane za pomocą tapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...