darkb Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 witam koledzy. Potrzebuję porady mam na wykończeniu sondę lambda w mojej a4 b5 1,8 . Moja zaczyna pracować dopiero przy temp 90 stopniach i noszę się z zamiarem kupna nowej sondy 1 V. Interesuje mnie taka rzecz moja obecna sonda to sonda 4 przewodowa 1 V , firmy BOSCH. Na boscha nie mam kasy a jaką inną sondę można zakupić aby ona działała prawidłowo oraz czy ktoś z was wymieniał już sondę na zamiennik innej firmy niż bosch. Dziękuję za pomoc ---------- Post dopisany 11-09-2013 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 07:53 ---------- koledzy a co może być powodem że sonda pokazuje mi na wolnych obrotach mieszankę bogatą około 0,7 V , podczas jazdy sonda pracuje prawidłowo podczas przyspieszania
motor144 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Szukaj w dobrej cenie oryginału lub trochę tańszego dobrego zamiennika również i najlepiej z Boscha. Jak myślisz o jakimś tanim "zamienniku" z Allegro to zapomnij bo nie będzie wogóle dobrze działał albo padnie po miesiącu. koledzy a co może być powodem że sonda pokazuje mi na wolnych obrotach mieszankę bogatą około 0,7 V , podczas jazdy sonda pracuje prawidłowo podczas przyspieszania Może padła grzałka sondy (dwa białe przewody)- można sprawdzić Ohmomierzem oporność (ma być kilka ohmów o ile wogóle jest przejście). Jakie masz dokładnie oznaczenie silnika bo to też robi różnicę?
jcwpl Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 witam koledzy. Potrzebuję porady mam na wykończeniu sondę lambda w mojej a4 b5 1,8 . Moja zaczyna pracować dopiero przy temp 90 stopniach i noszę się z zamiarem kupna nowej sondy 1 V. Interesuje mnie taka rzecz moja obecna sonda to sonda 4 przewodowa 1 V , firmy BOSCH. Na boscha nie mam kasy a jaką inną sondę można zakupić aby ona działała prawidłowo oraz czy ktoś z was wymieniał już sondę na zamiennik innej firmy niż bosch. Dziękuję za pomoc---------- Post dopisany 11-09-2013 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 07:53 ---------- koledzy a co może być powodem że sonda pokazuje mi na wolnych obrotach mieszankę bogatą około 0,7 V , podczas jazdy sonda pracuje prawidłowo podczas przyspieszania Ja bym poszukal ori uzywki na wymiane...
pioteros Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 tylko dobra ori uzywka albo nowy BOSCH ze sklepu nie koiecznie z ASO
darkb Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 moje oznaczenie silnika to ARG . silnik 1,8 125KM a co powiecie na sondę DENSO czy to dobra firma ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- i kolejne pytanie chłopcy jeśli sonda stoi na wolnych obrotach na 0,7 V a podczas normalnej jazdy ładnie chodzi od 0,1 - 0,9 V to co to może oznaczać , walniętą sondę czy coś innego
Sidney Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Kolego wiem, że nie każdy jest w stanie wywalić jednorazowo parę stówek ale z zamiennikami jest tak, że raz trafisz a raz kupisz g**no. Ja się swego czasu połaszczyłem na zamiennik i po paru miesiącach wkręcałem oryginał bo szarpał okropnie albo w ogóle nie wchodził powyżej 1.5 tys. co było koszmarem jak trzeba było zjechać ze skrzyżowania albo ruszyć ze świateł. Teraz jest git a nawet zbiera się lepiej niż na tamtej podrobionej pseudo-sondzie. Dozbieraj trochę więcej i kup dedykowaną do Twojego silnika a na pewno dobrze wyjdziesz. Pozostaje tylko kwestia czy na pewno masz walniętą sondę ale moja wiedza na ten temat aż taka szeroka nie jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się