Frimuś Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 dobra ogarnałem flasha na kompie. sluchaj masz tak jak umnie! probowales ze zmiana oleju jak ja ?? Ciekawe czy byla by chwilowa poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 zadnej poprawy uwazam ze jest to uzaleznione od kata statycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 hmmmmm:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rd-85 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Moim zdaniem nie ma jakiejś pilnej potrzeby żeby robić cykające popychacze. Tak jak już pisałem wcześniej jest to normalny objaw w AFNie , z resztą w VAGowskich benzynach z lat 90 tych to samo było . Taka cena za brak potrzeby regulowania luzu zaworowego. Ja u siebie nie ruszam, autko ładnie pali , nie bierze oleju , pracuje równo. Za jakieś 2 lata wypadnie mi zmiana rozrządu to może się w tedy przy okazji skuszę na wymianę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 mozna byc dolać jakiegos uszlachetniacza z Liqui Moly np z MOS2 cos tego typu może pomoże a raczej nie zaszkodzi, ja zmniejsze kąt statyczny jak dam radę i obsłucham pacjenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 czekam na relacje po zmianie kata. Wiesz e2rd-85 moze i tak bywalo w tych modelach lecz wczesniej objawu u mnie nie bylo i teraz chce to ustrojstwo ogarnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Koledzy jak cyka i jeszcze do tego kopci to znaczy że dobry diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Koledzy jak cyka i jeszcze do tego kopci to znaczy że dobry diesel. Nie nie nie kopci owszem ale cykanie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 no wiec jestem po zabawie z katem jak go kupilem to chodzil miekko jak pompowtrysk mial wtedy 05 kat ale nie mial mocy i ciężko palił zimny jak ustawilem 2 tyg temu i do dzisiaj mialem to bylo 64-67 i chodzil jak na powyzszym filmiku moim palil wzorowo ale cykał troszke jak ustawiliśmy dzisiaj 38 to chodzil miekko znowu nic nie cykal, wzorowo wręcz, palił też pięknie ale ze kat wzorowy dla AFN to 51 to ustawilismy 45-47 bo wcelowac w 51 nie mogliśmy no i teraz na 47 chodzi prawie że idealnie cyka ale mniej niz wczesniej, wrzuce filmik wieczorem jak bedzie cicho dookola, na 47 pali też wzorowo wiec reasumujac kat statyczny ma wielkie znaczenie bo juz w okolicy 35-38 u mnie nie ma zadnego cykania a jedynie piekny rechot !! skonsultuje to czy moge mięc kat 37 jak mogę to ustawie taki i wtedy dla ucha auto chodzi pięknie miekko ps. wielkie dzieki dla KRAWATA za wszelka pomoc, największego ogarniacza AFN w rejonie wygmerałem w necie takie oto informacje: Objawy opóźnionego kąta wtrysku: auto jest bardziej mułowate, wzrasta spalanie, ciężej odpala, lubi zakopcić, bardziej miękkie „klekotanie” Objawy przyśpieszonego kąta wtrysku: auto bardziej zrywne, charakterystyczne twarde „klekotanie” ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:08 ---------- tak to wygląda dzisiaj, po ustawieniu kąta na 47 z zakładanych wzorowych 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 tarq poszedl emil do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rd-85 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 [/color]tak to wygląda dzisiaj, po ustawieniu kąta na 47 z zakładanych wzorowych 51 U mnie jest identycznie. Chodzi mi o dźwięk . Szczególnie dobrze było to słychać jak maskę przymknąłeś . Nie ma się co przejmować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ja też mam problem z cykaniem . Gdy odpale auto nie cyka wogle , po 10 min pracy zaczyna rytmicznie cykać . Najbardziej słychać to od spodu auta. Zaczęło to się dziać chyba po wymianie rurki odmy i umyciu silnika . Dodam że to jest afn w galaxy czyli jest ułożony poprzecznie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 a dzis obsluchalem kumpla afn, sprowadzilismy go 5 lat temu, prawdziwe 390tys na blacie, chodzi mieciutko, nic nie cyka, nie rozumiem juz nic,moj tak by chodzil na kacie statycznym chyba 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blez88 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Moje AHU też cyka, prawdopodobnie w sobotę będę wymieniał popychacze więc powiem wam co i jak. Zobaczymy też jak na nowym oleju będzie silniczek chodził i jaka będzie poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 ja wymienilem olej i bez zmian jdynie ten kat statyczny robi roznice czekam az wymienisz popychacze daj znac ew ktokolwiek wymienil i czy to cos dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blez88 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Kątem statycznym też sprawdze. Mój mechanior mówi ze to popychacze, jak na razie jeszcze nigdy się nie pomylił więc mam nadzieje że i tym razem będzie miał racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Podmiencie wtryskiwacze,pojecie ze 80% tdi tak chodzi jest bledne.naprawiam na codzien takie silniki.i tak nie poinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blez88 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Mojemu kumplowi w SDI tez coś cykało czasami i okazało się że jeden wtryskiwacz był luźny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 u kolegi w afn 600tys przebiegu nic nie cyka ,tylko on regularnie wymienia olej i ogolnie dba o silnik .wszystko ori ,raz tylko wymienial uszczelke pod glowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blez88 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 A czy przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymieniał od razu popychaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się