Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX zapala i odrazu gaśnie


raffik

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik AWX 2002r. po uruchomieniu od razu gaśnie. Na wyświetlaczu przejechanych kilometrów pokazuje się w tedy na chwilę napis "SAFE" po za tym nie pokazuje i zapisuje żadnych błędów. Włącznik świateł mam już dosyć zużyty ale na włączonych światłach jest to samo więc go wykluczam. Co to jest???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiadają mi że może immo nie domaga. Na drugim kluczyku jest to samo,lecz rzadziej...

---------- Post dopisany 11-09-2013 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 10:59 ----------

Można kluczyk zaprogramować poprzez włożenie do stacyjki, przekręcenie do pozycji zapalonych kontrolek i przytrzymanie na kluczyku przycisku zamykania drzwi, czy trzeba jechać do speca ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Można kluczyk zaprogramować poprzez włożenie do stacyjki, przekręcenie ...

To o czym piszesz nie ma nic wspólnego z działaniem immobilizera.

--

Pozdrawiam

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jest całkowity brak błędów. Pokazuje tylko w chwili tej usterki napis "SAFE" na wyświetlaczu przejechanych kilometrów.

Co kolega rozumie poprzez stwierdzenie immo się rozjechało i jak to naprawić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transmiter w kluczyku wymieniony i kodowane na nowo, wymieniony na nowy przełącznik świateł, dalej nic.

Zero błędów a po przekręceniu obojętnie którego kluczyka na wyświetlaczu przejechanych kilometrów dalej pojawia się napis SAFE.

Auto odpala i od razu gaśnie. O co chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego źle słabo z czytuje kluczyk do modułów i nie łączy się immo. podobno jak się owinie kabelek od stacyjki od immo że pomaga. mam to samo lecz nie mam czasu siuę za to zabrać a denerwuję jak nie wiem co :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok koledzy, czyli co mam zrobić i gdzie zajrzeć z tymi modułami??? Bo jak mówię mojemu mechanikowi o braku zasilania modułów albo w ogóle mu mówię coś o modułach to robi WIELKIE oczy...!!! Chyba kuźwa tak samo jest obeznany jak ja... :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem już nie odpala, ani na jednym, ani na drugim kluczyku a na wyświetlaczu od przejechanych kilometrów widnieje już cały czas napis: SAFE

i nikt nie może pomóc...!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padlo immo. Jak masz pin sprobuj jeszcze raz dograc klucze vagiem lub vcdsem. Jak nie masz to zwyklym commanderem mozesz zrobic immo off w ecu silnika. Tylko nie dotykaj commanderem licznika. Byc moze licznik tez padl. Jak cos to mam liczniki.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padlo immo. Jak masz pin sprobuj jeszcze raz dograc klucze vagiem lub vcdsem. Jak nie masz to zwyklym commanderem mozesz zrobic immo off w ecu silnika. Tylko nie dotykaj commanderem licznika. Byc moze licznik tez padl. Jak cos to mam liczniki.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

1/4 ja już ze dwa razy dogrywałem ponownie immo i u mnie dalej jest to samo jak u kolegi co założył wątek :facepalm: nie chce mi się rozbierać, bo podobno ten kabelek co przy stacyjce może być powodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już napisałem. Ale powtórzę. Brakuje zasilania.

o jakim zasilaniu mówisz ? ja się bez problemu łącze z każdym modułem :eusathink:

---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

No to moze przewód, piny w kostce nie łączą albo sama pętla sie kończy.

no właśnie trzeba rozebrać i zobaczyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak wczoraj już w ogóle nie odpaliła, dzisiaj znowu nie chciała odpalić. Więc na hol i do warsztatu. W warsztacie przekręcam kluczyk i odpaliła od razu jakby nigdy nic. Rozebrali i sprawdzili wszystkie kostki, kable, połączenia z modułami, komputer i jego okolice - wszystko w porządku, po za jednym błędem który się pokazał a z którego wynika że nie widzi kluczyka. Wymienili ponownie transmiter w kluczyku, PIN im dostarczyłem więc ponownie programowali i dalej ten błąd. Na tą chwile pali bez zarzutu za każdym razem ale ciągle zapisuje ten sam błąd. Czekam co pokażą najbliższe dni...

Da się u mnie całkiem immo wyłączyć??? Bo mechanior mówi że nie do końca... Co do zegarów to jak wyłączam silnik to mi zegary potrafią krótko mrugnąć i kliknąć dwa razy ale mam tak od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym podmienil licznik i zobaczyl wtedy, ale to musi zrobic ktos kto ma pojecie. Ale najpierw zobacz co bedzie teraz.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Zanim zmienilem zegary na kolor bylo to samo. Na drugim kolorze to samo. Wywalalem dwa razy i wpinalem pin. Zmieniony transponderek, to samo. Ja cos stawiam w tym przewodzie. A do konca w B6 nie wylaczysz. Fura glupueje awaryjne non stop. W sterowniku mozna by sie pobawic silnika wyciac magistrale immo. Fura po nie odczytaniu immo odpali ale na zegarach bedzie sie swiecilo owe safe. Ja to ogarne jak znajde troche checi na rozebranie i usuniecie usterki ;)

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...