domialex Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Dla znawcow tematu. Co o tych logach sadzicie? Chodzi mi przede wszystkim o wtryski. Zapetlaja? Treba wieksze? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Wtryski nie sa zapętlone, no może w okolicy 6500 obr. delikatnie sie juz zapętlają ale ogólnie może być, przyjrzyj sie lepiej szczelności dolotu bo turbina troche cięzko wstaje i nie trzyma doladowania do końca.
gregor10 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Dokladnie tak jak Ci kolega ładnie wyżej napisał, wtryski masz na granicy , do 6680 jest ok , potem szpryce leją jak popadnie bo program nie dopracowany w pelnym zakresie. Pozatym turbo troche wolno wstaje . A to że góry nie trzyma to norma bo tu już kończy się wydajność tej turbiny.
domialex Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Czyli co z wtrskam nie kombinowac?. Co do dolotu to i tak planuje tipa zalozyc. Czy to cos poprawi?
Łukasz13 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Zależy jak jeżdzisz ale pewnie nie trzymasz go ciągle na 6500 0br nie? więc chyba nie mam sensu, tip powinien poprawic przepływ ale szczelnośc to podstawa możesz też sprawdzic czy klapka wg się szczelnie zamyka.
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Łukasz czy ta klapa WG to musi czy też powinna domykać się całkiem?bo u mnie nie dochodzi ok.1,5mm i grzybkiem można swobodnie obracać jak tak to czy można skrócić cięgno o te 1,5mm ?
Łukasz13 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Można tyle spokojnie skrócić ja u siebie ostatnio skracałem dużo więcej, jak skrócisz za dużo może byc tylko lekkie przeładowanie po osiągnieciu zadanego cisnienia, u mnie dało sie to zrobic bez rozbierania czegokolwiek tylko nasadka 10 na przedłużce o szukanie śrubki po omacku.
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 a no to spoko bo i u mnie troszkę pózno suszarka wstaje a i mam k03s w której jest to samo klapa nie dochodzi.Dzięks a i nie będę koledze w wątku bałaganu robił.
domialex Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Cholera nie mialem jeszcze czsu sprawdzic szczelkosci. Zrobie to jak bede zakladal tipa. Wracajac do wtryskow czy jest sens zalozyc regulator 4 bary?
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Chyba lepiej założyć wtryski z bex-a tylko trzeba by potem korygować program.
domialex Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Czyli narazie musi zosta tak bo nie wiem kiedy bede znowu w pl. Wtryski z bexa maja 320 czy 380?
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Piszą że ok. 320 przy 3 bar i 380 przy 4 b.
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Cholera nie mialem jeszcze czsu sprawdzic szczelkosci. Zrobie to jak bede zakladal tipa. Wracajac do wtryskow czy jest sens zalozyc regulator 4 bary? regulator to masz 4 bary ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Piszą że ok. 320 przy 3 bar i 380 przy 4 b. 317cc/4bary jak ma softa zrobionego a widze że tak to nie musi korygować raz jeszcze,komp skróci czasy wtrysków w tym przypadku do ok.16m/s
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 No nie wiem w tym temacie sam napisałeś że maja 317 przy 3 barach http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/index151.html. Korygować nie musi pojedzie na korekach minusowych i tyle, swoją drogą kolega może zrobić logi z grupy 033 i 031 zobaczymy czy pompa paliwa daje rady i czy tuner poprawił mapki fabryczne mapki z paliwem bo przy takim przepływie seryjne wtryski powinny sobie dawać rade.
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 czytaj uważnie co napisałem bo to było pytanie czy wtryski 06A906031BA czyli te z BEX-a nie mają czasem 317cc/4bary ? i niektórzy znawcy twierdzą inaczej i niech im tam będzie i na takich wtryskach jezdziłem ok. roku i mapy nie zmieniałem a na minusie sięgało do 3 06A 906 031BA według Boscha dla 3 bary [TABLE=width: 285] 0280156061 289cc 12.0 ohm [/TABLE] ASNU Fuel Injector cleaning by post
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Ja tam nie wiem tylko są rozbieżności bo tu sam napisałeś coś innego:http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/index151.html#post3777109
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 powiem inaczej,jeżeli wtryski z bexa miały by ok.370cc/4 bary to bex po programie nie kończył by wynikiem ok.215KM
gregor10 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 06A 906 031BA według Boscha dla 3 bary[/font][TABLE=width: 285] [TR] 0280156061 289cc czyli 0280156061 są 317cc @ 3bar. wszelkie inne info jest błędne. takie same siedzą w AUM/AUQ 317cc@3bar. W bexie oczywiscie 4bar wiec wieksza wydajnosc.
domialex Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Dobra wreszcie znalazlem troche czasu i zrobilem ten test. Pekniety jest te trojnik przy odpowietrzeniu skrzyni. No i oczywiscie nie mialem go na magazynie. Jutro mam dluzsza trase przede mna i juz nie zdaze wymienic. Czy to poblem? Btw czy to narmalne ze po tym dmuchaniu po odpaleniu silnik kopcil jak klekot z zdechla turbina? Dmuchalem 0.5 bara
wampir Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 0,5 bara przy badaniu szczelności to nic Nie jeden Ci powie, ze to co przy 1barze jest szczelne to przy 1.5 już przestaje być. Po drugie, nie wiem o jaki trójnik chodzi... Który to numer na tym schemacie? Od razu powiem, że jak będziesz cos grzebał w okolicy nr 2 to ta "fajeczka" Ci się rozpadnie w mak, może ją już w ciemno kupić przeczyść sobie też nr 9.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się