machina Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Do zamontowania syrenki w lwym boczku nie trzeba go ściągać, demontujesz osłone progu bagażnika łączącą dwa boczki i miejsce na wiązke do syrenki jest:wink: Samą syrenkę przykręcisz do ori uchwytu pod warunkiem że nie masz subwoofera i zmieniarki
horny devil Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Dzisiaj się postaram ogarnąć jak to wygląda w przedlifcie. Na 100% jest inna pompka bo nie ma z nią komunikacji podobnie jest chyba z alarmem
soulmaster3m Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Dzisiaj się postaram ogarnąć jak to wygląda w przedlifcie. Na 100% jest inna pompka bo nie ma z nią komunikacji podobnie jest chyba z alarmem Sprawdź schematy jakie zamieściłem na chomiku bo tam jest instalacja dla MY1996 i 1998. Do zamontowania syrenki w lwym boczku nie trzeba go ściągać, demontujesz osłone progu bagażnika łączącą dwa boczki i miejsce na wiązke do syrenki jest:wink:Samą syrenkę przykręcisz do ori uchwytu pod warunkiem że nie masz subwoofera i zmieniarki Dlatego piszę, że będzie horror. Tapicerkę boczków już raz ściągałem i przyjemnie to nie było a subwoofer mam ---------- Post dopisany at 09:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:57 ---------- Dorzuciłem pełną listę pompek bo przecież są jeszcze 8D0 a i są pytania o te których nie wymieniłem.
machina Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Ja te blaszki które tak mocno siedzą trochę zginam i smaruje. Następnym razem o niebo lepiej odpuszczają.
danielom Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Wiec chetnie wymienie swoja pompke na taka z alarmem
pox Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Heh, Mam taki alarm fabrycznie zamontowany, ale jest o kant dupe potłuc. Wystarczy wyłamać bębenek w drzwiach i alarm jest rozbrojony.
horny devil Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Więc u mnie nr pompki 8TZ 006 522-06 mam syrenę. Dodatkowo sterownik poruszenia 8B0 951 173 (znaczek VW Audi a nie samo Audi) ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Heh, Mam taki alarm fabrycznie zamontowany, ale jest o kant dupe potłuc. Wystarczy wyłamać bębenek w drzwiach i alarm jest rozbrojony. Tego nie musiałeś udzielać publicznie
soulmaster3m Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Każdy jeden alarm jest o kant d*py potłuc, ale nie każdy "ślusarz" chodzi z narzędziem do wyłamywania zamków. Najczęstszą metodą jest zbić szybkę, głównie tylną od strony kierowcy a tutaj przydaje się mieć czujniki wyprowadzone na tył bo te nieori mają zazwyczaj dwie czujki, które na tył słabo sięgają. Tutaj jeszcze masz jakiegoś tam straszaka w postaci migających ledów. Jak ktoś chce mieć super pewny system antykradzieżowy to sobie samemu montuje pstryczek elektryczek odłączający pompę paliwa i ukrywa go gdzie sobie chce. Może i da się odpalić, ale zajechać daleko na pewno nie.
animavili Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Szkoda czasu na taki alarm.Miałem w golfie IV próbę kradzieży.Wkładka drzwi wyłamana (zachowuję się jak po przekręceniu kluczyka),więc alarm off. Wkład stacyjki ,wyłamany i wymieniony na swój klucz.Do tego licznik wymieniony ,zaprogramowany pod nowy kluczyk (bo programowanie imobilajzera trzymane w zegarach) i można jechać.Po co bić szybę?.W audi można podobnie. Jak już ciągnąć kable to można jakiś pstryczek elektryczek.Niestandardowe zabezpieczenia zawsze lepsze. Fachman,który cerował mi auto(naprawa wkładek pod istniejący klucz) miał w swoim pasku zdjęte cięgna z bębenków zamków,do tego osobny alarm pod centralny.
soulmaster3m Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Zaczytuję sam siebie bo nie lubię jak ktoś nie czyta dokładnie. ...Po co bić szybę?.W audi można podobnie.... Każdy jeden alarm jest o kant d*py potłuc, ale nie każdy "ślusarz" chodzi z narzędziem do wyłamywania zamków. Najczęstszą metodą jest zbić szybkę, głównie tylną od strony kierowcy.... Takie dane pochodzą ze statystyk, jeszcze jakiś czas temu górowała taka metoda włamu. Jeśli komuś wyłamali zamek to dlatego bo szedł na części a nikt nie kupi zamka bez klucza a szybę niestłuczoną tak Jak już ciągnąć kable to można jakiś pstryczek elektryczek.Niestandardowe zabezpieczenia zawsze lepsze. Jak ktoś chce mieć super pewny system antykradzieżowy to sobie samemu montuje pstryczek elektryczek... Co gdzie mam dodatkowo przecież Wam nie napiszę. To się mija z celem posiadania takiego typu blokady. Temat jest o tym, że można a nie czy jest sens. Jak nie ma sensu to po co w ogóle zamykać samochód. Lepiej zostawić kartkę z informacją, że samochód jest otwarty a kluczyk w stacyjce. O rozmyślania nad sensem istnienia siebie i alarmu odsyłam np do jakiegoś działu typu Hyde-Park.
horny devil Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 soulmaster3m dyskusja z typem nie przyniesie rezultatu a do samego wątku technicznego nic nie wnosi poza nabiciem postów
soulmaster3m Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Dyskusja jak dyskusja, ale no sam pomysł ściągnięcia cięgien z zamka aby nie dezaktywowało to alarmu to jakieś rozwiązanie z tym, że w Audi nie zadziała bo aktywacja jest przewodem w bębenku i wystarczyłoby jeden przewód odłączyć aby dalej mieć możliwość otwarcia samochodu z kluczyka. Minus taki, że chyba przestanie działać centralny zamek z klucza no i jak przyjdzie zima, padnie akumulator albo w jakąkolwiek porę roku padnie bateria w pilocie to jak wtedy otworzyć samochód bez większych inwazyjnych metod? Zawsze można trzymać w samochodzie psa, spać w nim osobiście albo zrobić to co widziałem kiedyś w Poznaniu czy Wrocławiu, cholera wie, ale była to wycieczka szkolna. Nie piszę tutaj bajek, widziałem to na własne oczy i kilku znajomych też. Było to jednak tyle lat temu, że w telefonach nie było aparatów, w ogóle nie było komórek ogólnodostępnych. Genialny człowiek musiał tam zawsze parkować w tym samym miejscu bo miał wycięty otwór w podłodze a w ziemi wyczaił metalowe ucho. Przeciągał przez kierownicę i to uchu spory łańcuch i zamykał kłódką. Można? Można! No tak się teraz zdrzaźniłem, że idę blokadę zapiać bo zapomniałem.
soulmaster3m Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Klasyk: Z tym, że pamiętaj, że jeszcze kierownicę zabierał. ---------- Post dopisany 16-09-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2013 at 07:41 ---------- Hmm, trochę poczytałem i nie do końca pewien jestem czy jest jak czytam. Wychodzi na to, że tylko pompki 8L0... "P", "Q" i 8D0... "E" obsłużą syrenę z wbudowanym AKU. W skrócie, na chłopski łeb można to opisać tak, że na PINie B/1 w każdej innej pompce wychodzi sygnał analogowy a na tych 8L0... "P", "Q" i 8D0... "E" jest cyfrowy. Tak, więc może być problem z odpaleniem ten syreny co mam na pompce 8L0... "G".
pox Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Więc u mnie nr pompki 8TZ 006 522-06 mam syrenę. Dodatkowo sterownik poruszenia 8B0 951 173 (znaczek VW Audi a nie samo Audi)---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Heh, Mam taki alarm fabrycznie zamontowany, ale jest o kant dupe potłuc. Wystarczy wyłamać bębenek w drzwiach i alarm jest rozbrojony. Tego nie musiałeś udzielać publicznie Bynajmniej nie jest to tajemnicą. Napracowales sie tylko, a zabezpieczenie z tego w zasadzie zadne. Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Zaczytuję sam siebie bo nie lubię jak ktoś nie czyta dokładnie. Napracowales sie tylko, a zabezpieczenie z tego w zasadzie zadne. Każdy jeden alarm jest o kant d*py potłuc, ale nie każdy "ślusarz" chodzi z narzędziem do wyłamywania zamków.Najczęstszą metodą jest zbić szybkę, głównie tylną od strony kierowcy a tutaj przydaje się mieć czujniki wyprowadzone na tył bo te nieori mają zazwyczaj dwie czujki, które na tył słabo sięgają. Tutaj jeszcze masz jakiegoś tam straszaka w postaci migających ledów. Każde jedno zabezpieczenie jest do d*py, ale to już chyba się powtarzam i to któryś raz z rzędu. Będziesz zamykać - wyłamią zamki. Będziesz zamykać z alarmem - wyłamią zamki. Będziesz spać w samochodzie - napuszczą gazu. Będziesz trzymać w środku psa - uśpią go lub przekupią mięchem. Będziesz trzymać w garażu - wyłamią bramę a reszta jak wyżej. Ja np. mam idealne rozwiązanie. Nie trzymam samochodu na zewnątrz, jeszcze zmarznie i po co mi rano problemy z odpaleniem. Wjeżdżam na 3 piętro windą i trzymam maleństwo przy łóżku zaraz obok rowerów. ---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- Przydałoby się mniej słów zniechęcających ew. takie konstruktywne a dla odmiany zdecydowanie więcej pomysłów co zrobić, jak poprawić a nie dlaczego czegoś nie robić. Fajnie by było jakby ktoś napisał jaki przewód w instalacji, czy to zapłon czy pompa paliwa czy cokolwiek rozłączyć aby mieć dodatkowe miejsce zabezpieczające przed odpaleniem, ale bez szkody dla samego silnika. ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2013 at 22:35 ---------- Mały UPDATE. Sterownik czujników ma jeszcze jedną opcję: BRAKE GLASS. Miałem zakodowane 00102 to alarm aktywował się ciągłym 30 sekundowym świeceniem diod w drzwiach co oznaczało jakiś błąd i ciągle wywalało mi błąd wybitej szyby w tym sterowniku. Oczywiście jeśli zakodujemy 00101 (sedan) to takiego problemu nie ma. W przypadku kiedy zakodujemy 00102 czyli Avant to instalacja wygląda nieco inaczej. Oryginalnie od PINu 2 w sterowniku idzie przewód łączący szeregowo wszystkie 3 okna bagażnika. Oczywiście nie będę wymieniać szyb bocznych aby mieć te małe też pod opieką alarmu, ale tylną można podłączyć jak najbardziej. Wystarczy znaleźć biały przewód 2,5mm idący do ogrzewania tylnej szyby i załatwione. Czyli PIN2 odbiera masę z grzałki tylnej szyby dlatego ważne jest aby wlutować się w biały przewód dający plus na ogrzewanie szyby aby przez całą grzałkę szła ścieżka do masy. Tak wygląda ori instalacja i po włączeniu ogrzewania tylnej szyby nie ma żadnego konfliktu z alarmem.
machina Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 A gdzie jest przewód od bocznych tylnych szyb?
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 To nie jest przewód w sensie wtopionej żyłki miedzianej. To jest pojedyncza ścieżka jak ta od ogrzewanej szyby idąca u dołu szyby. Znajdę to wstawię zdjęcie jak to wygląda. ---------- Post dopisany at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany at 18:05 ---------- Szyby: 8D9845299F lewa 8D9845299M lewa 8D9845300F prawa 8D9845300M prawa
machina Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Faktycznie, w przedniej części lewej i prawej szyby bocznej jest coś w rodzaju ścieżki, słabo widać bo jest przy samym brzegu tam gdzie szyba jest pomalowana na czarno:wink:
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Jeśli masz ori alarm to byłby wdzięczny za zdjęcie jak to wygląda dla wglądu w temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się