Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala po wymianie uszczelki


BartekWSH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział,

oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp.

Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala.

Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem.

Czy ktoś może cos doradzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komu go oddales ? mechanikowi ? to jak on moze oddawac zepsute auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział,

oddałem samochód do wymiany uszczelki pod głowicą, została również wymieniona pompa wody, uszczelniacze itp.

Po złożeniu samochód nie odpala. Dostaje paliwo ale nie odpala.

Pokazuje błąd: Czujnik położenia wałka rozrządu sygnał poza zakresem.

Czy ktoś może cos doradzic ?

Skoro oddałeś do Mechanika To dlaczego za niego odwalasz robotę . Przecież to on ma oddać auto jeżdżące Niech główkuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust ruszył czujnik przy zmianie uszczelki, daleko do niego nie ma. Niech teraz rozbiera na swój koszt i naprawia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno zle ustawiony rozrzad,

jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno zle ustawiony rozrzad,

jesli nie ma blokad, to na dolnej osłonie rozrządu jest znak i na kole pasowym, ustawić, gore wzorowac sie trzpieniem 6 mm, jak odpali to ustawic kat synchr prz pomocy vaga na -0,5

eee tam na nowych gratach rozrządu ustawić go na 0,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

:decayed::decayed::decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać :whistling::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm:Niech rozrząd poprawnie ustawi

Najpierw sprawdź Vagiem jak masz ustawiony:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Jak już ustawi to niech wykasuje błąd bo on sam nie zniknie. Następnym razem zmień mechanika :grin:

:decayed::decayed::decayed: Przeca kolega napisał że nie odpala, to jak ma to posprawdzać :whistling::naughty:

No tak :decayed: Więc najpierw wizyta u normalnego mechanika celem poprawnego złożenia paska rozrządu, zgodnie ze znacznikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pomogła wymiana orignów pompowtryskiwaczy. Auto normalnie odpala pracuje normalnie.

Natomiast pojawił się problem. Kopci na biało. Rano po odpaleniu oraz przez cały czas pracy silnika...intensywny biały dym.

Pomoże ktoś z tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynu nie ubywa, głowica była prześwietlana i planowana. Po wszystkim wymieniłem olej ponieważ dostała się tam ropa i dalej kopci na siwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...