Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Samoczynne zaciskanie sie hamulców !-!-! Blokuje mi Hamulce


bazyli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie jest dziwna sprawa

Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców, po przekątnej ( prawy przód , lewy tył ) , Nie pali się żadna kontrolka , Płynu nie ubywa ( ani w zbiorniczku ABS u , ani Serwa) , Cylinderki trzymają ( brak wycieku)

Nowe tarcze i klocki przód tył. Po przejechaniu 800 km delikatne tyrkotanie w przednim kole i sie zaczeło :facepalm: , podczas jazdy odczuwalne hamowanie nie moglem sie dotknac felg , dym z klocków przód prawy i tył lewy.

Sciagnołem koło po ostygnięciu odpuściło ale nie na długo ( a do domu było jeszcze kilkaset km) ,

Odpiołem wtyczke od sterownika , Zresetowałem komputer -odpiołem akumulator, i dalej to samo Tragedia

Miał ktos podobny problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwa sprawa, ale może to, że po przekątnej to przypadek. Na myśl przychodzi mi, że może zaciski się zastały i nie odbijają. Z tyłu to norma, ale nie słyszałem żeby przedni zacisk się zapiekł. Sam zmieniałeś klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ubyło Ci czasem dość dużo płynu ze zbiorniczka???

Z tego co orientuje się to pompa daje właśnie tak że jedna sekcją podaje płyn na przekątne koła a druga działa w ten sam sposób ale na pozostałe koła...

Albo zapowietrzona pompa albo hamulce.

Niech Tomek się wypowie.

Nie grzały Ci się przed wymiana???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzona pompka,

Weź kogoś do pomocy i:

-pompujecie 3-4razy pedałem hamulca, przytrzymujesz pedał

-luzujesz kluczem 12 przewód od pompki ten od 1 sekcji

-czekasz aż pedał zejdzie do podłogi, dokręcasz przewód

-pompujesz jedną sekcję aż płyn po delikatnym odrkęceniu przewodu od pompki zacznie sikać porządnie pod ciśnieniem.

-później druga sekcja tak samo

Na koniec na włączonym zapłonie odpowietrzasz wszystkie zaciski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz ją odpowietrzał to uważaj żebyś nie dostał płynem po oczach,jak i to by płun nie rozlał się na lakier samochodu:wink:

Z zaciskami zaczynaj od lewy przód aż do prawy tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za rady zastosuje sie !! Klocki i tarcze wymieniali tu w Gdańsku osobiscie dopilnowałem i zerkałem na mechaniora jak i czy czysci zacisk i cylinderki - wiec podejrzeń ze zle coś nie ma mowy .

Jutro podjade na WAG . I sprawdze sterownik pompy

Dobrze że moje Audi AFN jest jeszcze podatna na samorzeielne grzebanie bo w trasie bym sie mógł pocałować w nos :naughty:

Dziekuje SERDECZNIE Panowie za rady Napisze co sie stało i jak załatwiono sprawe

Serdecznie dziekuje ! Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i załóż gumowe rękawiczki bo Ci skóra będzie na dłoniach wisiała :decayed:

:polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie jest dziwna sprawa

Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców, po przekątnej ( prawy przód , lewy tył ) , Nie pali się żadna kontrolka , Płynu nie ubywa ( ani w zbiorniczku ABS u , ani Serwa) , Cylinderki trzymają ( brak wycieku)

Nowe tarcze i klocki przód tył. Po przejechaniu 800 km delikatne tyrkotanie w przednim kole i sie zaczeło :facepalm: , podczas jazdy odczuwalne hamowanie nie moglem sie dotknac felg , dym z klocków przód prawy i tył lewy.

Sciagnołem koło po ostygnięciu odpuściło ale nie na długo ( a do domu było jeszcze kilkaset km) ,

Odpiołem wtyczke od sterownika , Zresetowałem komputer -odpiołem akumulator, i dalej to samo Tragedia

Miał ktos podobny problem ??

a jezdziłeś z odpiętą wtyczką od ABS-u ?

---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ----------

Okazalo sie ze pompa do wymiany

hamulcowa czy ABS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprobuje :P

---------- Post dopisany 18-11-2013 at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 22:50 ----------

Ja już naprawilem problem pompa hamulcowy ta przy serwie była przytarta i nie odbijała kupiłem nowa za 360 . Wwymienilismy i odpowietrzylismy układ teraz wszystko działa jak powinno. Przed ta wymiana to prawa tarcza aż była czerwona prawie . Ale nic sie nie zapieklo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam podobny problem. Ostatnio, po zadziałaniu ABSu prawe przednie kolo mi się zblokowało. Ledwo zjechałem na pobocze. Odczekałem, obstukałem zacisk - puściło. Później miałem to samo więc postanowiłem pojechać do najbliższego mechanika. Wymienił cylinderek, przeczyścił resztę elementów a problem i tak się pojawiał - po zadziałaniu ABSu. Po odłączeniu ABSu problem ustąpił. Przy okazji coś chyba z tyłu zaczęło delikatnie blokować (przy ruszaniu d*pa osiada), ale po kilku metrach odpuszcza. Mechanik podejrzewa pompę ABS, ale słyszałem jeszcze że może to być wina sterownika. Aha, mechanik mówił że po podłączeniu kompa żadne błędy nie wyskakiwały. Co to może być i jak to ewentualnie sprawdzić ?

Aha, a4 b5 1.8T 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwny przypadek jak na pompe. Ze hamulce trzymaly po przekatnej. Z reguly sekcje pompy odpowiadaja przod i tyl. Nie sadze zeby pierwsza sekcja odpowiadalby za lewy przod i prawy tyl a druga odwrotnie. Predzej szukalbym problemu z zapieczonymi tloczkami i zapowietrzonym ukladem a nie pompa. Nie chce sugerowac tutaj dziwnych teori ale mysle ze mechanik ktory zmienial owa pompe jej nie zmienil tylko zainkasowal dla siebie a poprostu roruszal tloczki i odpowietrzyl uklad. Albo zmienil pompe ktore byla felerna ogolnie i ogarnol tloczki z kol ktorych nie chwytalo bo poprostu nie pracowaly;). Jedno z 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sekcja tylna (od strony serva) w pompie to lewy przód i prawy tył

sekcja przednia w pompie to prawy przód i lewy tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odswiezam. Blokuje mi przód obie strony ale dopiero po rozgrzanie tzn przejechanie około 50km. Co może być powodem? Płyn hamulcowy Nowy, przewody Nowe, odpowietrzony układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...