platinum Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Witam wyskoczył mi błąd, objaw przy 2000 obrotach zaczyna sie mulić traci moc, samochód audi a4 b7 2005 r 1.9 tdi, proszę o szybką pomoc co się dzieje Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKE.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC G000SG 9820 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 02801 202 82365 Znaleziono 1 błąd: 16618 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji P0234 - 000 - - Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2562 /min Moment obrotowy: 309.9 Nm Prędkość: 91.0 km/h Obciążenie: 100.0 % Napięcie: 14.14 V Bity binarnie: 00101000 Ciśnienie rzecz.: 2121.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 2570.4 mbar
Galetto Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Przeładowanie i tryb awaryjny. Przydałby się log dynamiczny z grupy 011.
przemik Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Przeładowanie i tryb awaryjny. Przydałby się log dynamiczny z grupy 011. ...i 010
platinum Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Przegazowałem samochód i było ok, i znowu ten sam objaw, zjechałem i zgasiłem, po chwili odpaliłem i wszystko było ok, samochód normalnie przyspieszał, ale jak mówicie trzeba zrobić testy dynamiczne
lezy1 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 zrób tak koledzy napisali - logi dynaamiczne i basic - na forum masz dokładnie opisane co i jak zrobić
platinum Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 logi, grupa 11, turbina.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl tu mam zdjęcie logów, wykonane w grupie 011, turbina można już coś powiedzieć?? czy to wina samej turbiny (przebieg 213 tys, ale turbina sucha, nie dymi itp) czy sterowania (np zawór g71) postaram się przeprowadzić nowe testy 011 oraz 010 i moze 003, wtedy by bardziej wyjaśniło co śie dzieje, pozdrawiam
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Zapieczone kierownice turbo, daj do czyszczenia.
platinum Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Zapieczone kierownice turbo, daj do czyszczenia. To jest już pewne po tym teście, że przyczyną są zapieczone kierownice turbiny?? dać do czyszczenia czyli inaczej mówiąc turbina do regeneracji??
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Moim zdaniem raczej pewne. Regeneracja turbiny to wymiana jej wnetrznosci, w twoim wypadku trzeba po prostu przeczyscic lopatki z syfu i nagaru spalin.
platinum Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Moim zdaniem raczej pewne. Regeneracja turbiny to wymiana jej wnetrznosci, w twoim wypadku trzeba po prostu przeczyscic lopatki z syfu i nagaru spalin. Rozumiem, czy takie czyszczenie mogę wykonać sam?? co najlepiej do tego użyć itp..
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Musisz zdemontowac turbine, otworzyc ja, rozebrac, przeczyscic i wszystko zlozyc do kupy. Obawiam sie, ze bez oddania tego do warsztatu sie nie obejdzie.
platinum Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Musisz zdemontowac turbine, otworzyc ja, rozebrac, przeczyscic i wszystko zlozyc do kupy. Obawiam sie, ze bez oddania tego do warsztatu sie nie obejdzie. Rozumiem, lepiej się za to nie brać i zatrzymać się na etapie wymontowania samej turbiny i oddaniu do warsztatu, dużo kłopotu jest wymontowaniem samej turbiny?? (nigdy tego nie robiłem)
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Trudniej wymontowac niz wyczyscic, wiec oddaj po prostu do jakiegos warsztatu i powiedz, ze chcesz przeczyscic zapieczona geometrie w turbinie
platinum Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Trudniej wymontowac niz wyczyscic, wiec oddaj po prostu do jakiegos warsztatu i powiedz, ze chcesz przeczyscic zapieczona geometrie w turbinie OK, dzięki za radę, a czy może było by lepiej już oddać turbo do pełnej regeneracji?? (przebieg 213 tys)
przemik Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Rzuc okiem tutaj http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się