Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

wyskoczył mi błąd, objaw przy 2000 obrotach zaczyna sie mulić traci moc, samochód audi a4 b7 2005 r 1.9 tdi, proszę o szybką pomoc co się dzieje

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKE.lbl

Oznaczenie elementu: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7

Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC G000SG 9820

Kodowanie: 0000071

Kod serwisu: WSC 02801 202 82365

Znaleziono 1 błąd:

16618 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji

P0234 - 000 - -

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 2562 /min

Moment obrotowy: 309.9 Nm

Prędkość: 91.0 km/h

Obciążenie: 100.0 %

Napięcie: 14.14 V

Bity binarnie: 00101000

Ciśnienie rzecz.: 2121.6 mbar

Ciśnienie rzecz.: 2570.4 mbar

Opublikowano

Przeładowanie i tryb awaryjny. Przydałby się log dynamiczny z grupy 011.

Opublikowano
Przeładowanie i tryb awaryjny. Przydałby się log dynamiczny z grupy 011.
...i 010
Opublikowano

Przegazowałem samochód i było ok, i znowu ten sam objaw, zjechałem i zgasiłem, po chwili odpaliłem i wszystko było ok, samochód normalnie przyspieszał, ale jak mówicie trzeba zrobić testy dynamiczne

Opublikowano

zrób tak koledzy napisali - logi dynaamiczne i basic - na forum masz dokładnie opisane co i jak zrobić

Opublikowano

logi, grupa 11, turbina.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

tu mam zdjęcie logów, wykonane w grupie 011, turbina

można już coś powiedzieć?? czy to wina samej turbiny (przebieg 213 tys, ale turbina sucha, nie dymi itp) czy sterowania (np zawór g71)

postaram się przeprowadzić nowe testy 011 oraz 010 i moze 003, wtedy by bardziej wyjaśniło co śie dzieje,

pozdrawiam

Opublikowano
Zapieczone kierownice turbo, daj do czyszczenia.

To jest już pewne po tym teście, że przyczyną są zapieczone kierownice turbiny??

dać do czyszczenia czyli inaczej mówiąc turbina do regeneracji??

Opublikowano

Moim zdaniem raczej pewne. Regeneracja turbiny to wymiana jej wnetrznosci, w twoim wypadku trzeba po prostu przeczyscic lopatki z syfu i nagaru spalin.

Opublikowano
Moim zdaniem raczej pewne. Regeneracja turbiny to wymiana jej wnetrznosci, w twoim wypadku trzeba po prostu przeczyscic lopatki z syfu i nagaru spalin.

Rozumiem, czy takie czyszczenie mogę wykonać sam?? co najlepiej do tego użyć itp..

Opublikowano

Musisz zdemontowac turbine, otworzyc ja, rozebrac, przeczyscic i wszystko zlozyc do kupy. Obawiam sie, ze bez oddania tego do warsztatu sie nie obejdzie.

Opublikowano
Musisz zdemontowac turbine, otworzyc ja, rozebrac, przeczyscic i wszystko zlozyc do kupy. Obawiam sie, ze bez oddania tego do warsztatu sie nie obejdzie.

Rozumiem, lepiej się za to nie brać i zatrzymać się na etapie wymontowania samej turbiny i oddaniu do warsztatu, dużo kłopotu jest wymontowaniem samej turbiny?? (nigdy tego nie robiłem)

Opublikowano

Trudniej wymontowac niz wyczyscic, wiec oddaj po prostu do jakiegos warsztatu i powiedz, ze chcesz przeczyscic zapieczona geometrie w turbinie :)

Opublikowano
Trudniej wymontowac niz wyczyscic, wiec oddaj po prostu do jakiegos warsztatu i powiedz, ze chcesz przeczyscic zapieczona geometrie w turbinie :)

OK, dzięki za radę, a czy może było by lepiej już oddać turbo do pełnej regeneracji?? (przebieg 213 tys)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...