e2rd-85 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam. Nie mam z mocą żadnych problemów, ale z ciekawości chciałem was zapytać . Od ilu obrotów w seryjnym AFNie 110KM powinno być czuć że turbo zaczyna ciągnąć (chodzi mi o ten moment wyrwania auta do przodu)? U mnie gdzieś tak pomiędzy 1900-2000obr.min , z naciskiem bardziej tak w stronę 2000obr.min Jednak od 2000obr czuję już tzw "odrzutowiec" oczywiście bez wciskania pedału w podłogę, tylko po prostu takie mocniejsze wciśnięcie
e2rd-85 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 Dzięki kolego . Mam znikome doświadczenie z turbo dieslami , więc potrzebowałem czyjejś opinii .
pastaldo Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Dzięki kolego .Mam znikome doświadczenie z turbo dieslami , więc potrzebowałem czyjejś opinii . Ja miałem A4 z tym silnikiem 3 lata wiec co nieco się o nim dowiedziałem Bezawaryjnej jazdy.
rookie Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 na trójce od 1900 obr. wyp+_)!@a w górę
e2rd-85 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 na trójce od 1900 obr. wyp+_)!@a w górę No faktycznie na trójce sprawniej reaguje . Ale też mi się wydaje że tak efektywnie to przy 2000 zaczyna ciągnąć . Tylko tak jak mówiłem, jest to bez wciskania pedału w podłogę . Tylko takie mocniejsze wciśnięcie. Po przesiadce z benzyniaków przez całą swoją karierę kierowcy, jestem pozytywnie zaskoczony elastycznością klekota .
alani2 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 A co powiecie o tak zwanej turbo dziurze ? żeby to tak zrobić jakimś virusem czy co żeby turbo ładowało od samego dołu tzn obroty jałowe 800 a turbinka żeby od 900 dmuchała a nie od 1900 ?
pastaldo Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 A co powiecie o tak zwanej turbo dziurze ? żeby to tak zrobić jakimś virusem czy co żeby turbo ładowało od samego dołu tzn obroty jałowe 800 a turbinka żeby od 900 dmuchała a nie od 1900 ? Fizyki nie przeskoczysz. Chodzi dokładnie o to że turbina na wolnych obrotach jest wysterowana maksymalnie. Tylko przy tych obrotach czyli koło 1800 jest na tyle spalin by ją rozpędzić do odpowiednich obrotów i wtedy daje max ciśnienie. Pozatym nawet jakby się tak dało to za miesiąc by ci zjadło sprzęgło i skrzynię pewnie.
Radek1908 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 a jak czuje się przyśpieszenie od 1400 obr.min? a przy tych 1900-2000 juz nie?
matyss___ Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 to masz diesla a nie turbo diesla:)
Polish Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Dziendobry w sumie mam od niedawna Audi A4 B5 1.9TDI Avant Automat i moje pytanie brzmi czy nie da sie ustawic czasu reakcji przelozenia biegow?Jakby nie bylo predkosc w miescie to 50km:) no ale 2 bieg wrzuca mi przy 25km/h a 3 przy okolo 55 km/h tzw lekkie zylowanie silnika czy to jest ok.4 bieg wpada przy okolo 85.To normalne w automacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się