Dejmien Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Hej wszystkim mam nadzieje,że coś mi doradzicie,niedawno zaczęły skakać obroty z 800obr/min do 1200obr/min po podpieciu u mechanika pod komputer wyskoczył błąd biegu jałowego,wymieniłem pierwszą sondę i dalej nic się nie zmieniło,kilka dni temu wymieniłem przepustnicę po wymianie obroty już nie skaczą , ale są za wysokie cały czas pokazują 1100obr/min nie ma żadnych błędów silnika a przepustnica jest po adaptacji,miał ktoś podobny problem?
Łukasz13 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Nie ma nieszczelności w dolocie? No i podstawa to logi z pracy silnika 002 001 033
bahus13 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 witam podczas postoju w miejscu wchodzi na obroty ok 1100 gdy lekko wcisne gaz obroty spadaja ponizej 1000 i za chwile znowu rosna ok 1100. dodam ze podczas postoju na zapalonym silniki samochod lekko drga. czy ktos z was mial moze cos takiego albo wie co to moze byc?? dzieki za odpowiedz
edekxp Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Najlepiej jakbyś zrobił logi, może nieszczelność auto nie jest przymulone? Może potencjometr przy pedale gazu, trzeba sprawdzić vagiem
bahus13 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 i zapomnielem pokazuje sie czeck engine kontrolka ponoc jakas nieszczelnosc tylko nie wiem czego;/ciezko powiedziec czy przymulone wydaje mi sie ze nie. 1
skorpion2666 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Moze ci to pomoze http://a4-klub.pl/1-8t-218/kontrolka-epc-uszkodzona-turbina-wysokie-wolne-obroty-problem-rozruchem-276869/
bongod Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja obroty miałem wysokie jak mi padł zaworek w trujniku co idzie z kolektora jesli dobrze pamietam i telepanie bylo mocne . Koszt 30 zeta .
bahus13 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 ja miałem to samo zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej koszt ok 30 zł
kawowy19 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 u mnie to samo tylko że u mnie zapalał sie chceck i czasami mi sie obroty wieszały a potem to już kulał po prostu cały czas.
vdm Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 u mnie to samo tylko że u mnie zapalał sie chceck i czasami mi sie obroty wieszały a potem to już kulał po prostu cały czas. możecie podać nr tego zaworka?
kawowy19 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 http://content.foto.mail.ru/mail/glok.82/auto/i-6.jpg tu masz zdjecie wraz z lokalizacją zaworka (nr6) jakie w moim temacie zamieśćił jeden z naszych forumowiczów nr prawdopodobnie 035 103 245a. Jeśli się myle proszę o poprawkę. pzd!
NoJA Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Walczyłem z tym ostatnio. Miałem nieszczeloność w układnie dolotowym, jak masz placka do czyszczenia deski rozdzielczej to popsikaj nim w okolicy dolotu. gdzie się dai zobacz czy Ci wtedy obroty nie rosną. Plack działa tak samo jak samostart popsikaj dobrze po kolektorze oraz pod nim tam są takie plastikowe kolanka czy coś takiego u mnie jedno z nich pękło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się