matis28 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Witam. Kupiłem niedawno Audi A4 b5 1.9 TDI AJM z 2000r i mam w niej pewien problem z licznikiem. Przy otwarciu drzwi lub włączeniu światełek wskazówki od Temp. i Paliwa podnoszą się po czym po dłuższej chwili opadają. A gdy włączę zapłon to wskaźnik temp wskakuje na 90 a rezerwa pali się już na ćwiartce baku, przypuszczam ze w liczniku ktoś nie fachowo cofnął przebieg. Zdołałem odczytać przebieg z silnika i stąd wyszło mi ze cofnięto licznik. W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk. Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R Z góry dziękuje za pomoc:) Pozdrawiam
Tom A4 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Przy próbie korekty najprawdopodobniej został albo uszkodzony wsad/pamięc lub sam procesor ale to tylko przypuszczenia. Ja obstawiam uszkodzony procesor w MM to norma.
wentylator Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Witam. Kupiłem niedawno Audi A4 b5 1.9 TDI AJM z 2000r i mam w niej pewien problem z licznikiem. Przy otwarciu drzwi lub włączeniu światełek wskazówki od Temp. i Paliwa podnoszą się po czym po dłuższej chwili opadają. A gdy włączę zapłon to wskaźnik temp wskakuje na 90 a rezerwa pali się już na ćwiartce baku, przypuszczam ze w liczniku ktoś nie fachowo cofnął przebieg. Zdołałem odczytać przebieg z silnika i stąd wyszło mi ze cofnięto licznik. W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk.Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R Z góry dziękuje za pomoc:) Pozdrawiam Tak jak mówi kol.matis28 prawdopodobne że posypał sie procek a i może magik grzebał chińczykiem i uwalił licznik;-)Jak zdołałeś odczytać przebieg ze sterownika silnika więc teoretycznie pin już masz (winien być taki sam jak w liczniku)
Galetto Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk.Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R A po co Ci odczytywać z niego wsad? Poszukaj po ludziach i forach i na pewno dostaniesz odpowiedni wsad do niego i jeśli nie jest coś elektronicznie uszkodzone to pomorze, a na koniec zostanie adaptacja i kodowanie. Czym odczytałeś przebieg z EDC 15?
szogun0 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Ciężko czytać zawartości z Jeagera po kablu. To raz. A dwa. W tych licznikach jest wiele wersji softu, mimo, że każdy licznik ma numer VAG taki sam.
wentylator Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 na chinczyku wgranie wsadu nie poleci;-)bynajmniej commandery bądź jakiej wersji tego nie tkną,dash can chyba też,gdzieś czytałem że ktoś ruszył to z pozycji tacho... Proponuje zapodać vdo full fisa,ciężki do uwalenia, wygląd i radość po uszy - cenowo porównywalne z zabawą u elektronika w naprawianie mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się