rade Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Za to ja dziś zwróciłem uwagę co i jak : póki silnik był zimny to przez chwilę falowało na benzynie, jak już się trochę zagrzał to przestało, gaz się załączył i problem nie istnieje... Trochę zgłupiałem, ale nie dotykam przepustnicy w takim układzie... Przejadę jeszcze w tym tyg jakieś 200km i się okaże czy korekta gazu czy jednak szukać winnego.
hagi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Dziękuję koledze benyA4 za radę ,ale myślę,że u mnie problem jest poza katalizatorem. Po skasowaniu błędu mogę przejechać np.200km bez problemów,a potem nagle wyskakuje check. Drgania silnika i pulsowanie check'a też nie jest stałe . Czasem pracuje płynnie na wolnych ,a na następnym skrzyżowaniu znowu drgania...
Wandej Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Polecam każdemu komu faluja obroty odpiac na chwilę wtyczke przepływomierza:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
rade Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 A co to da ? I kiedy by to trzeba zrobić?
Wandej Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 A co to da ? I kiedy by to trzeba zrobić? Problemem często jest przeplywomierz. U mnie już to przerabialem. Zmiana przeplywomierza skończyła falowanie:wink: po odlaczeniu było zero telepania. Ale nie da sie tak jeździć bo dużo pali i nie ma auto esp Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
benyA4 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Jesli chodzi o falowanie to Wandej ma racje, najlepiej sprawdzic to odlaczajac przeplywke. Ten watek dotyczy jednak drgan, zarzucania silnikiem, problem ktory jest chwilowy nie wystepuje ciagle a sporadycznie. Tak jak pisze kolega Hagi , przejedzie dwa skrzyzowania wszystko jest ok a na trzecim , tak jak by jeden z cylindrow zle pracowal.
hagi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Jesli chodzi o falowanie to Wandej ma racje, najlepiej sprawdzic to odlaczajac przeplywke. Ten watek dotyczy jednak drgan, zarzucania silnikiem, problem ktory jest chwilowy nie wystepuje ciagle a sporadycznie. Tak jak pisze kolega Hagi , przejedzie dwa skrzyzowania wszystko jest ok a na trzecim , tak jak by jeden z cylindrow zle pracowal. Dokładnie o to mi chodzi :-) Efekt podobny jak w przypadku padniętej cewki,ale delikatniej . I co najważniejsze nie stale.
kiko79 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 ja rozwiązałem sprawę drżenia, okazało się że uszczelka pokrywy zaworów zaczęła puszczać i olej podchodził gdzieś delikatnie pod świecę. Uszczelka wymieniona, świece też a auto nie drży.
benyA4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 kiko79 a tobie drżal na PB i LPG (drżal nie falowal) ?
kiko79 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 nie mam LPG, drżał mi na wolnych obrotach. Czasami można było wyczuć, że drżenie się nasila na ułamek sekundy i kończy się takim telepnięciem. Rok temu w zimę obroty mi falowały zaraz po uruchomieniu silnika po długi postoju, silnik tak jakby na 2 sek. dostawał zapaści, obroty spadały do 400 i zaras rosły - powodem był filtr paliwa (albo się zapchał w co nie wierzę, albo był jakiś trefny i w niskich temperaturach zaczął wariować).
hagi Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 U mnie może sprawa wyjaśniona ... wczoraj padł przepływomierz. Silnik zgasnął na skrzyżowaniu,dał się uruchomić ,ale od razu znowu gasnął . Jak po uruchomieniu wdepnąłem pedał gazu do dechy,to równomiernie falował od ok.500 do 2500 obrotów. Po odpięciu przepływomierza wszystko wróciło do normy,silnik pracował idealnie,równiutko bez drgań . Już się ucieszyłem,że problem całkiem zniknie po wymianie(we wtorek 12 listopada),ale drgania pojawiły się już po przejechaniu ok.20km. Zobaczymy . Jeszcze wymienię świece na NGK PFR6Q. Wymiana świec też nie pomogła :-( Wydaje mi się ,że jest trochę lepiej ,ale nadal się zdarza to drganie i pulsujący check.
pirat567 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam mam ten sam problem z drganiami silnika od czasu do czasu ciągle. Po podłączeniu do komputera ciągle wykrywa że ma za bogatą mieszankę. Instalacja jest nowa swiece wymienione itd.... Czasu wtrysków są ok... Ale usłyszałem taką opinię że może gdzieś delikatnie łapać lewego powietrza... W sobotę jadę do gościa co zajmuję się takimi rzeczami to postaram się później wszystko opisać!!!
benyA4 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 U mnie problem rozwiazany, przynajmniej na to wyglada okazalo sie ze jeden z wtryskiwaczy gazu hana czerwony , czasem sie przycinal. Nie moglismy tego stwierdzic za pomoca komputera , wiec znajomy gazownik dal mi jeden wtryskiwacz na podmianke. Po podmiance na pierwszysm cylindrze problem zniknal. Jak narazie jezdze tak dopiero dwa dni wiec jeszcze nie skacze z radosci ale wszystko wskazuje na to ze winowajca byl wtryskiwacz.
hagi Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zazdroszczę Ci,że już po kłopocie :-) Ja mam zielone hany i jeden już padł .Wyskakiwało mi wypadanie zapłonów na drugim cylindrze. Gaziarz zamienił miejscami wtrysk 2 z 3 i pojawiło się wypadanie na trzecim . Sytuacja jasna . Teraz nie wiem jak szukać . Może kolejny szwankuje . Tylko,że u mnie w momencie drgań nie pomaga przełączenie na benzynę .
gacek585 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 U mnie drgało na benzynie i na gazie, rano na zimnym silniku na benzynie szarpanie i migający check, okazało się że wtryski zasyfione i puszczały gaz razem z benzyną, błędy to wypadanie zapłonu na różnych cylindrach , mieszanka za bogata. Kupiłem nowe wtryski i smiga az miło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się