Arczi387 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Witam zamierzam wykonać z kolegą kompletny układ wydechowy i tutaj zwracam się do was z prośbą o pomoc i cenne wskazówki. Chciałbym sie dowiedzieć gdzie najlepiej kupić sportowe tłumiki potrzebuje jeden srodkowy oraz 2 końcowe. Wydech bedzie miał 2.75 cala a za rozwidleniem na dwa tłumiki 2.5 cala Układ ten będziemy wykonywać do a4 b6 1.8t. Prosił bym równiez o opinie czy warto wykonać taki układ samemu czy lepiej zlecic to jakiejs firmie ceny w firmach wahają sie 2000-3500 tys
tomekhxc Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 jak chcesz pojsc w moc taki wydech wlasnej roboty ci nic nie da juz lepiej zalozyc firmowy dedykowany , bawilem sie samemu i mialem z kwasa wydech calutki jak masz gdzie to jeszcze ok jest w cholere roboty dopasowywania itp, na koniec i tak go sprzedalem
Buba Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 jak chcesz pojsc w moc taki wydech wlasnej roboty ci nic nie da juz lepiej zalozyc firmowy dedykowany , bawilem sie samemu i mialem z kwasa wydech calutki jak masz gdzie to jeszcze ok jest w cholere roboty dopasowywania itp, na koniec i tak go sprzedalem wydech nic nie daje?
tkuczera Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Moim zdaniem nie potrzebnie robisz sobie robote. Jak nie masz planów podnosić drastycznie mocy to zostaw serie i nie będziesz miał problemów.
tomekhxc Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 jak chcesz pojsc w moc taki wydech wlasnej roboty ci nic nie da juz lepiej zalozyc firmowy dedykowany , bawilem sie samemu i mialem z kwasa wydech calutki jak masz gdzie to jeszcze ok jest w cholere roboty dopasowywania itp, na koniec i tak go sprzedalem wydech nic nie daje? chodzi mi o wersje garazowa robiony wlasnymi silami jak bylo w moim przypadku mialem zle dobrane wydechy i jedyny rezultat jaki byl to sam huk , ale jesli zastosujesz wydechy np od firmy magnaflow a reszte wykonasz sam to koszta oczywiscie ze sie zmniejsza
przemko8 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Jeżeli potrafisz spawać TIGiem, masz dostęp do tokarki, warsztat z podnośnikiem a do tego jeszcze giętarkę do rur to możesz się za to złapać. Fajna zajawka, wiem po sobie. Ale jak za większość prac będziesz musiał zapłacić komuś a mocno chcesz mieć wydech ze stali szlachetnej to lepiej zlecić to jakiejś firmie która się tym trudni. Jeżeli wołają za to od 2000 do 3500 to się opłaca. Ja jak robiłem swój wydech to wszystko wykonałem sam, koszta to tylko towar, rury itd koszt około 1200zł max 1500zł.
tomekhxc Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Jeżeli potrafisz spawać TIGiem, masz dostęp do tokarki, warsztat z podnośnikiem a do tego jeszcze giętarkę do rur to możesz się za to złapać. Fajna zajawka, wiem po sobie. Ale jak za większość prac będziesz musiał zapłacić komuś a mocno chcesz mieć wydech ze stali szlachetnej to lepiej zlecić to jakiejś firmie która się tym trudni. Jeżeli wołają za to od 2000 do 3500 to się opłaca. Ja jak robiłem swój wydech to wszystko wykonałem sam, koszta to tylko towar, rury itd koszt około 1200zł max 1500zł. dokladnie a tutaj kolega chce do 1.8t i tu jest jeszcze wiecej zabawy i zakretow
przemko8 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Jeżeli potrafisz spawać TIGiem, masz dostęp do tokarki, warsztat z podnośnikiem a do tego jeszcze giętarkę do rur to możesz się za to złapać. Fajna zajawka, wiem po sobie. Ale jak za większość prac będziesz musiał zapłacić komuś a mocno chcesz mieć wydech ze stali szlachetnej to lepiej zlecić to jakiejś firmie która się tym trudni. Jeżeli wołają za to od 2000 do 3500 to się opłaca. Ja jak robiłem swój wydech to wszystko wykonałem sam, koszta to tylko towar, rury itd koszt około 1200zł max 1500zł. dokladnie a tutaj kolega chce do 1.8t i tu jest jeszcze wiecej zabawy i zakretow Niestety nie wiem jak wygląda B6 1,8t od dołu więc mogę się tylko pod twoją sugestią podpisać ja ze swoim sam się bawiłem z montażem do samochodu około 22 godzin bez przerwy...
piotraudi Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 jeżeli nie masz pojęcia o budowie wydechu to nawet go nie dotykaj bo wbrew pozorom twój nowy wydech może zmniejszyć osiagi auta a przy okazji zwiększyć głośność firmy nie robią ukł.wyd. tak sobie lecz przeprowadzają obliczenia itp śr wydechu nie może być za mała ani za duża spaliny muszą mieć tz. ciąg także wszystkie kolanka które zrobisz nie tak mogą blokować przepływ spalin w wyniku czego silnik bedzie mógł mić problem z odprowadzaniem spalin tz większe obciążenie zadzwoń do firm które sie tym zajmują popytaj sie a sam sie dowiesz
Ra4al Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 jeżeli nie masz pojęcia o budowie wydechu to nawet go nie dotykaj bo wbrew pozorom twój nowy wydech może zmniejszyć osiagi auta a przy okazji zwiększyć głośność firmy nie robią ukł.wyd. tak sobie lecz przeprowadzają obliczenia itp śr wydechu nie może być za mała ani za duża spaliny muszą mieć tz. ciąg także wszystkie kolanka które zrobisz nie tak mogą blokować przepływ spalin w wyniku czego silnik bedzie mógł mić problem z odprowadzaniem spalin tz większe obciążenie zadzwoń do firm które sie tym zajmują popytaj sie a sam sie dowiesz W silnikach turbo o ile nie zmniejszy tylko średnicy wydechu to nic nie pogorszy, ale też i praktycznie nic nie uzyska. W wolnossącym zaś wszystko opiera się na dość skomplikowanych wyliczeniach dotyczących zjawisk falowych, etc... Więc niewłaściwe zrobienie wydechu w N/A może nieźle zaszkodzić, w turbo możesz zrobić sam trzymając się tylko tego aby nie zmniejszyć średnicy nom i oczywiście aby nie zrobić labiryntu .
gregor10 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 ostatni wpis dobrze powiedziany, aczkolwiek co do tego co się zyska- to zależy od konkretnego setupu, generalnie w 1.8T najważniejszy jest downpipe , obniża egt, szybszy spool turbiny, lepsze opróżnianie, zmniejszenie backpressure, co wplywa pozytywnie na przepływ i obniżenie temperatury spalin. Na serii nie ma generalnie potrzeby zmieniać , ale po programie jest to jeden z najlepszych modów poprawiajacych bezpieczeństwo w zakresie temperatury egt i osiągów.
12pawel12 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 jeżeli to coś wniesie do tematu, to ja u siebie wyciąłem fabryczne tłumiki i wstawiłem 2x środkowy i 2x końcowy od rm motors.
matyss___ Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jak nie masz sprzetu to sie nie bierz.. ba na "cyckach" teściowej rurek nie powyginasz...bedziesz miał pól głowy siwej a wydech dalej bedzie lezał na podłodze zamiast burczeć w aucie....jak dasz firmie to bedziesz miał gwarancje i pewnośc , ze to bedzie zrobione porzadnie i bez "glutów" w środku po spawaniu, albo poszukaj na tablicy badź allegro juz gotowy uzywany i bedzie napewno taniej:)i co najważniejsze prościej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się