A4B5AJM Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Witam Dzisiaj podczas jazdy zaczęła mi pojawiać się kontrolka akumulatora i ładowanie skakało z 1/2 na 3/4 i co pewien czas dziwne odgłosy spod maski, okazało się, że pasek jest luźny. Niedawno wymieniana była pompa wspomagania i pewnie ma to z tym związek, bo pasek był ruszany. Kilka miesięcy temu wymieniany m.in pasek i napinacz. Idzie jakoś naciągnąć ten pasek, żebym dojechał do mechanika autem, bo boje się że zleci podczas jazdy czy tylko napinacz hydrauliczny sam go reguluje? ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ---------- Wystarczy , że naciągnę tak jak na załączonym obrazku? ---------- Post dopisany 03-10-2013 at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 20:39 ---------- To może odpowie mi ktoś czemu jak ruszam tym napinaczem zgodnie ze wskazówkami zegara to się napina i później wraca do swojej pozycji i pasek robi się luźny, ktoś mi mówił, że od dołu mam coś dokręcić:/, a kanału nie mam i będe musiał ew. dopiero jutro na lewarku podnieść, ale wolałbym wiedzieć czego mam szukać.
Kanar Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Napinacz jest na sprężynie http://www.carmo.pl/71-123-large/napinacz-paska-wielorowkowego-audi-a4-vw-passat-b5-ina-028903315m.jpg Skoro zrobił się lużny to obstawiam że nadaje się do wymiany. Musiałbyś go wyciągnąć i zobaczyć. Od dołu możesz napiąć drugi pasek od klimy. O napinaniu głównego paska od dołu nie słyszałem.
A4B5AJM Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 A może być np. ten napinacz źle przykręcony, teraz znalazłem, że on z tyłu jest przykręcony nakrętką bodajże 16 , czy to nie ma na luz wpływu? Da radę pojechać na luźnym, piszczącym pasku czy jeśli nic nie poradzę to muszę wymontować i jechać do mechanika na reklamacje napinacza? ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 22:23 ---------- Dzięki "Wszystkim" za pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozostało tylko czekać na przyjazd mechanika do chaty.
Banan Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Kanar w AJM jest inny napinacz o taki:
A4B5AJM Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Jakby kogoś to interesowało to poszła podobno łapa alternatora, a napinacz jest ok.
Kanar Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Kanar w AJM jest inny napinacz o taki: http://auto-pit-stop.pl/userdata/gfx/10ebe7ac9dab47c320d112e7e2ad4cb0.jpg o popatrz tego nie wiedziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się