Vendeur Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Witam, jako że kilku mechaników w warsztatach napomknęło mi, że mogę mieć już w swoim aucie problem z wtryskami, postanowiłem je wymienić, przy okazji od razu na 216, co by lekko moc i kulturę pracy podnieść. Zakupiłem z regenerowanymi końcówkami, wyglądały jak nówki, za 650 zł + montaż we WRO. Bez sprawdzania, testowania, chciałbym poznać opinie osób, które miały do czynienia z taką wymianą, co ważne, w aucie ze starym, 4-biegowym automatem. Mam wrażenie, że moje auto lepiej przyspiesza na 1 i 2 biegu, szczególnie w zakresie prędkości 0-60 km/h, a potem jakby nic się nie zmieniło. Próbowałem sprawdzić stoperem czas rozpędzenia do 100km/h oraz po jakiej przejechanej odległości się to udaje i mam wrażenie, że jest nieco lepiej, ale brak mojego przekonania świadczy o tym, że szału widocznego nie ma. Zatem czy w tym starym automacie faktycznie tak jest, że wzrost parametrów nie jest mocno zauważalny? Nie wiem czy jest sens hamować auto, aby sprawdzić, czy coś się zmieniło. Nie jestem jakimś maniakiem, aczkolwiek skoro zapłaciłem, to chciałbym mieć pewność, że wszystko jest w porządku i że jakiś tam efekt udało się osiągnąć. Mam jeszcze podjechać na sprawdzenie komputerem parametrów, dawki etc.
matyss___ Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 samymi wtryskami bez strojenia nie zyskasz za duzo..program kolego zapodaj...od razu wywal kata i egr....a i szykuj sie nastepnie na dwumas ehhehe
Aron21 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Ja miałem taki zabieg u siebie , AFN + 0.216 + Kat OUT - Na hamowni wyszło 119KM - choć odczuwalne było 90 Bez wystrojenia nic nie osiągniesz sam się o tym przekonałem
ciahciah Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 a na tych 216 coś auto dymi czy też nic jak na starych?
godski Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Nie ma czegos takiego jak regenerowane końcówki. Tych końcówek nie mozna zregenerować. Szlfowanie igieł pomaga czasem w Ursusach.....
marcuso86 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Kiedyś zmieniałem wtryski na 216 co prawda nie w a4 tylko golfie4 z silnikiem ALH (90km) przyrost po samych wtryskach był dość duzy. Miałem robić program ale zanim dojechałem na niego sprzedałem auto. Nie hamowałem go ale z tego co widziałem u innych na forum VW po samych wtryskach 125-130KM a po programie 145-155. Aha po samych wtryskach dwumas padł po 2 dniach:) Zostało wsadzone sztywne koło z ABF i sprzęgło z golfa 2 G60 - trzyma ono do dzisiaj bez najmniejszych problemów. Auto po zmianie samych wtrysków troszke wiecej paliło - zato jechało nieporównywalnie lepiej. Jak 1 raz wsiadłem to byłem w szoku ze same wtryski dają takdużo. Wsadzając je do AFN'a uzyskasz tyle samo koni jak być wsadził je do ALH wiec aż takiej różnicy nie odczujesz.
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 czy wy czytacie w ogóle? to jest automat... Przejrzyj sobie watek Somesa on dłubał autoamta i wydłubał na 15Xkm poczym zmienił skrzynie na manual tak ogólnie tego nie shamujesz tak by wynik był wiarygodny, po zmianie wtrysków cos tam czuć, ale nie spodziewał bym sie jakiegos konkretnego jebniecia, w zaleznosci od ustawionej dawki paliwa moze wzrosnac mocno dymienie:whistling: Jak nic wiecej nie robisz to na oko osiagniesz cos w granicach 150km 330nm:whistling: ---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:59 ---------- noi bedzie kopcił jak go wyzyłujesz na tym co jest:whistling:
marcuso86 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Kowi ma racje nie shamujesz tego automata czyli defakto nie bedziesz wiedział jak to dokladnie tam jest. Dymic moze wiecej na 216 bez wystrojenia bo jednak troszke wiecej paliwa sie leje. Czy jest sens modzić takiego starego automata hmm to musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie bo skrzynie z tamtych lat a te z teraźniejszych to jest przepaść
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się