roger3217 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Witam szykuje się na zmianę samochodu z golf iv na a4 b6. Nie wiem 1.8T czy 2.4? Jeżeli 1.8T to 163KM czy 190? (oczywiście chodzi mi o napęd quattro). Z tego co widzę na allegro 2.4 v6 quattro nie ma. (czy w ogóle były?). Oczywiście chciał bym go od razu zagazować (dobra sekwencje) No i chodzi mi o żywotność silników, który mniej awaryjny, który lepszy do zagazowania itp, chciał bym by wypowiedzieli się użytkownicy tych silników na każdy temat. Z góry dziękuje Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Borykałem się z takim samym problemem.Wybrałem 1,8T Q.Powód: Tańszy w ekspalatacji,tańsza cena za inst.gazową,bardziej żwawy,mniej pali.Jeżeli chodzi o 1,8 T to wiadomo lepszy jest BEX 190ps,ale trafić na zdrowy egzemplarz graniczy z cudem.Chociaż cuda ponoć się zdażają.Za to w 2,4 odgłos pracy silnika zwala z nóg.Tak więc końcowy wybór i tak należy do ciebie.Życzę powodzenia.
gibon_81 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Bierz 2.4. Nie wyobrażam sobie iść do sklepu z częściami samochodowymi i powiedzieć "poproszę 4 świece zapłonowe"
KamisG Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 ja bym patrzył na 1.8 lub 3.0 ... 1.8T silnik z potencjalem idzie dużo z niego wycisnąć, ale 3.0 dzwiek lepszy.
wampir Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Jaki dźwięk? Nie robcie z tego V8... Droższe części, większe spalanie, większa masa, subiektywne uczucie ociężałości, brak typowego "odejścia" gdy turbo zaczyna pompować... 4 świece? Powiedz to temu koledze, pewnie się rozpłacze... ->
dziadek Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Jaki dźwięk? Nie robcie z tego V8... ale nie wyje na wysokich obrotach jak 4 cylindry , jeżeli pytający nie planuje modyfikacji w kierunku mocy to ja bym wybrał v6
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 tak ale 2.4 to za malo, ledwie 10s do setki, w trasie to tak spokojnie raczej bo odejscia to nie ma, w 1.8T turbo robi robote i na pewno lepiej wyprzedza - mowie o serii, pali tez niewiele mniej przy normalnej jezdzie jak 3.0 wiadomo dzwiek V-lki robi robote ale 20 zaworow tez fajnie gra powyzej 3000-3500 obrotow, nad wydechem tez zawsze mozna popracowac zeby bylo lepiej 3.0 albo 1.8T tylko chyba ze osiagi nie sa istotne, bo generalnie 2.4 nie jest zla jednostka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się