Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszczelnienie pompowtrysków


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf

przy przebiegu ponad 200.000 tys

czy tego praktycznie sie nie wymienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf

przy przebiegu ponad 200.000 tys

czy tego praktycznie sie nie wymienia

wymienia się. nic nie jest na wieczność a już napewno nie gumowa uszczelka pracująca latami w tak podłych warunkach. Wymiana tych uszczelnień jest też o tyle istotna, że PD są dupiato mocowane i zużyte uszczelnienia dodatkowo przyczyniają się do uszkadzania gniazd pompowtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf

przy przebiegu ponad 200.000 tys

czy tego praktycznie sie nie wymienia

a masz jakieś objawy czy chcesz to zrobić profilaktycznie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma problemów , to bym nie wymieniał . Zresztą też mam lekko ponad 200 tysia ( tfu,tfu ) i nic złego się nie dzieje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy to większe przykapcanie, szczególnie przy rozruchu oraz delikatne szarpanie silnika zaraz po uruchomieniu. najpierw przy niższych temperaturach a później coraz częściej. Wiele osób uważa szarpania i kopcenie za rzecz normalną w klekotach a potem się okazuje, że gniazda w głowicy są wywalone na amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy to większe przykapcanie, szczególnie przy rozruchu oraz delikatne szarpanie silnika zaraz po uruchomieniu. najpierw przy niższych temperaturach a później coraz częściej. Wiele osób uważa szarpania i kopcenie za rzecz normalną w klekotach a potem się okazuje, że gniazda w głowicy są wywalone na amen

Mam dokładnie takie objawy jak opisales. Przebieg 330 tys. Zastanawiałem się jeszcze nad wydajnością tandem pompy ale na wolnych obrotach raczej nie ma to znaczenia. Wymieniłeś u siebie? Co dokładnie? Nr części? Śruby reg. tez czy tylko oringi. Czy są tam podkładki miedziane? Coś takiego słyszałem. Chcę to zrobić przed zimą ale muszę przygotować wszystko co trzeba.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc kupilem zestaw oringi podkładka miedziana nie ma tylko sruby regulacyjnej ale to nie jest koniecznosc chyba

Kupowales w ASO ? Podaj cenę za komplet. Numery jakieś?

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra słuchajcie wymieniamy oringi na PD razem z podkładka termiczną-miedzianą

montujemy to na nową śrubę - tą co przykręca się jarzmo

regulujemy odległość względem głowicy

dokręcamy jarzma i zakładamy dźwigienki

no i teraz pytanie - po co regulować skok PD skoro sam pompowtryskiwacz jest ten sam, zamontowany w to samo gniazdo i ta sama dźwigienka do niego przychodzi

proszę o konstruktywne odpowiedzi a nie w stylu "bo tak"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz gwarancję że po tych zabiegach skok pozostanie taki sam? a może juz nawet przed wymianą uszczelnień był nadmierny luz spowodowany wybiciem się elementów popychacza:wink:

Wyregulowac na nową i będzie git:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi wymienione, PD ustawione na wymiar, skok też ustawiony.

Nic nie pomogło dalej puszcza bąka po uruchomieniu na zimno i ma telepawke a jak się rozgrzeje to na wolnych tak jakby wypadal zapłon. Wiem że to nie fachowe określenie ale tylko tak to można określić. Z ciekawostek odkryłem wyzlobione gniazda PD oraz wytarte krzywki wałka rozrządu...

a4esy7ad.jpg

apuzene8.jpg

a7ujuzy9.jpg

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi statyczne 001, 013, 018, 023 loguj każdy kanał oddzielnie podczas odpalania i kilkanaście sekund przytrzymaj po odpaleniu. Zrób na zimnym i na rozgrzanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu zrobię i wrzucę. Co ciekawe dziś rano nie zatelepal i nie dymil. Może to kwestia temperatury bo trochę słoneczko przygrzalo. Ewentualnie brak dymienia jest efektem zamontowania separatora oleju z lublina ???

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie brak dymienia jest efektem zamontowania separatora oleju z lublina ???

wysłane z Commodore 64

Jeżeli wcześniej zalegał olej w dolocie to całkiem możliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już logi na rozgrzanym silniku zrobione zaraz po trasie.

uruchamianie na zimnym postaram się zrobić jutro rano.

uruchamianie na rozgrzanym:

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 023)

Log (3 - 018)

Log (4 - 013)

praca na rozgrzanym:

Log (66 - 001)

Log (67 - 004)

Log (68 - 013)

Log (69 - 018)

Log (70 - 023)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to co najwyżej można by się przyczepić do korekcji na 3 cylindrze zaraz po uruchomieniu silnika. Zrób jeszcze raz 013, 023 tylko na zimnym podczas uruchamiania.

Do sprawdzenia świece żarowe a w szczególności na 3 cylindrze, ta korekcja może być efektem niedogrzanej komory. Nie zaszkodzi zalać jakiegoś środka do czyszczenia układu wtryskowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...