Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ma drgawki, kaszle, nierówno chodzi na jałowych, czeski film. PROBLEM WIELKI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. idę po rozum do głowy i zapytam się szanownych kolegów co powinienem zrobić żeby autko było zdrowe!

Autko ma drgawki tak jakby komputer na siłe go hamował przy przyspieszaniu. Przyspiesza tak: trtrtrtrtrtrtrtrtrtrt i bardzo powoli. Turbo działa, słyszę jak się włącza.

Jak chodzi na jałowych to nierówno. Mechanicy różni, kwadratowi i podłużni się za niego ,brali wymieniłem w nim zyliard części każdy wymyślał coś innego i żaden nie zrobił auta do końca.

Teraz jest tragedia bo się boje że jak tak drgawkowo przyspiesza to rozwali mi turbo albo Bóg jeden wie co jeszcze. Miałem podstawiane cewki, przepustnice, wymienione świeczki ,sonde lambda ( bo rzekomo stała), podstawiany zaworek DV. Turbo jeszcze na gwarancji. Proszę nie wypominajcie mi naiwności. Ja sam wiem... :(

Wrzuciłem toto na komputer w VCDS lite i mi wyskoczył jeden błąd związany z silnikiem. Taki sam zresztą co u mechanika. przesyłam w formie niezmienionej:

Kod 00561 14-00 - adaptation limit (add) exceeded

Mam auto A4 Avant B5 1.8T quattro z silnikiem AEB 150 Km rok 96

UWAGA UWAGA! Mechanik próbował swoim magicznym komputerem adaptować to do maksymalnych wartości , co g**no dało. Zasugerował mi żebym wyzerował kanał 01 ale ja się nie chce tego tykać, przynajmniej dopóki nie uda mi się uruchomić

normalnego VCDSa i go w miarę opanować. A jeździć muszę bo mieszkam na za**piu

Pomocy ;(

---------- Post dopisany 10-10-2013 at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2013 at 19:18 ----------

Czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? Zapłacę czarodziejowi który to zrobi..

Opublikowano

u mnie okazal sie np urwany króciec na odmie idacy do n75...kiedy usunelem usterke auto znow zaczelo pracowac normalnie(wymienilem tez swiece,czujnik walkow,pasek rozrzadu,moduł zapłonowy,jedna cewke,akumulator,przedni lewy przegub,filtr paliwa,filtr powietrza,filtr gazu,filtr benzyny,zarowki w reflektorach i pena w radiu i kuzwa auto zaczelo jezdzic:P:P:P:P:P

p.s kolega ma skode z podobnym silnikiem tyle ze 150km i teraz jemu sie zaczely problemy...generalnie uwazam ze te silniki sa nieudane z tego wzgledu ze za duzo pier**l(doslownie pier**l) ma BARDZO DUZY wplyw na prace silnika bo nie oklamujmy sie ze to mizerne 1.8 tyle ze 20 zaworow i tyle...normalnie zeby silnik mial moc 150-180(nie mam na mysli kolejnych debilnych rozwiazan) potrzebuje blisko 3L pojemnosci a nie smieszne 1.8...

Opublikowano

Kolego :vaglogi: bez tego to wróżenie z fusów nadal będzie. Oprócz tego szukaj nieszczelności w układzie dolotowym i sprawdź wszystkie węże i plastikowy króciec odmy pod kolektorem.

No i możesz profil uzupełnic to będzie wiadomo skąd jesteś i może ktoś ci na miejscu pomoże.

Opublikowano

VAG od Viakena nie chce mi działać bo nie tworzy portu COM w laptopie.

Uzupełniłem mój profil, może któryś z kolegów skieruje mnie do dobrego mechanika w tych sprawach? Przyznam się szczerzę że ja wolę w tym nie grzebać i dać komuś zarobić bo nie chce jeszcze bardziej czegoś zepsuć.

POdajcie jakieś namiary albo coś bo samochód narazie stoi na kołkach bo mnie krew zalewa jak nim jeżdże+ może się jeszcze bardziej psuć od jeżdżenia uszkodzony.

POmocy...

Opublikowano

skontaktuj się z kolegą DEVASTATION jest z twojej okolicy!!! może ci pomoże

Opublikowano

p.s kolega ma skode z podobnym silnikiem tyle ze 150km i teraz jemu sie zaczely problemy...generalnie uwazam ze te silniki sa nieudane z tego wzgledu ze za duzo pier**l(doslownie pier**l) ma BARDZO DUZY wplyw na prace silnika bo nie oklamujmy sie ze to mizerne 1.8 tyle ze 20 zaworow i tyle...normalnie zeby silnik mial moc 150-180(nie mam na mysli kolejnych debilnych rozwiazan) potrzebuje blisko 3L pojemnosci a nie smieszne 1.8...

:wallbash:

Opublikowano

p.s kolega ma skode z podobnym silnikiem tyle ze 150km i teraz jemu sie zaczely problemy...generalnie uwazam ze te silniki sa nieudane z tego wzgledu ze za duzo pier**l(doslownie pier**l) ma BARDZO DUZY wplyw na prace silnika bo nie oklamujmy sie ze to mizerne 1.8 tyle ze 20 zaworow i tyle...normalnie zeby silnik mial moc 150-180(nie mam na mysli kolejnych debilnych rozwiazan) potrzebuje blisko 3L pojemnosci a nie smieszne 1.8...

:wallbash:

taka prawda panie inżynierze:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...