krzysiekml Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 dodam że pompa paliwa sprawna,ciśnienie paliwa na wolnych ~ 4.0 bara, na trzecim biegu podczas logów przy pełnym bucie ~ 5.0 bara auto po wirusie na serii czasy wtrysków nie przekraczały 16m/s a teraz oceńcie sami i powiedzcie o co kaman? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Dev Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Straszne stuki masz Kto robil program ?
krzysiekml Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 od Pawla_M na serii było 0.0 podmieniłem wtryski na większe ale przy tym kompie to nic nie zmieniło po za korekcją sondy na -20%
gregor10 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 logi 002+007. auto po chipie i wtryski zapętlone, taka moc niestety nie jest bezpieczna na seryjnych wtryskach które kończą się przy 180km , a co dopiero przy wyższej mocy. brakuje paliwa i wtryski leja jak popadnie, oby tylko paliwa nie braklo za którymś razem. Jesli ma to byc z glowa zrobione to niech CI ten tuner skrecic program do 180km i tyle. A jak chcesz wiecej to trzeba dac wtryski 350cc i dopiero stroic. O strojeniu na sondzie szerokopasmowej nie wspomne
krzysiekml Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 logi postaram się zrobić jak naj szybciej,czyli program do bani ?
gregor10 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 no tak jakby patrzać na stuki ja bym się bał wypuścić takie auto... no ale dla niektórych to podobno norma
Magicbattle Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Pewnie jakiś gotowiec i takie sa skutki. gdzie takie stuki kurna
krzysiekml Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 log 02,07 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a tu seria VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 ale kupa ten soft, zalany paliwem w 4 pupy. no i auto na serii niesprawne... stuka fest. do sprawdzenia napinacz lancuszka , a w zasadzie wymiany , bo jego nie da sie sprawdzic, a potem glowica.
krzysiekml Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 a po czym wnioskujesz że napinacz do wymiany? trzeba na serię wracać i to ogarnąć.
gregor10 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 po tym że silnik stuka na serii.
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Ja mam nowy napinacz i lancuch wszystko ori i tez pokazuja sie stuki, popychacze nowki INA tutaj gdzieś indziej jest lipa Krzychu, jakie masz świece, kiedy wymieniane ?
krzysiekml Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Tomku ogólnie to nie moja fura,dziś świczki wywalę i cewki podmienię ale gregor10 ma rację że soft zrypany.
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 To ze soft zyebany to od razu widac po logach, ale ja sie odnosze do stukow ktore byly juz przed wirusem
gregor10 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Ja mam nowy napinacz i lancuch wszystko ori i tez pokazuja sie stuki, popychacze nowki INAtutaj gdzieś indziej jest lipa Krzychu, jakie masz świece, kiedy wymieniane ? jak masz napinacz zmieniony i nadal stuka to przyczyna lezy w innym miejscu
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Oczywiscie, zdaje sobie z tego sprawę, dlatego tez powoli eliminuje wszystkie mozliwosci
sawul Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 A te stuki mogą też być spowodowane przez uszkodzoną DV-kę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się