kondri Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Mam następujący problem: Gdy przychodzę rano, wita mnie plama płynu chłodniczego pod samochodem. Wygląda na to, że płyn zostaje wywalony gdy silnik już się oziębi. Po odpaleniu i odjechaniu widać ciągnącą się za samochodem smugę płynu przez pewien czas. W wymieniony został króciec (bo stwierdzono tam lekki wyciek), wymieniono również termostat i korek zbiorniczka wyrównawczego. Dodam, że chłodnica i pompa wody zostały niedawno wymienione. Co może być przyczyną tego typu usterki?
tkuczera Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Zobacz czy czasem nie masz bardzo twardych przewodów od chłodnicy po dłuższej jeździe.
Norbi TDI Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Dlaczego wymieniałeś tyle elementów układu chłodzenia ?
mastapi Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Zobacz czy czasem nie masz bardzo twardych przewodów od chłodnicy po dłuższej jeździe. Jesli ma , to co to oznacza ?
Grzesiek1985 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 posprawdzaj czy wszystkie weze sa cale
kondri Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Dlaczego wymieniałeś tyle elementów układu chłodzenia ? W zeszłym roku był robiony remont silnika, ponieważ układ był zalany wodą i korozja dała się we znaki tym elementom (chłodnica była zabita, pompa zatarta). Remont obejmował planowanie głowicy, wymianę uszczelki i dotarcie zaworów, dodam, że przez prawie rok było ok, od około miesiąca mam takie problemy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się