Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ilość zabków na pasku rozrządu od znaku do znaku na wale


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo wiesz wystraszylem sie bo kazdy pisze ze po 12 maja a tu tylko do 11 dobiło.

---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ----------

Logów to juz mam komplet:decayed:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ----------

Wczoraj oblukałem ten rozrząd na wszystkie sposoby i wydaje sie być dobrze ale zastanawia mnie fakt jak u niektórych po wymianie nie pasuje o ząbek czy pół w jedna albo drugą stronę co do nabitych znaków na górnej pokrywie. Da sie to jakoś zweryfikować?

Opublikowano

hE HEHE jak chcesz to mam fotki jak robiłem rozrząd w moim bfb, jak sobie policzysz ząbki to będziesz miał ;)

Widzę, ze z problemem braku mocy nie jestem sam, a moze to tylko efekt placebo? Też mam B6 w avancie i wydaje mi się mulowata niesamowicie. Przyznam szczerze, że miałem cichą nadzieję, że mając 1.8T będzie to lepiej uciekało...:facepalm:

Opublikowano

To super kolego możesz mi podesłać fotki? Jak bys mieszkał bliżej to byśmy porównali osiągi. No chyba ze nagramy sobie filmik jak sie zbiera twoje i moje autko?

Opublikowano

B6 w 150 czy 163 km nie robi szału, choćby dlatego że waży 150-200 kilo więcej jak b5, a to 2-3 pasażerów gratis

Opublikowano

wywal klamoty z bagażnika i będzie lzej:grin:

Opublikowano

Wiem o czym mówisz bo jeździłem B5 1.8 T i jak sie przesiadłem do B6 to widać że kawał auta. Ale zastanawia mnie fakt ze przed wymianą tego paska jeżdził troche lepiej a spotkałem sie z kolegą gdzie też robili rozrząd i nieznacznie przestawili o ząbek na wale i auto straciło ten potencjał a po poprawce znowy jeździło jak dawniej.

---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ----------

wywal klamoty z bagażnika i będzie lzej:grin:

Dobry pomysł tylko gorzej jak gumę złapę i co wtedy:decayed:

Opublikowano

Wideo nic nie da. Kamery maja przeklamania czasowe.

A powiedz czujesz taką rzecz jak depniesz w gaz to wciska w fotel?

Od jakich obrotów czujesz turbo? Na jakim biegu?

2013_10_08_518_2.jpg

Opublikowano

Ale chociaz zobrazowało by ta elastyczność. Ja mam jeden filmik na 3 biegu. Czy wciska w fotel no może coś czuc(w B5 czułem to bardziej) ale to tak od 3 tys dopiero:kwasny:

---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ----------

Moj tak sie zbiera na tej trójce co myślicie?

WRZUTA - prosta w. 235

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

Wideo nic nie da. Kamery maja przeklamania czasowe.

A powiedz czujesz taką rzecz jak depniesz w gaz to wciska w fotel?

Od jakich obrotów czujesz turbo? Na jakim biegu?

http://s23.postimg.org/cstjbiz13/2013_10_08_518_2.jpg

A u ciebie jak te odczucia?

Opublikowano

z powyzszego filmiku twierdze ze jest ...... bardzo OK

Opublikowano

A czy ktoś mogłby z was wrzucic taki filmik ? Bo jak nie zobacze to nie uwieze:wink:

---------- Post dopisany at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany at 14:01 ----------

Znalazłem na necie coś takiego i powiedzcie czy tu jest dobrze bo chyba o ząbek sie nie zgadza z pokrywą?

A koleś twierdzi ze tak może być:facepalm:

Opublikowano

masz zlogowany kanal 90 gdzie masz czarno na bialym ze rozrzad jest ustawiony dobrze,m szukasz dziury w calym, nagram Ci dzisiaj jak idzie moj i zobacyzsz ze jest to samo hehe

Pozdrawiam.

Opublikowano

Może nareszcie rozwiejesz moje wątpliwości czekam na filmik. Dzięki kolego:wink:

Opublikowano

Przyśpieszenie jak przyśpieszenie nie mam porównania do swojego, ale jakie spalanie 8.8L:shock3::shock3::shock3:

Opublikowano

Ale to nie jest chwilowe spalanie tylko na średnie przełączone. No jak w pedał by dawał i nie szło by spalanie wyżej eeee, nie ma takiej opcji.

Opublikowano

U mnie jakoś i na średnim jest wieksze:kwasny:

Opublikowano

To nie bywałe ale idzie zejść tak nisko ze spalaniem.

---------- Post dopisany 08-11-2013 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 21:45 ----------

Co myślicie o tych logach?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Logi w miare ok troche wolno wstaje turbo, jakby gdzies delikatna nieszczelnośc była, no i przepływka tez mogłaby troche więcej pokazać, zrób jeszcze logi z 033+115 i 003+020 może cos więcej bedzie mozna powiedziec.

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ----------

Aha przejrzałem poprzednie logi, wygląda że nic sie nie zmieniło, także nie musisz robic tych logów co pisałem, przejrzyj dokładnie dolot pod katem nieszczelności, najleiej próba cisnieniowa kompresorem może cos wyjdzie.

Opublikowano

Robiłem właśnie i jest ok wymieniłem jeden zaworek od układu Evap bo przepuszczał korekty na kanale 032 są 0.4% i 0.8%. Też mi sie wydaje ze to turbo późno odrobine wstaje stąd drugi raz logi i myśle co jeszcze mogę mieć nie tak?

Opublikowano

Witam koledzy. Przepraszam jeśli piszę nie tu gdzie powinienem. Mam dość poważny problem. W drugi dzień świąt brat jechał moim samochodem i nagle stanął mu w bramie. Dziś rozebrałem auto okazało się że łańcuszek zrobił dziurę w pokrywie zaworów, chyba przeskoczył na trybach ale jest cały (tzn rozciągnięty).

Postanowiłem wymienić łańcuszek napinacz łańcuszka bo przerywa, bynajmniej tak mi się wydaje. Nie widziałem jak działa poprawnie napinacz łańcuszka. Po późniejszych oględzinach zrzuciłem głowicę okazało się że są pogięte zawory i pęknięte mocowanie nr 058 459 B. Mam gorąca prośbę czy ktoś pomoże mi przy ustawieniu rozrządu? Szukałem w necie jakiś schematów filmików ale do silnika 1.8t BFB nie mogę znaleźć.

Za pomoc z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...