audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Bo wiesz wystraszylem sie bo kazdy pisze ze po 12 maja a tu tylko do 11 dobiło. ---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ---------- Logów to juz mam komplet:decayed: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ---------- Wczoraj oblukałem ten rozrząd na wszystkie sposoby i wydaje sie być dobrze ale zastanawia mnie fakt jak u niektórych po wymianie nie pasuje o ząbek czy pół w jedna albo drugą stronę co do nabitych znaków na górnej pokrywie. Da sie to jakoś zweryfikować?
noxes Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 hE HEHE jak chcesz to mam fotki jak robiłem rozrząd w moim bfb, jak sobie policzysz ząbki to będziesz miał Widzę, ze z problemem braku mocy nie jestem sam, a moze to tylko efekt placebo? Też mam B6 w avancie i wydaje mi się mulowata niesamowicie. Przyznam szczerze, że miałem cichą nadzieję, że mając 1.8T będzie to lepiej uciekało...
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 To super kolego możesz mi podesłać fotki? Jak bys mieszkał bliżej to byśmy porównali osiągi. No chyba ze nagramy sobie filmik jak sie zbiera twoje i moje autko?
pioteros Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 B6 w 150 czy 163 km nie robi szału, choćby dlatego że waży 150-200 kilo więcej jak b5, a to 2-3 pasażerów gratis
arkady1321 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 wywal klamoty z bagażnika i będzie lzej:grin:
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Wiem o czym mówisz bo jeździłem B5 1.8 T i jak sie przesiadłem do B6 to widać że kawał auta. Ale zastanawia mnie fakt ze przed wymianą tego paska jeżdził troche lepiej a spotkałem sie z kolegą gdzie też robili rozrząd i nieznacznie przestawili o ząbek na wale i auto straciło ten potencjał a po poprawce znowy jeździło jak dawniej. ---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- wywal klamoty z bagażnika i będzie lzej:grin: Dobry pomysł tylko gorzej jak gumę złapę i co wtedy:decayed:
arkady1321 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 wtedy tylko płacz.........
noxes Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Wideo nic nie da. Kamery maja przeklamania czasowe. A powiedz czujesz taką rzecz jak depniesz w gaz to wciska w fotel? Od jakich obrotów czujesz turbo? Na jakim biegu?
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Ale chociaz zobrazowało by ta elastyczność. Ja mam jeden filmik na 3 biegu. Czy wciska w fotel no może coś czuc(w B5 czułem to bardziej) ale to tak od 3 tys dopiero:kwasny: ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- Moj tak sie zbiera na tej trójce co myślicie? WRZUTA - prosta w. 235 ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Wideo nic nie da. Kamery maja przeklamania czasowe.A powiedz czujesz taką rzecz jak depniesz w gaz to wciska w fotel? Od jakich obrotów czujesz turbo? Na jakim biegu? http://s23.postimg.org/cstjbiz13/2013_10_08_518_2.jpg A u ciebie jak te odczucia?
soul87 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 z powyzszego filmiku twierdze ze jest ...... bardzo OK
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 A czy ktoś mogłby z was wrzucic taki filmik ? Bo jak nie zobacze to nie uwieze:wink: ---------- Post dopisany at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany at 14:01 ---------- Znalazłem na necie coś takiego i powiedzcie czy tu jest dobrze bo chyba o ząbek sie nie zgadza z pokrywą? A koleś twierdzi ze tak może być
soul87 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 masz zlogowany kanal 90 gdzie masz czarno na bialym ze rozrzad jest ustawiony dobrze,m szukasz dziury w calym, nagram Ci dzisiaj jak idzie moj i zobacyzsz ze jest to samo hehe Pozdrawiam.
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Może nareszcie rozwiejesz moje wątpliwości czekam na filmik. Dzięki kolego:wink:
noxes Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Przyśpieszenie jak przyśpieszenie nie mam porównania do swojego, ale jakie spalanie 8.8L:shock3::shock3:
powaguspisz Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Ale to nie jest chwilowe spalanie tylko na średnie przełączone. No jak w pedał by dawał i nie szło by spalanie wyżej eeee, nie ma takiej opcji.
noxes Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 U mnie jakoś i na średnim jest wieksze:kwasny:
audison88 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 To nie bywałe ale idzie zejść tak nisko ze spalaniem. ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 21:45 ---------- Co myślicie o tych logach? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Logi w miare ok troche wolno wstaje turbo, jakby gdzies delikatna nieszczelnośc była, no i przepływka tez mogłaby troche więcej pokazać, zrób jeszcze logi z 033+115 i 003+020 może cos więcej bedzie mozna powiedziec. ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- Aha przejrzałem poprzednie logi, wygląda że nic sie nie zmieniło, także nie musisz robic tych logów co pisałem, przejrzyj dokładnie dolot pod katem nieszczelności, najleiej próba cisnieniowa kompresorem może cos wyjdzie.
audison88 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Robiłem właśnie i jest ok wymieniłem jeden zaworek od układu Evap bo przepuszczał korekty na kanale 032 są 0.4% i 0.8%. Też mi sie wydaje ze to turbo późno odrobine wstaje stąd drugi raz logi i myśle co jeszcze mogę mieć nie tak?
malich92 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam koledzy. Przepraszam jeśli piszę nie tu gdzie powinienem. Mam dość poważny problem. W drugi dzień świąt brat jechał moim samochodem i nagle stanął mu w bramie. Dziś rozebrałem auto okazało się że łańcuszek zrobił dziurę w pokrywie zaworów, chyba przeskoczył na trybach ale jest cały (tzn rozciągnięty). Postanowiłem wymienić łańcuszek napinacz łańcuszka bo przerywa, bynajmniej tak mi się wydaje. Nie widziałem jak działa poprawnie napinacz łańcuszka. Po późniejszych oględzinach zrzuciłem głowicę okazało się że są pogięte zawory i pęknięte mocowanie nr 058 459 B. Mam gorąca prośbę czy ktoś pomoże mi przy ustawieniu rozrządu? Szukałem w necie jakiś schematów filmików ale do silnika 1.8t BFB nie mogę znaleźć. Za pomoc z góry dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się