IroN_87 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 No to masz dobrze.. Ja mam koniec 2005r nie wiem czy później nie zmienili pomp bo ta, która zamówiłem podobno jest poprawiona i ma inny nr. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
HAMER Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 tyle ,że ja mam a6 więc może być troszkę inniejsza pompa ,no i 170konna seria.. jeszcze.. Jakby nie było 65 koni różnicy.
turbobastard Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witajcie, chcialem was zapytac czy u was przy ponad 4000 obrotow silnik wydaje taki dziwny dzwiek jakby wachadlowy nie wiem jak to okreslic, nie jest to jednostajny dzwiek "wycia" a taki jakby no wachadlowy takie okreslenie przychoodzi mi do glowy, przy okazji sprobuje nagrac to bo jest tak samo na postoju na uzie jak i podczas jazdy, u kumpla na 200hp motorze tego nie ma wiec postanowilem zapytac tutaj.
HAMER Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) u mnie tylko wycie (na luzie) ,ale ,,kołatania" nie czuć Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez HAMER
Hołowczyc20 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja u siebie też nic nie zauważyłem,a ostatnio na autostradzie to motorownia pracowała głównie na 4000 obr/min,słychać było głównie szum powietrza,a silnika prawie w ogóle. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Hołowczyc20
Killer098 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Potwierdzam, przy 4000 obr/min nie słychać u mnie nic niepokojącego prócz lekkiego wycia. Wrzuć jakiś filmik, może da się coś wywnioskować.
turbobastard Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Maly update, wczesniej to przerywane wycie dalo sie slyszec od 4000 a teraz juz od 2100 co mnie niepokoic zaczyna. Mam tez blad na silniku 001602 - sensor reference voltage A: circuitP0642 - 002 - low - IntermittentZaraz sprobuje wstawic plik z dzwiekiem bo nagralem dzisiaj. http://yourlisten.com/bartydee/audio-recording-2014-08-13-14-49-37 Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez turbobastard
HAMER Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 faktycznie dziwnie brzmi , w b5 miałem podobnie jak siadała wizkoza.
Killer098 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Wydaje mi się że uszkodzona wiskoza wyje ale to tak poza tematem. Błąd P0642 nie jest czasem spowodowany przez przepustnice albo jakąś nieszczelność ? Jedno jest pewne, nie pracuje to poprawnie. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Killer098
turbobastard Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 No wlasnie z tego co szukalem na necie to tez znalazlem o przepustnicy, nawet testu jej w vcdsie zrobic nie moge.
HAMER Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Wydaje mi się że uszkodzona wiskoza wyje ale to tak poza tematem. Błąd P0642 nie jest czasem spowodowany przez przepustnice albo jakąś nieszczelność ? Jedno jest pewne, nie pracuje to poprawnie. dlatego napisałem podobnie ale też bym raczej obstawiał przepustnice
turbobastard Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Wczoraj wyskoczyla mi kontrolka cisnienia oleju na dodatek i zaczal glosno chodzic wiec kumpel z forum zaholowal pod dom i bede dzisiaj gdzies go dalej zabieral zeby to sprawdzili to porusze temat przepustnicy. Mam nadzieje ze to nie pompa oleju.
HAMER Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Ja u siebie też nic nie zauważyłem,a ostatnio na autostradzie to motorownia pracowała głównie na 4000 obr/min,słychać było głównie szum powietrza,a silnika prawie w ogóle. :cheesy: przy 4tyś obr/min ile było na szafie, wiecej się nie dało ? ja swoją doszedłem do 4,5 tyś obr/min- 6bieg , później już przebić to było ciężko praktycznie wskazówka stała w miejscu.. auto załadowane + kierowca i pasażer. Spalanie wg fisa 12,4 najmniej udało mi się zejsc do 7.2 przy 110 - 130km/h,więc chyba kolejna zaleta 2.0 tfsi Wczoraj wyskoczyla mi kontrolka cisnienia oleju na dodatek i zaczal glosno chodzic wiec kumpel z forum zaholowal pod dom i bede dzisiaj gdzies go dalej zabieral zeby to sprawdzili to porusze temat przepustnicy. Mam nadzieje ze to nie pompa oleju oby to nie pompa..jaki olej miałeś zalany?
turbobastard Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 ponoc jakby to byla pompa to po odkreceniu korka nie byloby czuc powietrza pompowanego a u mnie czuc. Olej to Motul VW SPECIFIC 5W-30
HAMER Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 tyle dobrze.. może to tylko coś z przepustnicą nie halo..
Killer098 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Dobrze byłoby sprawdzić to u mechanika jakimś miernikiem ciśnieniowym, czy pompa daje jakieś ciśnienie. Równie dobrze może to być jakiś czujnik od oleju, vag nie wywalił kolejnych błędów ? Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Killer098
Rabbi Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) w benzynach Audi często zakleja się syfem smok pompy oleju. Jeśli zaświeciła się kontrolka oleju a VAG nie pokazuje żadnych jak piszesz błędów to by wskazywało że może być to zaklejony smok i przez to słabsze ciśnienie oleju,a głośniejsza praca silnika (takie jakby postukiwanie) może wskazywać na przytarte panewki (oby nie) więc micha w dół i sprawdź stan smoka Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Rabbi
Hołowczyc20 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 :cheesy: przy 4tyś obr/min ile było na szafie, wiecej się nie dało ? ja swoją doszedłem do 4,5 tyś obr/min- 6bieg , później już przebić to było ciężko praktycznie wskazówka stała w miejscu.. auto załadowane + kierowca i pasażer. Spalanie wg fisa 12,4 najmniej udało mi się zejsc do 7.2 przy 110 - 130km/h,więc chyba kolejna zaleta 2.0 tfsi przy 4tyś obr było 200km/h dało się wiecej bo najwięcej było 230km/h i chciała jeszcze,ale polskie autostrady są jakie są a spalanie wyszło mi wg.FIS-a 7.6 jak dla mnie bardzo dobry wynik przy średniej prędkości 90km/h,a co do problemu kolegi turbobastard to ja też stawiam na zapchanego smoka i wcześniejszą jazdę na castrolu.Tak że po czyszczeniu smoka proponuję oliwe 0W40 z normą 502.00.
Killer098 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Sam jeżdżę na castrolu i też wyczytałem gdzieś o tym że jakieś nagary robią się na tym oleju, za parę miesięcy szykuje mi się wymiana. Jaki olej polecacie ? I trzeba robić jakąś płukankę jak przejdę z castrola na coś innego ? Jeśli tak to wygląda to tak że dolewam płukankę do starego oleju na krótko przed wymianą ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się