turbobastard Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 No na castrolu wczesniej jezdzil heh
HAMER Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 jeszcze na prawde się okaże ,że winowajcą był castrol.. przed wymianą dobrze zalać jest silnik dobrą płukanką LM albo Motul np.
turbobastard Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Mechanizm napedu pompy oleju mam posypany i przemielony w motorze...
HAMER Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 brzmi złowieszczo.. jaki koszt naprawy ?
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jeśli tylko mechanizm to koszt będzie raczej mały bo to tylko łańcuch jakieś 148,41zł,zębatka 267,67zł,napinacz 176,54zł czyli razem 592,62zł ceny są ze sklepu gajos i mogą się różnić w innych ASO.Ale jeśli padła cała pompa to koszt nowej to podobno 5tyś zł
turbobastard Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Mozliwe ze i padla pompa bo sie przycina w jednym miejscu ale panewki do wymiany i ogolnie lancuch i inne zostaly zmielone w srodku, jesli opilki dostaly sie do turbiny to i to pewnie do wymiany bedzie tez, koszty poki co sie dowiedzialem to 1,3-1,5 tys funtow
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Rozebrałeś już to czy to narazie są tylko przypuszczenia,że może być to??
turbobastard Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Rozebrane, dzisiaj widzialem, serce mnie zabolalo
Rabbi Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 coraz większy szajs robią .....to są k.rwa jakieś jaja żeby w 2.0TDI i 2.0TFSI się pompy oleju sypały.
Hołowczyc20 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 To w takim razie pompa do wymiany,i tak miałeś szczęście że nie zablokowało jej całkiem ,bo miałbyś całą motorownie do wymiany.
turbobastard Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 No bo i tak jest tyle w nim do robienia ze mozna by caly motor wymieniac ale tu sa drogie
Hołowczyc20 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Normalnie szok żeby tak się motorownia posypała przed 200-ma tyś km,u mnie w domu oprócz A4 są jeszcze 2-wie 80-tki z przebiegami odpowiednio 245tyś i 300tyś km obie dostają równo po garach i nic im nie jest.A żeby było śmieszniej obie zalane zostały pełnymi sytetykami mimo,że wcześniej jeździły na półsyntetykach,a może i mineralnych.
HAMER Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) ale kibel... na alledrogo widziałem 2.0tfsi za 6,5tysia silnik z przebiegiem coś około 115tys. km może warto? Bartek miałeś wcześniej jakieś niepokojące objawy, że się pompa kończy? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez HAMER
afroo. Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Można wrzucić dla potomnych bądź podwiesić aktualne numery dla silnika BWE prosto z ASO na dzień 22-08-2014r.: szklanka popychacza HPFP 06D109309C 153,70zł + oring WHT005184 31,21zł zawór membranowy turbiny 06H145710D 260,75zł Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez afroo.
turbobastard Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Raczej objawow nie zauwazylem zadnych oprocz tego jednego wspomnianego tutaj dzwieku przypominajacego konczaca sie wiskoze jak ktos wspomnial. Ale nic to, mam juz uzywke pompe i reszte gratow z aso, dzisiaj do odebrania i beda chlopaki skladac, jeszcze po zlozeniu sie dopiero okaze co z turbo... Taka pompa do tfsi nie jest tania i zamiennikow prozno szukac, tu za nowke trzeba wylozyc jakies 1100 funa, ladnie co? Edytowane 11 Września 2014 przez turbobastard
HAMER Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 taniocha ,tylko brać.. ciekawe czy odczujesz jakąś różnice jak już poskladasz wszystko w całość ?
Hołowczyc20 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 ciekawe czy odczujesz jakąś różnice jak już poskladasz wszystko w całość ? W kieszeni na pewno :decayed: a tak na poważnie to dobrze że się motorownia nie zatarła i teraz zalej pożądny syntetyk,typu Millers,ewentualnie coś innego
turbobastard Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 No wlasnie sie zastanawiam nad oliwa, millers 0W40? Mechanik mowi zeby lepiej nir lac 0W bo motor juz nie pierwszej mlodosci? Poki co kazalem dwa razy 5w30 przeplukac
Hołowczyc20 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Hehehe machanicy to samo słyszałem jak do 80-tki wlałem full syntetyka Millersa właśnie też tak mówił że motorownia stara,przebieg duży zawory będą się tłukły itd póki co zrobiłem 10tyś i nic się nie dziejej powiem więcej silnik chodzi dużo lepiej . A co do A4 jak masz możliwość to lej tego 0W40 i nie przejmuj się gadaniem ja w swoim A4 mam wlany właśnie 0W40 Millersa i silnik w powietrze nie wyleciał :decayed: tylko tej mojej damie coś nie pasuje ten olej i będe musiał coś innego wlać napewno to będzie Millers tylko jeszcze nie wiem który .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się