Skalpel1986 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Witam wszystkich Kolegów! Mam problem z czujnikiem poziomu oleju. Co chwilę zapala mi się żółta konewka z napisem min. Wymieniłem czujnik na nowy i po 4 dniach problem się powtórzył, kontrolka zapalała się co 2 dni, nieważne ile przejechałem kilometrów... Założyłem używany oryginalny czujnik i problem po 4 dniach się powtórzył. Na nowym czujnika pokazywało błąd czujnika poziomu, na tym błędu nie ma. Czujnik zapala się bez względu na przejechane kilometry oraz czy silnik jest ciepły czy zimny. Pojechałem do magików od elektroniki i pogrzebali coś w kompie i stwierdzili, że wyłączyli czujnik. Na następny dzień powtórka, zapaliła się żółta konewka... Pojechałem na reklamację i chłopaki stwierdzili, że może być to wina oleju. Jeżdżę na MOBILu 1 10W40, stwierdzili, że powinienem latać na 5W30. Autko ma 234tys. km. od kupna (miał 199tys.km) jeżdżę na półsyntetyku, więc wg mnie taka zmiana to może rozszczelnić silnik. Może ktoś z Kolegów miał taki problem i podpowie jak go rozwiązać, czy jest jakiś sposób na wyłączenie tej kontrolki?
KubaMpakiet Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 No i zaraz zapali Ci sie cisnienie oleju, u mnie bylo to samo, poszla miska w dol i czyszczenie smoka, byl przytkany,obowiazkowo odma do przegladu i rurki do czyszczenia, po zabiegu nic sie nie dzieje, i zmien ten olej najlepiej na jakis syntetyczny bo ten mobil to nawet obok polsyntetyka nie stal.
krzysiekml Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 1.olej to zmień czym prędzej na syntetyk 2.czujnilka w tym aucie nie wyłączysz 3.sprawdz kable jak i samą wtyczkę od czujnika 4.co ma wspólnego sensor oleju do ciśnienia oleju to pytanie do KubaMpakiet ? http://a4-klub.pl/2-0-219/kontrolka-oleju-268468/index6.html#post3829145
Rabbi Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Jeżdżę na MOBILu 1 10W40, stwierdzili, że powinienem latać na 5W30. Autko ma 234tys. km. więc wg mnie taka zmiana to może rozszczelnić silnik. Może ktoś z Kolegów miał taki problem i podpowie jak go rozwiązać, czy jest jakiś sposób na wyłączenie tej kontrolki? w tym silniku dobrza żebyś profilaktycznie zrobił następujące czynności: 1.micha w dół i obowiązkowo wyczyść smok (jak nie chcesz za jakiś czas remontować silnika) 2.zmień olej na 5W lub 0W (i nie wierz w bzdury że się coś na rozszczelni) 3.kontrolkę to możesz wyłączyć od kierunkowskazów a nie od oleju .
Skalpel1986 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Jeśli chodzi o smok to zaraz po kupnie było wszystko czyszczone, bo kupiłem go z padniętą pompą oleju. Wszystko było robione wtedy, nowe łańcuszki spinające wałki, bo Niemiec pewnie pożałował na dobrym serwisie i nie mógł sobie poradzić No i od tej pory max 10 tysi i zmiana oleju. Z początku jeszcze 2 razy zrobiłem "płukanie silnika". Jeśli po 35 tysiach km. smok mógł już się zapchać to warto by zajrzeć tam przy zmianie oleju, bo to za chwilę już
bediks Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Na nowym czujniku pokazało błąd czujnika ? Bo pewnie zamiennik kupiłeś , jeśli nowy to tylko ori Hella Zmień cala wtyczkę na nowa od czujnika łącznie z pinami, masz pełny fis ? Temp oleju pokazuje ok ? A i zmień olej na 5w lub 0w
KubaMpakiet Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 4.co ma wspólnego sensor oleju do ciśnienia oleju to pytanie do KubaMpakiet ? http://a4-klub.pl/2-0-219/kontrolka-oleju-268468/index6.html#post3829145 Widocznie cos ma, tez myslalem ze to czujnik, juz chcialem zmieniac, zapalilo sie raz cisnienie oleju i koles mechanik powiedzial ze micha w dol i czyszczenie, po tym zabiegu wszystko wrocilo do normy, nic sie nie zapala, mechanik powiedzial ze to mialo zwiazek z zawalonym smokiem...
krzysiekml Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 nic nie ma wspólnego z ciśnieniem,zbieg okoliczności u Ciebie,ten czujnik możesz odłączyć i jezdzić i po za napisem sensor na szafie nic nie będzie,ori to koszt ok380zeta ja założyłem zamiennik za 100zł pół roku temu i działa.
bediks Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 4.co ma wspólnego sensor oleju do ciśnienia oleju to pytanie do KubaMpakiet ? http://a4-klub.pl/2-0-219/kontrolka-oleju-268468/index6.html#post3829145 Widocznie cos ma, tez myslalem ze to czujnik, juz chcialem zmieniac, zapalilo sie raz cisnienie oleju i koles mechanik powiedzial ze micha w dol i czyszczenie, po tym zabiegu wszystko wrocilo do normy, nic sie nie zapala, mechanik powiedzial ze to mialo zwiazek z zawalonym smokiem... nie ma nic, czujnik od poziomu oleju jest dwufunkcyjny , mierzy poziom i temperature oleju, znajduje sie w misce od spodu, 3 piny, plus minus i do szafy cyfrowy sygnal, wiec na logike z cisnieniem nie ma nic wspolnego , od cisnienia jest zupelnie gdzie indziej ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- nic nie ma wspólnego z ciśnieniem,zbieg okoliczności u Ciebie,ten czujnik możesz odłączyć i jezdzić i po za napisem sensor na szafie nic nie będzie,ori to koszt ok380zeta ja założyłem zamiennik za 100zł pół roku temu i działa. w b5 nikomu prawie nie dziala ten zaminnik bo nie pokazuje temp oleju i wskaówka wstaje i opada , dlatego nie polecam nikomu, u ciebie nie ma budzika temp oleju wiec problem z glowy ale czy pokaze olej min jak go faktycznie bedzie malo ??
krzysiekml Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 pokaże bo sprawdzałem:decayed: a co do ori to nie zawsze jest tak bajecznie
Skalpel1986 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 kupiłem z 18 tysi temu i działał przez okres zamiennik i było ok, a tera zaczęło świecić. Na 2 zamiennikach pokazywało błąd a na ori używce błędu nie widać tylko kontrolka poziomu się pojawia... :/ powoli ta kontrolka mnie dobija ;( ---------- Post dopisany 14-10-2013 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2013 at 22:51 ---------- aaa i nie mam pełnego fisa.
wesz82 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Panowie mam pytanie odnośnie czujnika poziomu oleju w misce.] Więc tak: Kiedyś padła mi uszczelka pod chłodniczką oleju,ubyło 1-1,5 litra oliwy. Zastanawiałem się czemu czujnik się nie odezwał??? Jak odepnę kostkę od czujnika wyświetla mi sensor. Załatwiłem sobie drugi czujnik ori i jak go podepnę to nic się nie dzieje. Nie jest tak ze czujnik na "sucho"powinien wskazywać oil min???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się