Carl Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Witam Od ok. 2 tygodni po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na drugą pozycję słychać bardzo donośny 1-2s "jęk". Po odpaleniu silnika dźwięk ten znów się pojawia (taki sam jak poprzedni i trwający może 1-4s.) Oba powyższe odgłosy prawdopodobnie dobiegają od pompy paliwa (słuchać że dźwięk wydobywa się z okolic tylnej kanapy). -Miał ktoś taki przypadek? -czy to poważne? czy mam jeszcze trochę czasu? Dodam również ciekawostkę: -ten sam dźwięk pojawia się gdy przy odpalonym silniku wciskam jednocześnie zamykanie się obu przednich szyb (mimo że są zamknięte)- hałas dobiega tak długo jak się trzyma przyciski i pracują siłowniki. -czasami ten "jęk" pojawia się chwilkę po zatrzymaniu się na światłach. Pozdro i dzięki za poświęcony czas
wampir Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/piszczenie-buczenie-okolic-filtra-paliwa-a4-1-8t-bfb-fwd-260731/
Carl Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Dzięki wielkie zabieram się do czytania
arasxxx Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 pompa albo gdzieś jakaś zwara jest
Rafal-L Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 sprawdz kable w gumie od drzwi kierowcy, bo wygląda ze tam masz wlasnie zwarcie....
Carl Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam ponownie, Faktycznie Panowie to może być kwestia zwarcia - grzebałem wstępnie we wiązce kabli przy drzwiach, przy okazji poprawiałem przewody do radia. Nic podejrzanego nie zauważyłem (oceniałem izolację wzrokowo) ale objawy minęły. Zobaczymy na jak długo. Podłączyłem auto pod kompa VAGiem i nie wykrył błędów o których mowa. Jak będę miał więcej czasu to postaram się przedzwonić przewody od drzwi i wszytko jak najszybciej opiszę. Dziękuje za podpowiedzi ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2013 at 18:02 ---------- Witam, Zabieram się do wymiany popy paliwowej i od razu mam problem z przewodami paliwowymi (nie wiem jak je zdjąć ) są to jakieś szybko złączki które podobno wystarczy nacisnąć i wyjąć ale coś nie mogę za cholerę : Przykładowa pompa którą chce kupić: AUDI A4 1.6 1.8 1.8T 2.4 2.6 2.8 NOWA pompa paliwa pompka paliwowa POMPY PALIWA ELEKTRYCZNE akumulatory oleje auto czesci przepływomierze Wrocław Czy ktoś już samemu ją podmienił bez większych szkód? i czy taka pompa może być?
krystian455 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 wymieniłeś kolego juz te pompę? jaki koszt wymiany?
KubaMpakiet Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam ponownie,Faktycznie Panowie to może być kwestia zwarcia - grzebałem wstępnie we wiązce kabli przy drzwiach, przy okazji poprawiałem przewody do radia. Nic podejrzanego nie zauważyłem (oceniałem izolację wzrokowo) ale objawy minęły. Zobaczymy na jak długo. Podłączyłem auto pod kompa VAGiem i nie wykrył błędów o których mowa. Jak będę miał więcej czasu to postaram się przedzwonić przewody od drzwi i wszytko jak najszybciej opiszę. Dziękuje za podpowiedzi ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2013 at 18:02 ---------- Witam, Zabieram się do wymiany popy paliwowej i od razu mam problem z przewodami paliwowymi (nie wiem jak je zdjąć ) są to jakieś szybko złączki które podobno wystarczy nacisnąć i wyjąć ale coś nie mogę za cholerę : http://s12.postimg.org/v6fq2gx89/image.jpg Przykładowa pompa którą chce kupić: AUDI A4 1.6 1.8 1.8T 2.4 2.6 2.8 NOWA pompa paliwa pompka paliwowa POMPY PALIWA ELEKTRYCZNE akumulatory oleje auto czesci przepływomierze Wrocław Czy ktoś już samemu ją podmienił bez większych szkód? i czy taka pompa może być? Ten wklad raczej nie do twojego rocznika poczytaj; http://a4-klub.pl/1-8t-218/pompa-paliwa-304148/
lukas_ss Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Mi tak jeczy jak odpale od jakis 7 lat i jezdze przyzwyczailem sie ale mi to sie zdarzy tylko przy odpalaniu. Otworze wlew paliwa i tego nie ma. Z tego co mi powiedzial mechanik. Problem z odpowietrzeniem czy cos . Nie przeszkadza mi to 1
Carl Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Jęczenie to faktycznie nie jest jakiś problem ale da się zauważyć że na wyższych obrotach pojawia się ten sam jęk co przy odpalaniu i jest tym głośniejszy im wyższe są obroty. Chyba tak nie masz co lukas_ss? Nie wymieniałem jeszcze pompy (problem z przewodami paliwowymi opisany wyżej) ale jak samemu wszystko rozbierzesz i złożysz to są koszty rzędu 100zł-150zł. Pozdro
lobuz014 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Jęczenie to faktycznie nie jest jakiś problem ale da się zauważyć że na wyższych obrotach pojawia się ten sam jęk co przy odpalaniu i jest tym głośniejszy im wyższe są obroty. Chyba tak nie masz co lukas_ss? Nie wymieniałem jeszcze pompy (problem z przewodami paliwowymi opisany wyżej) ale jak samemu wszystko rozbierzesz i złożysz to są koszty rzędu 100zł-150zł. Pozdro Witam, I jak z tą pompą? Czy po jej wymianie buczenie zniknęło? Ja mam podobny problem w moim A4 B7 Avant 1.8T - po przekręceniu kluczyka pojawia się 1-2 sekundowe buczenie (ale nie zawsze) w tylnej części auta i czasami również 1-2 sekundy po odpaleniu. Na początku myślałem że może układ się zapowietrza ale raczej nie bo jak odkręcę wlew paliwa to buczenie nadal się pojawia. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za pompę ale nie wiem czy to pomoże.... Z góry dzięki za info Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się