trepek Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Bedzie sie wytracac na filtrze :-) Stad paradoksalnie filtron jest bardzo dobrym wyjsciem bo ma miesisty material filtrujacy a nie bibulke.
cabanmat Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Bedzie sie wytracac na filtrze :-) Stad paradoksalnie filtron jest bardzo dobrym wyjsciem bo ma miesisty material filtrujacy a nie bibulke. Czekaj.. bo nie zrozumiałem... Czyli że Filtron wydaję się być lepszym wyborem bo posiada materiał filtrujący a nie bibułkę ? A bibułka to nie materiał filtrujący ?
trepek Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Wg. testu z autoświata można odnieść takie wrażenie. Ale trzeba by pod mikroskop wziąć dwa materiały.
CreaTiveoO Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A odnośnie marki ? Wystarczy Manna czy inwestować w Knecht/MAHLE ? Ja wymieniam przed zimą co roku jak i inne filtry. Co do marki Knecht podobno się spierdzielił, ja to bosch-a u siebie zakładam. Co do tego co wyczytałeś w książce ze wymiana co 60kkm(na oleju tez mozna jezdzic 15kkm a czemu wiekszosc zmienia co rok badz wczesniej?? a co jesli ktos jezdzi tylko do kosciola samochodem to ma zmieniac co 6 lat?).Nie narazaj silnika na jakąkolwiek awarie filtr kosztuje od 60-120zl w zaleznosći jaką marke sobie zazyczysz.
Fido Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 A ja się zastanawiałem czy zmieniać czy nie zmieniać filtra. Ostatnio wymiana była 15 tyś.km temu wraz z oleum,w styczniu. Założony był Filtron. Zdecydowałem się i jednak wymieniłem. Czytając ten wątek z ciekawości rozciąłem stary. Zlałem wcześniej zawartość do słoika. Wypłynęła czyściutka ropka bez śladów wody. A środek wyglądał po 15 tyś.km tak ;
scuzz Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Kiedyś zakładałem knechta i manna. Od jakiś 4 lat czyli 200kkm zakładam wszystkie filtry filtrona i nie widzę żadnych złych symptomów. Audi ma z 500tyś km pali jeździ i nie brzęczy, oleum 5w40, ropka tankowana tam gdzie taniej.
cabanmat Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 Mój wybór padł na Knechta Made in Austria ze sklepu od kolegi z forum za 70zł + wysyłka oczywiście
rikardo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tak wyglądał filtr knechta wymontowany po 45 tkm. Paliwo w tym czasie było tankowane zawsze na stacjach i był eksploatowany przez trzy okresy zimowe bez żadnych problemów.
Fido Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Poważnie ? No w porównaniu do mojego to niebo a ziemia. Teraz mam pretekst by wymieniać co 15 tyś.km razem z olejowym.
rikardo Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Poważnie ?No w porównaniu do mojego to niebo a ziemia. Teraz mam pretekst by wymieniać co 15 tyś.km razem z olejowym. Sam byłem tym zaskoczony gdy go rozciąłem. Często na różnych forach widziałem zamieszczane zdjęcia filtrów oblepionych wręcz jakąś mazią i tego sie spodziewałem. Tak jak pisałem powyżej w moim przypadku zawsze kupowałem paliwo na stacji bez żadnych okazji.
cabanmat Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ja za jakiś czas wrzucę swojego Mann'a od paliwa po 40kkm.
Kulon Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 katalogowo wymiana po 60tyś ale fakt jest że jakimś okropnym kosztem nie jest wymiana raz w ciągu roku - to też zależy jakie paliwo lejesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się