Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

grzeje się podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Mam taki problem, że auto mi się grzeje ale tylko podczas jazdy, gdy stoi na wolnych obrotach temperatura jest ok. To co zauważyłem to chłodnica jest częściowo gorąca a częściowo zimna, górny wąż jest gorący a dolny zimny. Co to może oznaczać ?

Opublikowano

Termostat do wymiany

Opublikowano

pierwsze co termostat na próbę można całkiem wywalić , albo chłodnica zawalona

Opublikowano

Albo termostat albo syf w ukladzie warto wymienic i jednoczesnie wyplukac wszystko, nigdy nie wiadomo co tam lali i co tam siedzi

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4 now Free

Opublikowano

Uszczelka pod glowica albo syf w ukladzie

Opublikowano

jeszcze sprawdź co "siedzi" między chłodnicami...

Opublikowano

trzeba sie do niej dostac

Opublikowano

tylko wyciagnac i wymienic najlepiej odrazu na nowa

Opublikowano

wyjmij termostat, wsadź palucha i przytrzymaj wirnik pompy a druga ręka pokręcaj i zobacz czy wirnik na pompie się trzyma

Opublikowano

Czy spuszczałeś płyn z układu chłodzenia? Po ponownym zalaniu jest trudno odpowietrzyć układ. Wtedy górny wąż jest gorący, a dolny zimny. Trzeba odkręcić zawór odpowietrzający na rurce do nagrzewnicy pod maską przy przegrodzie, a gdy się nie da, to zsunąć przewód gumowy z rurki i dolewać plyn. Ja osobiście w takim przypadku zagrzewam silnik do włączenia wentylatora i studzę. Czasem kilka razy. Pomocne bywa też ściskanie dolnego (zimnego) węża i wypychanie z niego powietrza.

Opublikowano

ja zawsze jak zlewam wszystko to po prostu leje znów na maksa, po jakimś odcinku luzuje korek, czekam aż ostygnie i znów dolewam do maksa i zawsze jest dobrze, trzeba tylko kontrolować ilość, przynajmniej ja nigdy nie miałem takich problemów z tym

Opublikowano

moze byc koniec zywotnosci uszczelki pod glowa. A wentylator sie zalacza???

Opublikowano

Ucieka płyn chłodniczy, dymi parą z komina ? jaki olej na bagnecie ?

Opublikowano

Już przy wymianie termostatu ruszalem wirnikiem i miał on luzy,można było go obracać w lewo i prawo tak na około 1cm. To oznacza że pompą padla? Jeszcze dodam że po odpaleniu auta cały czas mruga kontrolka temperatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...