damianquattro Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Witam ! Mam taki problem, że auto mi się grzeje ale tylko podczas jazdy, gdy stoi na wolnych obrotach temperatura jest ok. To co zauważyłem to chłodnica jest częściowo gorąca a częściowo zimna, górny wąż jest gorący a dolny zimny. Co to może oznaczać ?
arasxxx Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 pierwsze co termostat na próbę można całkiem wywalić , albo chłodnica zawalona
Hesik Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Albo termostat albo syf w ukladzie warto wymienic i jednoczesnie wyplukac wszystko, nigdy nie wiadomo co tam lali i co tam siedzi Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4 now Free
damianquattro Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Po wyciągnięciu termostatu auto również sie grzeje i dodatkowo nie ma ogrzewania.co dalej?
Dev Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Uszczelka pod glowica albo syf w ukladzie
daniels Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 jeszcze sprawdź co "siedzi" między chłodnicami...
damianquattro Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 A jest tak możliwość że pompą wody sie skończyła? Jak tak to jak to sprawdzić?
damianquattro Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 Ale trzeba ją wyciągać czy jest jakąś inna możliwość sprawdzenia jej?
pioteros Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 tylko wyciagnac i wymienic najlepiej odrazu na nowa
Grzesiek1985 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 wyjmij termostat, wsadź palucha i przytrzymaj wirnik pompy a druga ręka pokręcaj i zobacz czy wirnik na pompie się trzyma
cetyr Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Czy spuszczałeś płyn z układu chłodzenia? Po ponownym zalaniu jest trudno odpowietrzyć układ. Wtedy górny wąż jest gorący, a dolny zimny. Trzeba odkręcić zawór odpowietrzający na rurce do nagrzewnicy pod maską przy przegrodzie, a gdy się nie da, to zsunąć przewód gumowy z rurki i dolewać plyn. Ja osobiście w takim przypadku zagrzewam silnik do włączenia wentylatora i studzę. Czasem kilka razy. Pomocne bywa też ściskanie dolnego (zimnego) węża i wypychanie z niego powietrza.
pioteros Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 ja zawsze jak zlewam wszystko to po prostu leje znów na maksa, po jakimś odcinku luzuje korek, czekam aż ostygnie i znów dolewam do maksa i zawsze jest dobrze, trzeba tylko kontrolować ilość, przynajmniej ja nigdy nie miałem takich problemów z tym
dawid_sc Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 moze byc koniec zywotnosci uszczelki pod glowa. A wentylator sie zalacza???
Norbi TDI Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Ucieka płyn chłodniczy, dymi parą z komina ? jaki olej na bagnecie ?
damianquattro Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 Już przy wymianie termostatu ruszalem wirnikiem i miał on luzy,można było go obracać w lewo i prawo tak na około 1cm. To oznacza że pompą padla? Jeszcze dodam że po odpaleniu auta cały czas mruga kontrolka temperatury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się