Grzesiek5621 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam. Mam pytanie dotyczace wymiany sprzegla w mojej a4 b5 95 r silnik 1.8 ADR i widze na allegro sprzeglo z sachs wiem ze to dobra firma ale tam jest tarcza sprzegla , docisk i lozysko i nie wiem czy mam wymieniac tez kolo dwumasowe czy nie ? Jest w ogole dwumasa tutaj u mnie w aucie? Jak tak to po czym stwierdzic ze dwumasa do wymiany przed rozebraniem auta? Sprzeglo bierze juz z samego konca jest tak wyjechane ze na suchym asfalcie nie zagrzebia kola wiec naprawde koncowka. Jakie rady ?
fokusmok15 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Jezeli masz silnik ADR i jest on z 1995r to dwumasy nie posiadasz
leszek o Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam wszystkich. Przepraszam że podłączę się do tematu (Grzesiu wybacz) i również spytam, czy w poim 1.8 ADR kombi z 1996 roku jest zwykłe sprzęgło czy dwumasa? Dzwoniłem dziś do serwisu i Pan sprzedający części po numerze win powiedział, że najprawdopodobniej tak. Właścicielem auta jestem od trzech dni i przy wymianie sprzęgła (już w środę) niechciałbym dostać zawału serca. Wolę stopniować sobie stres (kupując auto byłem przekonany że jest w nim zwykłe sprzęgło a nie dwumasa).
djzak Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 jestes w bledzie kolego mam taki model z 95 i posiadam dwumase.... ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- za sprzeglo bez dwumasy zaplacilem 380pln za sachsa ..do silnika adr wlasnie z 95 naszczescie dwumasa luzu nie miala ..i jest si ...ale tez sie zdziwilem rozbierajac to bo bylem przekonany ze niemam dwumasy ...a mam to auto od nowosci prawie i bylo ono jeszcze ori ..zmianielm przy przebiegu 360 tys poraz pierwszy...
leszek o Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 A można jakoś sprawdzić po numerze win ? Przepraszam za naiwne i nie na temat pytanie, ale w Peugeocie jest Service Box, Fiacie ePER i można sobie jakoś poradzić a w Audi nie (chyba że czegoś nie wiem - no ale to moje początki).
horny devil Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Potwierdzam też mam 95r i mam dwumas. Koszt w DE 800 Eurasów + wymiana
wesz82 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Panowie ale czemu Wy posiadanie benzyniaków przejmujecie się dwumasą??? Kumam jakby to było turbo trochę pomodzone ale przecież jest to zwykły 1.8(bez urazy) Moment jest mały i długo polatacie na dwumasie beż jaj dotykania no chyba że ktoś przyczepy taszczy to zmniejszy jej żywotność
Grzesiek5621 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 U mnie auto ma brzebieg ok 340-350 tys licznikowo 230 lecz wiem ze to nie jest prawda ale skoro mowicie zeby dwumasy nie ruszac to kupie tylko sam docisk z tarcza i lozyskiem. Polecacie jakas firme czy tylko sachsa orgyginalny ?
wesz82 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Możesz dla pewności sprawdzić ją ale uwierz mi że raczej nie ma po co:wink: Ja kupiłem LUK-a ale SASCH też w zupełności podoła:wink:
Grzesiek5621 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 No to super To dzieki wielkie za pomoc jak zaczne dzialac to sprawdze jak dwumasa i napisze
fokusmok15 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 No to mnie zaskoczyliscie Robilem pare razy sprzeglo w silnikach ADR ,co prawda w passatach ale nigdy nie spotkalem sie z dwumasa w autach wyprodukowanych do 96r. Czlowiek uczy sie cale zycie
leszek o Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 U mnie okazało się, że jest jednak sprzęgło dwumasowe (niestety !!!) ale na szczęście wystarczyło zmienić tarczę, docisk i łożysko na nowe. Uf odetchnąłem z ulgą (przebieg ok. 250 tyś. km licznikowo a rzeczywisty - kto to wie?).
ŁYSY44 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 kilka ADRów przeszło przez moje ręce i też nie spotkałem się żeby w tych do 96r była
MATIUS Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Sprzegło już mam sachs kpl kupie jeszce uszczelniacz wału o ile będzie budził moje wątpliwości dwumasa w używce już też czeka zobaczymy w jakim stanie będzie taco na aucie po weekendzie zabieram się za wymiane przebieg licznikowo 236 000 powód wymiany sprzęgło już na samym końcu łapie kangura robi też pedał cięzko chodzi itp itd
Bialy 2 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Witajcie mam takie pytanie bo w moim audi a4 b5 coś nie raz ciężko wchodzą biegi ale to 1 troche2 i wsteczny nic nie stuka nie puka nie slizga się najgorzej jak jest zimna ale wczoraj jak przejechałem że 200 kilometrów to poczułem jak by jeszcze było gorzej z włożeniem biegu na światłach a jak ostygla po kilku godzinach to było lepiej czy to już sprzęgło do wymiany a może olej w skrzyni podpowiedzi mi trochę bo że mnie żaden mechanik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się