Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj spotkała mnie niemiła sytuacja, moje auto przestało palić. Jeździłem tego dnia normalnie, przyjechałem do domu zasiałem auto i poszedłem do domu. Po jakieś półtorej godziny chce jechać do pracy i auto już nie odpaliło . Z tego co stwierdziłem nie podaje paliwa iskra jest na samo starcie pali i za chwilę gaśnie. Sprawdziłem pompke na krótko i działa. Ale jak krece rozrusznikiem to nic nie podaje. Przekaźnik wygląda ok. Błędy sprawdzone brak co jeszcze sprawdzić bo juz mi się pomysły kończą

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

a bezpiecznik ?? nie syczało ci z baku czasami ?? :)

Opublikowano

Bezpiecznik sprawdzony czy syczalo nie wiem, ale ostatnio słyszałem jakiś dziwny dźwięk a czemu pytasz o syczenie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

bo myślałem że ci bezpiecznik spaliło :) jeżeli paliwa ci nie podaje i pompka sprawna to musi być albo przekaźnik albo bezpiecznik, no chyba że gdzieś jeszcze wężyk od PB ci rozwaliło ale to by lało :) Musisz dokładnie zdiagnozować czego brakuje czy iskry czy PB :)

Opublikowano

Mogła też polecieć pompka .

Opublikowano
bo myślałem że ci bezpiecznik spaliło :) jeżeli paliwa ci nie podaje i pompka sprawna to musi być albo przekaźnik albo bezpiecznik, no chyba że gdzieś jeszcze wężyk od PB ci rozwaliło ale to by lało :) Musisz dokładnie zdiagnozować czego brakuje czy iskry czy PB :)

Na pewno paliwa bo jak zdjęciem wąż z listwy wtryskowej i kręciłem rozrusznikiem to susza nic nie leciało

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

A i Iskra na świecy jest sprawdzałem

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

aha czyli musi być tak że podczas kręcenia nie idzie napięcie na pompkę do sprawdzenia masz przekaźnik (bo bezpiecznik sprawdzałeś) zobacz jeszcze inne bezpieczniki :) i zrób tak rozbierz przekaźnik ten szary pierwszy od strony pasażera, czyli ściągnij z niego obudowę (tylko w miarę delikatnie) wsadź go z powrotem i przy kręceniu zobacz czy się zewrze jak nie to znaczy że padł przekaźnik lub jego obwód a jak się zewrze to napisz będziemy dalej myśleć :) od razu przeczyść jego styki (ja przeczyściłem je zamaczając kawałek chusteczki w spirytusie i przejechałem tam chusteczką ). Jeżeli nie pomoże to napisz :)

---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ----------

Tylko pamiętaj nic na siłę, rób wszystko z głową i z czuciem żeby nie porozwalać :) Przekaźnik jak rozbierzesz też uważaj żeby niczego tam nie oderwać :)

Opublikowano

Przekaźnik sprawdziłem rozebrałem go i w domu podpisem na krótko czyli podałem zasilanie na cewke i zaskoczył czyli chyba sprawny jest

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

to przekaźnik tak ale czy jego obwód jest sprawny to nie sprawdziłeś :) musisz zobaczyć czy w samochodzie zaskoczy :) jak nie to znaczy że coś obwodem jest nie tak :) Jak dobrze pamiętam to do samych przekaźników jest inny bezpiecznik a masą ECU steruje (ale ręki sobie obciąć nie dam :) ) :)

Opublikowano

Moze być bo mierzyłem napięcie sterujące i na zapłonie wynosiło 9.5v

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

o no to znaczy że za małe napięcie miał żeby zwarło przekaźnik :) Do sprawdzenia będziesz miał wszystkie przewody które są przykręcone do skrzynki z przekaźnikami sprawdź dokładnie masę tą która jest przykręcona do karoserii zaraz pod bezpiecznikami :)

Opublikowano

Wymiana pompy załatwiła sprawe

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

no to dobrze że pompa a nie obwód bo tam od groma tych kabelków jest :)

Opublikowano

koszt to nie wiem ale wymiana jest banalna odkręcasz tylko taki metalowy talerz w bagażniku i już widzisz dostęp do baku, odkręcasz taką nakrętkę (podobna do tych jaka na beczkach jest) wyciągasz pokrywę i już masz dostęp do środka wyciągasz pompę i wymieniasz na spokojnie :) Nie ma w tym nic trudnego, tylko pamiętaj aby wszystko zrobić szczelnie :)

Opublikowano

ok dzięki :D znalazłem nawet foty , martwi mnie jednak co innego kumpel jeden powiedział ze jak w baku trzymam cały czas paliwo i tylko dolewam to możne zbierać się tam brud który potem się możne dostać do pompy i spowoduje jej uszkodzenie ja wymienię pompę a za kilka dni będzie to samo , myślę czy nie wylać tego całego paliwa i zobaczyć czy rzeczywiście to możne być problemem bo szkoda niepotrzebnie kasy ładować . chodzi o to ze jestem studentem i przed tygodniem dałem auto do mechanika i zapłaciłem 1600zl wiec jestem goły z kasy w dodatku jestem studentem

Opublikowano

Ja, a używki z paska zapłaciłem 100zl nazwano jakiś syf będziesz miał ale pompa ma sitko i większego nie powinno zaciągać

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

dokładnie jak kolega napisał syf będzie i tak :) Ale na pompie masz smoka który to blokuje, jak wyciągniesz to zobaczysz w jakim on jest stanie no napewno nie zaszkodzi przeczyszczenie baku ale to już wyższa szkoła jazdy bo musisz go wyciągnąć potem możesz dokładnie jakąś myjką go potraktować i wtedy będzie pewność ale jeżeli wyczyścisz bez wyciągania go to za wiele nie da, a pewnie nic nie da :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...