misiek547 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Witam Wczoraj spotkała mnie niemiła sytuacja, moje auto przestało palić. Jeździłem tego dnia normalnie, przyjechałem do domu zasiałem auto i poszedłem do domu. Po jakieś półtorej godziny chce jechać do pracy i auto już nie odpaliło . Z tego co stwierdziłem nie podaje paliwa iskra jest na samo starcie pali i za chwilę gaśnie. Sprawdziłem pompke na krótko i działa. Ale jak krece rozrusznikiem to nic nie podaje. Przekaźnik wygląda ok. Błędy sprawdzone brak co jeszcze sprawdzić bo juz mi się pomysły kończą Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 a bezpiecznik ?? nie syczało ci z baku czasami ??
misiek547 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Bezpiecznik sprawdzony czy syczalo nie wiem, ale ostatnio słyszałem jakiś dziwny dźwięk a czemu pytasz o syczenie Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 bo myślałem że ci bezpiecznik spaliło jeżeli paliwa ci nie podaje i pompka sprawna to musi być albo przekaźnik albo bezpiecznik, no chyba że gdzieś jeszcze wężyk od PB ci rozwaliło ale to by lało Musisz dokładnie zdiagnozować czego brakuje czy iskry czy PB
jacek70 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Mogła też polecieć pompka .
misiek547 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 bo myślałem że ci bezpiecznik spaliło jeżeli paliwa ci nie podaje i pompka sprawna to musi być albo przekaźnik albo bezpiecznik, no chyba że gdzieś jeszcze wężyk od PB ci rozwaliło ale to by lało Musisz dokładnie zdiagnozować czego brakuje czy iskry czy PB Na pewno paliwa bo jak zdjęciem wąż z listwy wtryskowej i kręciłem rozrusznikiem to susza nic nie leciało Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ---------- A i Iskra na świecy jest sprawdzałem Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 aha czyli musi być tak że podczas kręcenia nie idzie napięcie na pompkę do sprawdzenia masz przekaźnik (bo bezpiecznik sprawdzałeś) zobacz jeszcze inne bezpieczniki i zrób tak rozbierz przekaźnik ten szary pierwszy od strony pasażera, czyli ściągnij z niego obudowę (tylko w miarę delikatnie) wsadź go z powrotem i przy kręceniu zobacz czy się zewrze jak nie to znaczy że padł przekaźnik lub jego obwód a jak się zewrze to napisz będziemy dalej myśleć od razu przeczyść jego styki (ja przeczyściłem je zamaczając kawałek chusteczki w spirytusie i przejechałem tam chusteczką ). Jeżeli nie pomoże to napisz ---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ---------- Tylko pamiętaj nic na siłę, rób wszystko z głową i z czuciem żeby nie porozwalać Przekaźnik jak rozbierzesz też uważaj żeby niczego tam nie oderwać
misiek547 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Przekaźnik sprawdziłem rozebrałem go i w domu podpisem na krótko czyli podałem zasilanie na cewke i zaskoczył czyli chyba sprawny jest Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 to przekaźnik tak ale czy jego obwód jest sprawny to nie sprawdziłeś musisz zobaczyć czy w samochodzie zaskoczy jak nie to znaczy że coś obwodem jest nie tak Jak dobrze pamiętam to do samych przekaźników jest inny bezpiecznik a masą ECU steruje (ale ręki sobie obciąć nie dam )
misiek547 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Moze być bo mierzyłem napięcie sterujące i na zapłonie wynosiło 9.5v Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 o no to znaczy że za małe napięcie miał żeby zwarło przekaźnik Do sprawdzenia będziesz miał wszystkie przewody które są przykręcone do skrzynki z przekaźnikami sprawdź dokładnie masę tą która jest przykręcona do karoserii zaraz pod bezpiecznikami
misiek547 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 Wymiana pompy załatwiła sprawe Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 no to dobrze że pompa a nie obwód bo tam od groma tych kabelków jest
marcinbieniu Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 masz może jakieś foty z tej wymiany ? i jaki był koszt tej pompy bo mam dokładnie to samo i nie wiem jak się nastawić finansowo z góry dzięki
ja74687 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 koszt to nie wiem ale wymiana jest banalna odkręcasz tylko taki metalowy talerz w bagażniku i już widzisz dostęp do baku, odkręcasz taką nakrętkę (podobna do tych jaka na beczkach jest) wyciągasz pokrywę i już masz dostęp do środka wyciągasz pompę i wymieniasz na spokojnie Nie ma w tym nic trudnego, tylko pamiętaj aby wszystko zrobić szczelnie
marcinbieniu Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 ok dzięki znalazłem nawet foty , martwi mnie jednak co innego kumpel jeden powiedział ze jak w baku trzymam cały czas paliwo i tylko dolewam to możne zbierać się tam brud który potem się możne dostać do pompy i spowoduje jej uszkodzenie ja wymienię pompę a za kilka dni będzie to samo , myślę czy nie wylać tego całego paliwa i zobaczyć czy rzeczywiście to możne być problemem bo szkoda niepotrzebnie kasy ładować . chodzi o to ze jestem studentem i przed tygodniem dałem auto do mechanika i zapłaciłem 1600zl wiec jestem goły z kasy w dodatku jestem studentem
misiek547 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Ja, a używki z paska zapłaciłem 100zl nazwano jakiś syf będziesz miał ale pompa ma sitko i większego nie powinno zaciągać Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 dokładnie jak kolega napisał syf będzie i tak Ale na pompie masz smoka który to blokuje, jak wyciągniesz to zobaczysz w jakim on jest stanie no napewno nie zaszkodzi przeczyszczenie baku ale to już wyższa szkoła jazdy bo musisz go wyciągnąć potem możesz dokładnie jakąś myjką go potraktować i wtedy będzie pewność ale jeżeli wyczyścisz bez wyciągania go to za wiele nie da, a pewnie nic nie da
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się