spawacz1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 jeśli pokazuje sporadycznie skład mieszanki to co do tego mają kable wysokiego napięcia?filtry? skład mieszanki u mnie jak był ten błąd to wymiana przepustnicy zakończyła problem, rozumiem sonda podwyższone spalanie, ma muła przepływka, cewka i świece ale skład mieszanki?
ja74687 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Jak zadałeś te pytanie to widać że nie masz zbyt dużego pojęcia o mechanice Ale uwierz mi na słowo filtry, świece, przewody, cewka mają wpływ na mieszankę nie chce mi się opisywać tutaj tego wszystkiego, poczytaj na Wikipedii o zasadzie działania silnika benzynowego wtedy będziesz wiedział No chyba że miałeś na myśli diesla to zgadzam się świece i przewody nie mają żadnego wpływu na skład mieszanki, ale filtr w każdym samochodzie może to wywołać
spawacz1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 panie kolego ja74687 gdyby to były świece albo przewody to obroty by nie skakały do 4000 obrotów, nawet jak kabel wysokiego niedomaga to nie skacze na cztery tysiaki poczytaj w swojej wikipedii fachmanie to będziesz wiedział. Kable wysokiego napięcia jak mi padały to słabł na moment świeca podobnie a tu ewidentnie skład mieszanki pomyśl trochę? bardziej sonda albo przepustnica ja wydałem kasy niepotrzebnie wszystko wymieniałem przy składzie mieszanki a okazało się że przepustnica była zużyta nic więcej.
ja74687 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 no dobra z tymi obrotami to się zgodzę ale nie ze składem mieszanki, przecież sonda ci nie powie że np.: mieszanka nie jest do końca przepalona tylko wskaże że ma zły skład mieszanki. Nie mam zamiaru się z tobą kłócić ale moim zdaniem pogrążasz się. A ja nie napisałem że przez świece czy przewody obory skaczą Dobra nie ważne ty wiesz swoje ja swoje, masz za dużo kasy i lubisz ją wydawać to twój interes. Uważasz że znasz się na samochodach to gratuluję wiedzy A teraz pytanie do autora czy problem naprawiony bo nie chce tutaj spamować i kłócić się z kolegą Jeżeli naprawiony to prośba do autora żeby napisał tutaj ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- I jeżeli kolega autor ma problem jeszcze to niech napisze co było zrobione i z czym jest dokładnie problem
kiko79 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Filtr powietrza nowy, filtr paliwa hmmm nie mam pojęcia ile ma, paliwo lane na BP Ultimate, test plaka zakończony powodzeniem brak nieszczelności ja miałem podobny problem rok temu. Wymienione wszystkie filtry oprócz paliwa, bo myślałem że jak tankuje dobre paliwo to wszystko OK. Wymieniłem filtr paliwa i jak ręka odjął.
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 W tej chwili obroty dalej w normie, natomiast dalej jest problem ze złą mieszanką sporadyczny błąd.
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 A silnik jak pracuje są jakieś problemy ?? :)I napisz co powymieniałeś ??
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Nic nie wymieniałem, bo czekam aż w końcu drugi raz zrobi się to samo z obrotami, ale spokój a auto przejechało od tamtej pory 1300km W tym miesiącu wymienię jeszcze filtr paliwa
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Wymiana filtra na pewno nie zaszkodzi
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 No to w swoim czasie, bardziej martwi mnie to że nie umiem dobrać odpowiedniego przegubu do mojego auta nie wiem jakiej firmy zastosować, a w moim drugim temacie cisza (((
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 No ja ci pomogłem co wiedziałem Ale czytałem gdzieś że do wymiany uszczelki wałków bodajże potrzeba podnieść wałki niestety (ale to tylko mi się obiło gdzieś nigdy tego nie robiłem ani nie widziałem jak to się robi ) a co do przegubu to ja kupiłem RUVVILE i działa do tej pory bez problemu, czyli ok 3-4 miesiące
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Masz go gdzieś na aukcji ? bo niektórzy polecają SKF ten co był oryginalnie montowany ponoć..
musznik Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Polecam "spidan" do niemieckich aut.Nie wiem przypadkiem czy to on nie był montowany fabrycznie.
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 SKF kosztuje 212zł więc chyba to już cena mówi sama za siebie jeżeli chodzi o jakość
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 tzn. w tą jakość to ja nie za bardzo wierzę Wiadomo lepiej kupić lepszy zamiennik a RUVVILE u mnie się sprawdza. Kiedyś kupiłem oryginalny czujnik temp. dałem za niego ok 90zł i po ok 2 tyg. padł mi oddałem na gwarancję (jeszcze go nie otrzymałem) i byłem zmuszony kupić drugi więc kupiłem najtańszy zamiennik za dokładnie 19 zł i chodzi do tej pory czyli ok 4 miesięcy bez najmniejszego problemu Więc to zależy jak trafisz czasami najtańszy zamiennik wytrzyma więcej niż nie jeden oryginał Ale wiadomo przy oryginale jest mniejsze prawdopodobieństwo kupienia jakiegoś słabego egzemplarza
aliena4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Dlatego wole dawać towar z wyższej półki, a SKF chyba takim jest?
ja74687 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 No zgadza się SKF to dobra firma
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 A spidan to najtanszy zamiennik. Ja mam Ruvilla i jest spokoj. Dodam ze mam 2 z tej firmy , poniewaz mialem dziorawe gumy wiec kupilem od razu 2 przeguby. Jezdze na nich juz rok. Wysłane z mojego telewizora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się