Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 Sportback Sepang Blue


pocas

Rekomendowane odpowiedzi

Tocze fele ;]

Znam to uczucie jak ktoś ciśnie Cie by się pościgać, a Ty bidny nie możesz bo dziury :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tocze fele ;]

Znam to uczucie jak ktoś ciśnie Cie by się pościgać, a Ty bidny nie możesz bo dziury :grin::grin:

ja w takich sytuacjach zawsze udaję że rozmawiam przez telefon :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast ja się napawam reakcja oponenta jak dodaje gazu, pada strzał z wydechu, ktoś już robi redukcje, a ja dalej 50km/h :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale piękność - tyle że to nie na codzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było. Zdjęcia są z 3G, nie 3G+.

a czym to sie rozni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3G od 3G+? 3G+ montowane było w poliftach, 3G w przedliftach (po 2009 roku) - z tego co się orientuję to jest spora różnica w grafice :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu koleś nieźle je do a4 B8 wsadził ale 10,5 cala :shock3:

Molestuj,macaj żeby Ci wymienili.

vwzone.pl • Zobacz temat - [Audi A4 B8] Air Vossen project

Kurde podoba mi się to koło,chyba czas na odświeżenie auta :grin:

:naughty:

http://a4-klub.pl/b8-a4-s4-rs4-76/all-b8-a4-airride-wojtsen-285129/index10.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm szczerze watpie w te rewelacje podobnie jak Gabriel.

Dla Ciebie lepiej wymienic te felgi to jest bezdyskusyjne.

dystans to tez dodatkowe obciazenie dla zawieszenia.

hahahahha leżę stary :) jesteś mistrzem

Dystanse w tym przypadku to chyba konieczność ponieważ większe et lepiej brać gdy planuje się big brake kit i felgę Concave.

Pocas nie słuchaj się tylko wypchnij to dystansem ( sam u siebie mam i słuchaj ... żyję ! )

Jeśli chodzi o zmianę et czy to 45 czy 25 w przypadku CVT i tak małych szerokości nie ma wpływu na concave, sprawdzałem dokładnie :) Jedynie szerokość 9 a 10,5. Dzwoń do Best jeśli chcesz wymienić na inne et ale z tego co tu czytam to ja chyba się już nie znam na niczym i leżę ze śmiechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poplules monitor ? :decayed:

Przy ET 25 nie potrzeba zadnego dystansu wiec na sranie brac 45 i go zakladac.(no chyba ze cos jeszcze z hamulcami bedzie kombinowane)

Jesli sprawdzales dokladnie na zywo to OK ja widze podobnie jak i reszta tylko na zdjeciach.

I kolejna sprawa jesli dla Ciebie dystans nie jest dodatkowym obciazeniem dla lozysk to jestes mistrz:grin:

A ze zyje Twoje auto to nie watpie.

Tylko ile Ty nim robisz km na takim setupie?

PS

wstałeś?

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie dystans nie jest obciążeniem dla łożysk ( posiada wewnętrzny kołnierz i zewnętrzny więc jest naturalnym przedłużeniem felgi - sztuczną regulacją osadzenia ) a przede wszystkim zawieszenia człowieku - wytłumacz mi obciążenie dla zawieszenia na PW proszę. Za dużo przy tym grzebię żeby w to uwierzyć :naughty: Robię tygodniowo średnio 400 km na dystansach, mam audi na co dzień więc nie pier... głupot

Dokładnie doradziłem większe ET bo przy 9J jak sobie życzył kolega przy et 25 - jak sprawdzałem u siebie 4 tłoczek się ledwo mieścił a co gdyby chciał coś większego ... Naturalnie do S5 podchodzą 4x10,5 et 45 ale pocas chciał 9J do normalnego poruszania się. Jeśli po dystansie będzie lipa z chęcią pomogę w wymianie kół o ile się da. Nie rozumiem o co tyle krzyku

Paweł czekam na PW z dokładnymi danymi o dystansach mających wpływ na zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Witek ma u siebie z przodu zestaw z RS5 i z tego co wiem, to tutaj jest problem, ze przy takim ET ta felga nie wejdzie,tak?

wiec wg mnie naturalnym wyborem powinno byc et25, prawda?

jesli kogos zle zrozumialem, to z gory przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne tylko to są felgi concave, mocno skoszone po prostej ( nie łukiem ) na to mnie vossen uczulał. Więc przesunięcie et jeszcze bardziej do środka mogłoby być ryzykowne do większych zacisków przy 9J. Dlatego ja u siebie zastosowałem dystans zamiast brać felgi z niższym et które było mega blisko zacisku. Zobaczymy, sam jestem ciekaw tej sytuacji i oczywiście pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, teraz rozumiem... ksztalt felgi ma tutaj znaczenie. dzieki za wyjasnienie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieskie auto,niebieska hala,niebieski śmietnik....mania:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się że masz samochód teraz w trybie sport ustawiony? To jest maksymalnie nisko jak schodzi na zawieszeniu pneumatycznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...