Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 Sportback Sepang Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Robiliście w CS i nie macie wyników z hamowni?

Mamy ja mam ~ 300 KM i 450 Nm

Coś masz nie tak z tym autem bo zdrowa Ska powinna robic 100-200 w ok. 12-13 sek.

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

No niestety na detalach można polecieć ... :)

---------- Post dopisany 17-12-2013 at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 22:34 ----------

Najnowsze info z placu boju.

0-100

5.3s (stary wynik) 4,6s (nowy)

:decayed::decayed::decayed:

I co było powodem zasyfiony dolot ?

Opublikowano

12-13s seria? Czy po sofcie?

No więc tak. Kanały przeczyszczone. Nie były aż tak brudne, ale syf było widać (później wrzucę zdjęcia). Auto znacznie mocniej reaguje na gaz. Różnica 0,7s to dość dużo. Wniosek jeden. Mamy tu doczynienia z ewidentną wadą fabryczną. Powtórka z rozrywki jak w RS4 B7.

Opublikowano

Tak seria.

To niezla c**jnia jak powtorka z rozrywki z 4.2 FSI :(

Mierzyles ja na hamowni przed i po ?

Opublikowano

Niestety u mnie w Łodzi nie ma żadnej hamownii, która zmierzy >400KM AWD s-tronica...

Interesuje mnie tylko skąd masz te informacje odnośnie czasów serii. Miałem robione pomiary na setupie 370KM i wychodziło 14.2s. Teraz mam 12.2s. Skok ogromny. :eusathink:

Opublikowano

Jezeli miales 14.2 to nie miales 370 km bo to jest samochod ktory w serii byl nie wiele wolniejszy od RS4 B7 a to w latach swojej świetności robilo 100-200 w +\- 11 sek.

Nie pamiętam skad mam czasy ale dużo ludzi mierzylo na święcie ten samochod 0-200 i 100-200.

Opublikowano

Yamaha mial s4 serie i sa filmiki na forum i 100-200 robil 13 sek, 14sek to robi moje spasione A6 z silnikiem 300KM

Opublikowano

był taki wątek, nie pamiętam tytułu, były tam filmiki i porównania, m.in ex kuredu a4 2.ot fwd z softem na 290ps, s4 Yamahy właśnie, zmodzone 1.8T ok 300ps, 3.0tdi po sofcie i 2.0T awd również po sofcie.

Niemniej jednak 12.2 to jest świetny wynik, 0-100 jest mało wyczuwalne, natomiast 2s przy 100-200 na pewno zdecydowanie już czuć.

Jak robiłem program w CS, przede mną była s4, samym programem i wydechem od MG wykręciła 425 jak dobrze pamiętam.

Rewelacyjne przyrosty ten silnik generuje, chłopaki wtedy oceniali, że nie jest to limit i można myśleć nawet o 480ps po większej ingerencji.

Dla porównania bmw 328 f30 po sofcie wg racelogic'a 100-200 robi w 13.7, co pokazuje jak waga daje się mocno we znaki w S.

Opublikowano

Wyliczanie czasów na podstawie filmików jest jak wróżenie z fusów, liczniki zawyżają prędkość o 6-8% czyli mając prędkość 200 na zegarch jest w rzeczywistości około 188 km/h stąd te super czasy s5. W latach 90tych UE wymagała od producentów aby liczniki zawyżały prędkość, później przepsis został zniesiony jednak jak widać praktyka dalej jest stosowana. Moje bmw ma w papierach 4,6 i tyle robi na podstawie filmikow jednak montujac rl i robiac pomiary wychodzi prawda i czasy powtarzalne sa w granicach 5,4s a 0-200 18,6s.

Wysłane z mojego GT-I9295 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Otóż to. Dlatego pytam skąd ten czasy. Moje opieram na czasach z RL. 100-200 12.2s dla dwóch osób w aucie.

14.2 miałem przy realnych 370KM. Czas wyliczany na podstawie RL a moc na hamowni CompSportu w Bielsku.

Opublikowano
Otóż to. Dlatego pytam skąd ten czasy. Moje opieram na czasach z RL. 100-200 12.2s dla dwóch osób w aucie.

14.2 miałem przy realnych 370KM. Czas wyliczany na podstawie RL a moc na hamowni CompSportu w Bielsku.

Najprościej było by zrobić porównanie, nagraj film licznikowy 100-200 i będzie można porównać do RL.

Kuredu swego czasu miał jakiś taki programik do dokładnego pomiarowania podobnych nagrań.

Może się okazać, że całe zamieszanie wokół RL nie jest potrzebne.

Opublikowano

Mam program co dzieli film bardzo dokładnie, nawet jeśli pomiary licznikowe nie sa dokladne to bedzie je porownac do innych aut miezonych w ten sam sposob.

Opublikowano

Dokladnie RL tez jest opatrzony błędem i nke robi pomiaru w laboratoryjnych warunkach tylko na drodze gdzie wynik wypatrza pogods warunki czy mokro czy suchu czy jedziesz z wiatrem czy pod i czy z góry czy nie.

Dobrym programem do dzielenia filmu jesteś w stanie zmierzyc z bledem do 0.5 sek czy nawet 1 sek ake da ci to obraz gdzie jest samochód i jakie sa osiągi a czy zmierzysz od 96 - 196 nie ma takiego znaczenia bo przejechany dystans jest taki sam.

Opublikowano
na drodze gdzie wynik wypatrza pogods warunki czy mokro czy suchu czy jedziesz z wiatrem czy pod i czy z góry

Co robi ?! :grin:

Opublikowano

Co jak co ale racelogic jest mega dokładnym urządzenie i wydaje mi się że każdy kto robi te pomiary to nie robi ich w nie odpowiednich warunkach tylko wybiera odpowiedni moment oraz drogę. Ja jak na rl miałem zmierzone 200 to na zegarach miałem około 215 więc sorry ale różnice wychodzą duże bo jednak te 15 km/h nie zrobisz w 1s przy tej prędkości, wasze porównania na filmikach są ok ale czasy z filmików są nie wymierne do porównania innego auta które było dobrze zmierzone na rl bo poprostu wy się nie rozpędzaliście do tej samej prędkości.

Opublikowano
na drodze gdzie wynik wypatrza pogods warunki czy mokro czy suchu czy jedziesz z wiatrem czy pod i czy z góry

Co robi ?! :grin:

Słownik w tel się nie popisał :decayed:

---------- Post dopisany at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ----------

Co jak co ale racelogic jest mega dokładnym urządzenie i wydaje mi się że każdy kto robi te pomiary to nie robi ich w nie odpowiednich warunkach tylko wybiera odpowiedni moment oraz drogę. Ja jak na rl miałem zmierzone 200 to na zegarach miałem około 215 więc sorry ale różnice wychodzą duże bo jednak te 15 km/h nie zrobisz w 1s przy tej prędkości, wasze porównania na filmikach są ok ale czasy z filmików są nie wymierne do porównania innego auta które było dobrze zmierzone na rl bo poprostu wy się nie rozpędzaliście do tej samej prędkości.

Jeżeli masz różnice prędkości przy 200 o znaczy że masz ja także przy 100 oczywiście różnica jest wprost proporcjonalna tak że nie jest to super dokładny pomiar ale mimo wszystko daje jakieś wyobrażenie.

Nie zmienia to faktu ze 14 sek na 370 km to bardzo słaby wynik.

Opublikowano

Super dokładnym jest wg mnie RL. Dlatego uważam że troszkę to chybione by konfrontować wyniki z filmu i z RL. Wiadomo że na czas auta wpływają różne warunki. Dlatego nikt nie chwali się czasami zrobionymi pod górkę w śniegu :)

---------- Post dopisany 21-12-2013 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 19:00 ----------

Takie tam... Dla potomnych. Tarczę tylne od RS5 nie pasują. Trzeba o 3 mm z frezować jarzmo.

qka7.jpg

Kolejna ciekawostka o której nie wiedziałem :decayed: Zacisk od S4/S5 ma jeden tłoczek, a RSowy osiem :grin:

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ----------

A to już wpadnie, ale po świętach. Nie chciałem paczki narażać na szwank w szale pocztowo/kurierskim.

Audi S5 / A5 | HidRetrofit.pl

IMG_8766.jpg

soczewy intemo i czarne środki.

Opublikowano

Ja w swoim mam właśnie 8 tłoczkowe.

Opublikowano

No i nie dziwie się. Moje S5 przy Twoim to jak postawić E AMG obok 320 CDI ;]

Opublikowano
No i nie dziwie się. Moje S5 przy Twoim to jak postawić E AMG obok 320 CDI ;]

Bez przesady Witek. Te heble to przede wszystkim z powodu masy 1950kg :wink: najśmieszniejsze jest to że szybciej skończyły się tarcze niż klocki. Auto już zdrowe? Pomierzone ?

Opublikowano

Zdrowe. Chyba. Z 0-100 z 5,3s wskoczyło na 4.6 ;)

Sent from out of space ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...