Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 Sportback Sepang Blue


pocas

Rekomendowane odpowiedzi

Przedmowcy dobrze radza ,caly efekt w A5/S5 uzyskuje sie wlasnie mozliwoscia zalozenia felg z malym ET ;)

Rotory z RS z ET26 bez problemu podchodza tez do zwyklych A5 i wlasnie taka felga robi wyglad ,nawet ta sama felga ale ET powiedzmy 45 na aucie wyglada zupelnie inaczej i mimo wyciagniecia jej na zewnatrz dystansem ,nie osiagnie sie porzadanego efektu.

Zdecydowanie zmieniaj te fele na te z ET25 i bedzie super nawet bez dystansow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw jak zareaguje sprzedawca, jakby nie było felgi są już "używane", zakładane opony i odważniki:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw jak zareaguje sprzedawca, jakby nie było felgi są już "używane", zakładane opony i odważniki:eusathink:

też o tym pomyślałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, wierze że rozmowa pomaga zawsze. Czy to małżeństwo czy biznesy :wink:

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ----------

Korzystając z okazji... Mówicie że ET jest ważne. ET to jest odległość od piasty? Dlaczego złym (alternatywnym) wyjściem jest dystans? Przecież on też mi wypchnie felgę do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co miron pisał o głębi przeczytaj raz jeszcze ;)

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

Cały szkopuł właśnie w tym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET to nie odległość od piasty tylko odsadzenie od osi felgi, im niższe ET tym większe "concave" a druga sprawa to możliwość zamontowania przy większych heblach, z dystansem wypchniesz felgę ale face felgi i tak zostanie płaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego akurat wiedzieć nie musiał - ale nawet nie biorąc tego pod uwagę takich ET się do takiego auta nie proponuje

oczywiscie! zgadzam sie

z tym, ze ET45 przy szerokosci 9J weszly by bez problemu w seryjny zacisk :wink:

nie no jasne - weszły by - tylko były kupowane dla polepszenia wyglądu auta a nie po to żeby tylko były - powinni doradzić i tyle

A skąd sprzedawca ma wiedzieć jaki efekt chce uzyskać kupujący? Witek podjął chyba za szybką decyzje i chyba sprzedawca nie miał za dużo do powiedzenia. A prawda taka że te 15-20mm to tak szczerze kosmetyczna różnica i tylko znawca tematu zauważy różnicę. Co innego jakby wrzucił na auto 10,5J wtedy byłaby konkretnie wklęsła felga i byłby kozak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 15-20 mm wieksze et to spora roznica. Oczywiscie bardzo duzo zalezy od wzoru felgi bo jak jest plaska to et nic nie zmieni. Ale jak juz delikatnie chociaz schodzi do srodka to juz roznica bardzo duza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie juz z tymi 20mm,przy 10,5 ok,ale nie przy 9,pewnie,ze byłoby lepiej,ale tragedi nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie juz z tymi 20mm,przy 10,5 ok,ale nie przy 9,pewnie,ze byłoby lepiej,ale tragedi nie będzie

To samo uważam, poza tym nikt Ci felg nie wymieni jak były używane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym wzorze 20mm to duża różnica

Hamer - zabiorę Ci na zlota alu 20 cali ROTOR gdzie między jedną a drugą będzie 20mm różnicy to Ci gały wyjdą - to 2 różne felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pany! Mówiłem że rozmowa jest dobra na wszystko! :decayed:

Po kolei. W modelu CVT nie ma różnicy w tzw concave względem ET. Czy to będzie ET25 czy 45, po prostu na miejscu dokręcania do piasty będzie więcej mięsa. Czyli to samo co dystans nam załatwi. W piątek, piąteczek, piątunio jadę do Best Performance na przymiarki różnych dystansów i dobierzemy wszystko by grało i pasowało. Ufff, może to już będzie koniec mojej wycieczki 'felgowej'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pany! Mówiłem że rozmowa jest dobra na wszystko! :decayed:

Po kolei. W modelu CVT nie ma różnicy w tzw concave względem ET. Czy to będzie ET25 czy 45, po prostu na miejscu dokręcania do piasty będzie więcej mięsa. Czyli to samo co dystans nam załatwi. W piątek, piąteczek, piątunio jadę do Best Performance na przymiarki różnych dystansów i dobierzemy wszystko by grało i pasowało. Ufff, może to już będzie koniec mojej wycieczki 'felgowej'.

jeżeli jest tak jak piszesz to będzie git :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto Ci udzielil takich informacji?

maja te felgi z ET25? Jesli maja to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, zeby przymierzyc

wg mnie dopoki nie przymierzysz felg z ET25 to nie bedziesz pewiem,

wydaje mi sie, ze bedzie roznica i to spora :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, ale już troszkę mi nerwy zeszły. Nie trójcie mi już krwi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...