MarcinOslo Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Przedmowcy dobrze radza ,caly efekt w A5/S5 uzyskuje sie wlasnie mozliwoscia zalozenia felg z malym ET Rotory z RS z ET26 bez problemu podchodza tez do zwyklych A5 i wlasnie taka felga robi wyglad ,nawet ta sama felga ale ET powiedzmy 45 na aucie wyglada zupelnie inaczej i mimo wyciagniecia jej na zewnatrz dystansem ,nie osiagnie sie porzadanego efektu. Zdecydowanie zmieniaj te fele na te z ET25 i bedzie super nawet bez dystansow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 jestem ciekaw jak zareaguje sprzedawca, jakby nie było felgi są już "używane", zakładane opony i odważniki:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Audi A5 | S5 on CVT Wheels Zamiana jest konieczna.Brak słów skoro sprzedawca nie zna się na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Czy mi sie wydaje czy to S5 jest w manualu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Czy mi sie wydaje czy to S5 jest w manualu ? wydaje się Tobie:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 jestem ciekaw jak zareaguje sprzedawca, jakby nie było felgi są już "używane", zakładane opony i odważniki:eusathink: też o tym pomyślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Pany, wierze że rozmowa pomaga zawsze. Czy to małżeństwo czy biznesy ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- Korzystając z okazji... Mówicie że ET jest ważne. ET to jest odległość od piasty? Dlaczego złym (alternatywnym) wyjściem jest dystans? Przecież on też mi wypchnie felgę do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 To co miron pisał o głębi przeczytaj raz jeszcze ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Cały szkopuł właśnie w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 ET to nie odległość od piasty tylko odsadzenie od osi felgi, im niższe ET tym większe "concave" a druga sprawa to możliwość zamontowania przy większych heblach, z dystansem wypchniesz felgę ale face felgi i tak zostanie płaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 tego akurat wiedzieć nie musiał - ale nawet nie biorąc tego pod uwagę takich ET się do takiego auta nie proponuje oczywiscie! zgadzam sie z tym, ze ET45 przy szerokosci 9J weszly by bez problemu w seryjny zacisk nie no jasne - weszły by - tylko były kupowane dla polepszenia wyglądu auta a nie po to żeby tylko były - powinni doradzić i tyle A skąd sprzedawca ma wiedzieć jaki efekt chce uzyskać kupujący? Witek podjął chyba za szybką decyzje i chyba sprzedawca nie miał za dużo do powiedzenia. A prawda taka że te 15-20mm to tak szczerze kosmetyczna różnica i tylko znawca tematu zauważy różnicę. Co innego jakby wrzucił na auto 10,5J wtedy byłaby konkretnie wklęsła felga i byłby kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Hamer - 20mm to nie kosmetyczna różnica - to bardzo duża różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Te 15-20 mm wieksze et to spora roznica. Oczywiscie bardzo duzo zalezy od wzoru felgi bo jak jest plaska to et nic nie zmieni. Ale jak juz delikatnie chociaz schodzi do srodka to juz roznica bardzo duza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Nie przesadzajcie juz z tymi 20mm,przy 10,5 ok,ale nie przy 9,pewnie,ze byłoby lepiej,ale tragedi nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Nie przesadzajcie juz z tymi 20mm,przy 10,5 ok,ale nie przy 9,pewnie,ze byłoby lepiej,ale tragedi nie będzie To samo uważam, poza tym nikt Ci felg nie wymieni jak były używane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Przy tym wzorze 20mm to duża różnica Hamer - zabiorę Ci na zlota alu 20 cali ROTOR gdzie między jedną a drugą będzie 20mm różnicy to Ci gały wyjdą - to 2 różne felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 dokładnie różnica jest gigantyczna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Dobra pany! Mówiłem że rozmowa jest dobra na wszystko! Po kolei. W modelu CVT nie ma różnicy w tzw concave względem ET. Czy to będzie ET25 czy 45, po prostu na miejscu dokręcania do piasty będzie więcej mięsa. Czyli to samo co dystans nam załatwi. W piątek, piąteczek, piątunio jadę do Best Performance na przymiarki różnych dystansów i dobierzemy wszystko by grało i pasowało. Ufff, może to już będzie koniec mojej wycieczki 'felgowej'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebaMC Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Dobra pany! Mówiłem że rozmowa jest dobra na wszystko! Po kolei. W modelu CVT nie ma różnicy w tzw concave względem ET. Czy to będzie ET25 czy 45, po prostu na miejscu dokręcania do piasty będzie więcej mięsa. Czyli to samo co dystans nam załatwi. W piątek, piąteczek, piątunio jadę do Best Performance na przymiarki różnych dystansów i dobierzemy wszystko by grało i pasowało. Ufff, może to już będzie koniec mojej wycieczki 'felgowej'. jeżeli jest tak jak piszesz to będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Kto Ci udzielil takich informacji? maja te felgi z ET25? Jesli maja to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, zeby przymierzyc wg mnie dopoki nie przymierzysz felg z ET25 to nie bedziesz pewiem, wydaje mi sie, ze bedzie roznica i to spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Zobaczymy, ale już troszkę mi nerwy zeszły. Nie trójcie mi już krwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się