pocas Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Tocze fele ;] Znam to uczucie jak ktoś ciśnie Cie by się pościgać, a Ty bidny nie możesz bo dziury :grin:
miron78 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Tocze fele ;]Znam to uczucie jak ktoś ciśnie Cie by się pościgać, a Ty bidny nie możesz bo dziury :grin: ja w takich sytuacjach zawsze udaję że rozmawiam przez telefon
pocas Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Natomiast ja się napawam reakcja oponenta jak dodaje gazu, pada strzał z wydechu, ktoś już robi redukcje, a ja dalej 50km/h :grin:
pawel1380 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 tu koleś nieźle je do a4 B8 wsadził ale 10,5 cala Molestuj,macaj żeby Ci wymienili. vwzone.pl • Zobacz temat - [Audi A4 B8] Air Vossen project Kurde podoba mi się to koło,chyba czas na odświeżenie auta
miron78 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 ale piękność - tyle że to nie na codzień
Kamyk Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Żeby nie było. Zdjęcia są z 3G, nie 3G+. a czym to sie rozni ?
jedrekx Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 3G od 3G+? 3G+ montowane było w poliftach, 3G w przedliftach (po 2009 roku) - z tego co się orientuję to jest spora różnica w grafice
carrera369 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 tu koleś nieźle je do a4 B8 wsadził ale 10,5 cala Molestuj,macaj żeby Ci wymienili. vwzone.pl • Zobacz temat - [Audi A4 B8] Air Vossen project Kurde podoba mi się to koło,chyba czas na odświeżenie auta http://a4-klub.pl/b8-a4-s4-rs4-76/all-b8-a4-airride-wojtsen-285129/index10.html
wojtsen Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Hmmm szczerze watpie w te rewelacje podobnie jak Gabriel.Dla Ciebie lepiej wymienic te felgi to jest bezdyskusyjne. dystans to tez dodatkowe obciazenie dla zawieszenia. hahahahha leżę stary jesteś mistrzem Dystanse w tym przypadku to chyba konieczność ponieważ większe et lepiej brać gdy planuje się big brake kit i felgę Concave. Pocas nie słuchaj się tylko wypchnij to dystansem ( sam u siebie mam i słuchaj ... żyję ! ) Jeśli chodzi o zmianę et czy to 45 czy 25 w przypadku CVT i tak małych szerokości nie ma wpływu na concave, sprawdzałem dokładnie Jedynie szerokość 9 a 10,5. Dzwoń do Best jeśli chcesz wymienić na inne et ale z tego co tu czytam to ja chyba się już nie znam na niczym i leżę ze śmiechu
pawel1380 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Poplules monitor ? Przy ET 25 nie potrzeba zadnego dystansu wiec na sranie brac 45 i go zakladac.(no chyba ze cos jeszcze z hamulcami bedzie kombinowane) Jesli sprawdzales dokladnie na zywo to OK ja widze podobnie jak i reszta tylko na zdjeciach. I kolejna sprawa jesli dla Ciebie dystans nie jest dodatkowym obciazeniem dla lozysk to jestes mistrz:grin: A ze zyje Twoje auto to nie watpie. Tylko ile Ty nim robisz km na takim setupie? PS wstałeś?
wojtsen Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 tak dokładnie dystans nie jest obciążeniem dla łożysk ( posiada wewnętrzny kołnierz i zewnętrzny więc jest naturalnym przedłużeniem felgi - sztuczną regulacją osadzenia ) a przede wszystkim zawieszenia człowieku - wytłumacz mi obciążenie dla zawieszenia na PW proszę. Za dużo przy tym grzebię żeby w to uwierzyć Robię tygodniowo średnio 400 km na dystansach, mam audi na co dzień więc nie pier... głupot Dokładnie doradziłem większe ET bo przy 9J jak sobie życzył kolega przy et 25 - jak sprawdzałem u siebie 4 tłoczek się ledwo mieścił a co gdyby chciał coś większego ... Naturalnie do S5 podchodzą 4x10,5 et 45 ale pocas chciał 9J do normalnego poruszania się. Jeśli po dystansie będzie lipa z chęcią pomogę w wymianie kół o ile się da. Nie rozumiem o co tyle krzyku Paweł czekam na PW z dokładnymi danymi o dystansach mających wpływ na zawieszenie
_Gabriel_ Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 ale Witek ma u siebie z przodu zestaw z RS5 i z tego co wiem, to tutaj jest problem, ze przy takim ET ta felga nie wejdzie,tak? wiec wg mnie naturalnym wyborem powinno byc et25, prawda? jesli kogos zle zrozumialem, to z gory przepraszam
wojtsen Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 jasne tylko to są felgi concave, mocno skoszone po prostej ( nie łukiem ) na to mnie vossen uczulał. Więc przesunięcie et jeszcze bardziej do środka mogłoby być ryzykowne do większych zacisków przy 9J. Dlatego ja u siebie zastosowałem dystans zamiast brać felgi z niższym et które było mega blisko zacisku. Zobaczymy, sam jestem ciekaw tej sytuacji i oczywiście pomogę.
_Gabriel_ Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 ok, teraz rozumiem... ksztalt felgi ma tutaj znaczenie. dzieki za wyjasnienie:wink:
pawel1380 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 mój czas to pieniadz Co ja Ci bede szukał, wujka google znasz to poczytaj. Tematów multum. Poza tym jak ktos nie znajac mnie osobiscie wyjezdza od "nie pier.." to nie chce mi sie gadac. Tyle z OT.
Tomeks Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Niebieskie auto,niebieska hala,niebieski śmietnik....mania:grin:
s3marek Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Domyślam się że masz samochód teraz w trybie sport ustawiony? To jest maksymalnie nisko jak schodzi na zawieszeniu pneumatycznym?
KmK Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Tyle Wam powiem http://s24.postimg.org/ybs0go229/2014_03_21_12_59_18.jpg Przepiękne auto! Wracając do dyskusji n/t ET, co niby jest nie tak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się