zbynek69 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Witam, problem dotyczy Audi A4 B5 Avant 98rok AFN 110kM. Od kilku tygodni przegladam fora i walcze ze swoim autkiem.problem nastecujacy- pojawiajace sie drgania i wibracje calego autka- z wyjatkiem kierownicy! w zakresie predkosci 75-90km/h najczesciej na 4 biegu--drganie lewarka biegow, straszne wibracje calego nadwozai wyczuwalne z okolic silnika/skrzyni. kola proaste- podmieniane 3 komplety, poduszki pod silnikiem wymieniuone, brak luzow w zawieszeniu, amortyzatory sprawne 70% silnik pracuje idealnie . Jedyne co pozaostaje to jak twierdzi kolega mechanik to polosie i przeguby wewnetrzne ale jest to sporawy wydatek wiec chcialbym miec pewnosc .moze ktorys z kolegow mial lub slyszal o podobnym problemie, nie wiem jak wyczuc czy to na pewno przegub czy tez polos i jak to sprawdzic.prosze o pomoc.
Niezauważalny Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 a opony i koła masz dobre i proste ? ojcu kiedyś poszło metalowe wzmocnienie w oponie i tepało w autem ,ale nie kierownicą , ale tylko przy niewielkich prędkościach, jak to przy 75-90 to tak jak napisałeś przeguby i półosie mogą być winne masz napęd na przód czy quattro ?
Daniels18 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Jeśli ci przy ostrym dodawaniu gazu np na 4 biegu drga drążek zmiany biegów (u mnie było właśnie na boki) to na 90% procent możesz mieć uszkodzony jeden z przegubów wewnętrznych. Ja tak miałem w Passacie AVF w 6 biegowej skrzyni biegów. Przy rozpędzaniu pojawiały się dziwne drgania na karoserii i ten latający drążek. Kupiłem oryginalny używany przegub i jak ręką odjął.
jacek70 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Do tego co wymieniłeś dodał bym opony,felgi i ewentualnie łożyska.Do sprawdzenia.
zbynek69 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Wiec tak koledzy dodaje: kola felgi lozyska na bank ok gdyz jak pisalem kola kompletne przekladane 3 komplety i sprawdzane na wywazarce wiec odpadaja, lozyska brak luzow i szumu wszystko idealne a trzesie jak trzeslo:( ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2013 at 07:26 ---------- Nic nie wymyslilem i zamowilem wczoraj przeguby wewnetrzne na serwisie koszt 308zl sztuka, jak dojda wymienie i sie okaze czy pomogło. ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2013 at 07:31 ---------- Witam kolegow, wymienilem przeguby wewnetrzne i jest juz lepiej ale nadal pojawaija sie drgania na4 5 biegu w przedziale obrotow silnika 1500-2000. nie mam juz pomyslu wiec doradzcie cos prosze:( ---------- Post dopisany 13-11-2013 at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2013 at 21:00 ---------- Decyzja zapadla- nowy temat sie pojawil- czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej koszt 300zl fachowiec znaleziony w polsce umowilem sie na wizyte w przyszlym tygodniu ,dam znac czy pomoglo:) ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 13:55 ---------- Witam tak jak psalem bylem u spescjalisty zajmujacego sie pompami i nastawnikami, nastawnik zostal wyczyszczony, wszystko sprawdzone i poustawiane i teraz silniczek pracuje idealnie , nie przymulai swietnie wkreca sie naobroty, problem w tym ze sprawa bgran pozostala i w tej kwesti to nie pomoglo, nie wiem co dalej dzialac ale chyba musze wyjac skrzynie bo cos z nia jest nie tak:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się