Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stuki z przodu prawa strona - co to może być ?


disem

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

zebrałem się dziś do garażu i d*pa nic nie odkryłem, brechą albo nie umiem podważać albo wszystko sztywne :( próbowałem z kołem założonym i z zdjętym nic nie widać, co do poduszek pod silnikiem to nawet nie wiem jak je sprawdzić. Wzrokowo jak dla mnie ok jedyne co to dokręciłem mocniej mocowanie amora ale stuka dalej. czy silnik można jakoś podeprzeć żeby wykręcić poduszki i sprawdzić je, ale jak ?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

zebrałem się dziś do garażu i d*pa nic nie odkryłem, brechą albo nie umiem podważać albo wszystko sztywne :( próbowałem z kołem założonym i z zdjętym nic nie widać, co do poduszek pod silnikiem to nawet nie wiem jak je sprawdzić. Wzrokowo jak dla mnie ok jedyne co to dokręciłem mocniej mocowanie amora ale stuka dalej. czy silnik można jakoś podeprzeć żeby wykręcić poduszki i sprawdzić je, ale jak ?

pozdro

Mozna podeprzeć pod sprężarkę od klimy.

Niestety takie są uroki tej zawiechy.

Widzisz mi też stuk, ostatnio zdejmowałem zwrotnicę i mimo tego ze na trzepakach nie wyszło nic a w ręce wyszły luzy na sikierce:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem u siebie podobny przypadek a mianowicie stuki z prawej strony przy dodawaniu i ujmowaniu gazu albo na wzniesieniach:facepalm:wymienilem cala zawieche z prawej strony i d*pa dalej stukalo.bylem u paru mechanikow na szarpakach ale oni nic nie widzieli,masakra.i sam sie polorzylem i sprawdzilem poduchy silnika i wyszlo ze prawa byla poluzowana ze nakretke mozna bylo palcami dokrecic.podokreceniu stuki ustaly.u mojego brata bylo tak samo:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Jednak to była poduszka silnika prawa. Miała pękniętą obudowę z góry tak ze śruba raz blokowała się o obudowę a raz nie, co powodowało tylko czasem stuki.

Mechanik wszedł do kanału a ja ręczny i do przodu w miejscu aby obserwować jak się silnik rusza, następnie wsteczny. Klika razy i mówi ze prawa poduszka (osłona) jest luźna a nie powinna więc może nie jest dokręcona z góry. Po wyjęciu widać było ze luźno lata górna śruba (pęknięta blacha dookoła śruby) Koszt całości 150 zł. Moim zdaniem kanał potrzebny do dobrej diagnozy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cie martwic ale jak kupileś poduszkę zamiennik za ok 100zł to moim zdaniem jakbyś wyrzucił 100 w błoto,czemu odpowiesz sobie sam ze parę mcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie także pojawił się taki stuk przy puszczaniu pedału gazu. Winna okazał się właśnie poducha silnika lewa. Będę chciał wymienić na ori, ale zastanawiam się czy przy okazji nie wymienić od razu prawej, żeby za jakiś czas znowu z tym się nie kopać:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Ori albo Corteco inne g...to strata kasy moim zdaniem.

Wymień uwaloną poduchę a druga zobaczysz z czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja mam podobne stuki, u mnie czasem stuknie gdy odpalam silnik, a tak poza tym stuknie tylko wtedy gdy skrecam ostro w lewo i trafie na jakas dziure. zawieszenie wyszarpane we wszystkie strony i jest ok , myslalem ze moze byc to lozysko oporowe amortyzatora, ale ono raczej nie daje pojedynczego stukniecia. Po przeczytaniu watku wydaje mi sie ze poduszka silnika pogla sie uszkodzic. Z zewnatrz wyglada ok ale pewnie wewnatrz sie juz wytarla. I gdy odpalam silnik lub skrecam lewa poduszka jest odciazona i stuka. Zastanawiam sie czy mozna to przetestowac bez wyciagania?? jakies pomysly , moj silnik to 2.0 ALT .

---------- Post dopisany 03-01-2014 at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2013 at 15:02 ----------

problem rozwiazany poluzowala sie lewa poduszka silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie jestem po wymianie tej lewej poduszki silnika i problem ze stukami rozwiązany:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. miałem taki problem z lewej strony. Wymieniłem całe zawieszenie z lewej strony, zamieniłem amortyzatory stronami i dalej są stuki. Powiem ,że takie objawy miałem przy zawieszeniu na gwincie. Zmieniłem zawieszenie na zime na ori i stuków niema . Na wiosne znów bedzie gwint i sprawdze poduszki pod silnikiem. Wcześniej czytałem na innych wątkach, że to wina obniżenia. Nikt z kolegów wyżej nie powiedział jakie ma zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. miałem taki problem z lewej strony. Wymieniłem całe zawieszenie z lewej strony, zamieniłem amortyzatory stronami i dalej są stuki. Powiem ,że takie objawy miałem przy zawieszeniu na gwincie. Zmieniłem zawieszenie na zime na ori i stuków niema . Na wiosne znów bedzie gwint i sprawdze poduszki pod silnikiem. Wcześniej czytałem na innych wątkach, że to wina obniżenia. Nikt z kolegów wyżej nie powiedział jakie ma zawieszenie.

Ja mam zawieszenie standardowe. Niedawno też robiłem kompletny remont i nic nie stuka - wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

aku dokręcone,

przy skręcie nie strzela (jak to mają w zwyczaju przeguby)

co to w dieslu carburetor ?

moim zdaniem ewidentnie coś z prawej strony głuchy stuk metalowy przy dodawaniu i ujmowaniu gazu + na nierównościach :(

Przeguby wewnętrzne akurat w ogóle mogą nie hałasować przy skręcie (nie przenoszą takich obciążeń jak zewnętrzne), a będę stukać podczas jazdy na wprost. Mało tego, objawy mogą wystąpić np. po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, a na krótkich odcinkach w ogóle... I bądź tu mądry!:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...