Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zaworkiem N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu będzie filmik

Opublikowano
Tu będzie filmik

where?

Opublikowano

Założyłem dzisiaj przeczyszczony zaworek N75 i nowe wężyki. Znaczna poprawa w przyśpieszaniu już nie szarpie. Polecam samemu zrobić operację czyszczenia i samemu sprawdzić czy to to.

Opublikowano
Założyłem dzisiaj przeczyszczony zaworek N75 i nowe wężyki. Znaczna poprawa w przyśpieszaniu już nie szarpie. Polecam samemu zrobić operację czyszczenia i samemu sprawdzić czy to to.

dlatego wlasnie pisalem o tym ze ta prosta czynnosc mooooocno pomaga ale tez wskazuje na wymiane tego zaworka

Opublikowano

Witam panowie zaworek N75 wymieniony na nowy tzn. używka ale działająca na 100% bo z jezdnego angola wyjęta problem z szarpaniem ustąpił ale teraz jest inny problem samochód jest muł tzn tak jak by nie doładowywał idzie do odcięcia bez szarpania ale nie odczuwa się żeby turbo ciągnęło na starym zaworku szarpał ale było odczuwane turbo czuć było że ciągnie ale z poszarpywaniem. Mam też odpiętą przepływkę bo sie posypała i palił jak smok 20l na 100km po odpięciu spadło spalanie na 10l czyli tak jak powinno być czy odpięta przepływka muli mi teraz auto?

Opublikowano

tak muli ci bo jest w trybie awaryjnym. wymien przeplywke skasuj bledy i bedzie dobrze

Opublikowano

Muli, miesza ci teraz w składzie mieszanki, dobiera niewłaściwe proporcje powietrza w stosunku do paliwa. Swojego czasu też miałem sporty problem z przepływomierzem, winne były kable koło wtyczki, od zginania i od ciepła piekły w środku,sprawdzić to można miernikiem, wywalał błędy przelewki sygnał za słaby, za hu... bym się nie ogarnął o co chodzi i kiedy już na końcu przerabiając cały temat co jest z przepływką pomyślałem że może piny nie mają masy, ujebałem pospolicie kostkę i złożyłem na małe samiczki i wskrzsiłem dziadostwo, dopiero wtedy mogłem sprawdzić stan przepływki a okazało się że niedomaga, jedna wtopa za drugą ale w ostateczności sukces bo sam wszystko zrobiłem i autko wymiata

Opublikowano

Po świetach będe ogarniał temat to dam znac jak poszło

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

Jeszcze jeden pomysł wpadł mi do głowy a jak bym podpioł tą starą przepływke może przez ten uwalony zaworek ona świrowała i dla tego tyle palił może sie odmuli i w tedy bedzie wiadomo że to przez przepływke, ewentualnie gdzieś jest nieszczelnośc w układzie

Opublikowano

O ile zaworek nie wywala bledu na kompie to raczej nie ma wpływu na spalanie

Opublikowano

Zamiennikiem N75 jest "przemysłowy" zawór pneumatyczny MAC nr. 36A-AAA-JDBA-1BA

http://img17.imageshack.us/img17/651/zy8f.jpg

Cytując forumowego kolegę Gregory znawcę tematu 1.8T I nie tylko:

Jak już zamontujesz to trzeba go jeszcze ustawić dokładając dodatkowy zaworek taki manualny na jeden z króćców, bo ten zaworek ma inną charakterystykę i nieco inną przepustowość niż N75 i może być, że doładowanie będzie fajnie stałe, ale nie będzie takiej wartości doładowania jaką byś ty chciał. Trochę jest komplikacji, ale ten zaworek gwarantuje ci że turbo będzie zawsze tak samo dmuchać i będzie służyć bardzo długo, a nie jak N75 pół roku będzie ok a potem zacznie się pierdzielić.

Dokładną cenę zaworka będę wiedział na dniach (ok.180 zł).

Przy zakupie grupowym pewnie będą zniżki.

Opublikowano

Czyli pioteros jeśli skasuje błędy tego zaworka to nie ma znaczenia że przepływka jest odpięta? powinien ciągnąc ładnie??

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

a być może teraz jest tak jak powinno być że doładowuje to 0,8bara bo przy uwalonym zaworku robiło się przeładowanie i może dlatego było bardziej wyczuwalne że auto się rwało do jazdy ale szarpało

Opublikowano

To że przepływka jest podpięta ma znaczenie, jak jej nie zapniesz to będziesz miał problem z mieszanką, pojedziesz na lewych oktanach, a z przeładowaniem masz racje że kopa ma większego

Opublikowano
Zamiennikiem N75 jest "przemysłowy" zawór pneumatyczny MAC nr. 36A-AAA-JDBA-1BA

http://img17.imageshack.us/img17/651/zy8f.jpg

Cytując forumowego kolegę Gregory znawcę tematu 1.8T I nie tylko:

Jak już zamontujesz to trzeba go jeszcze ustawić dokładając dodatkowy zaworek taki manualny na jeden z króćców, bo ten zaworek ma inną charakterystykę i nieco inną przepustowość niż N75 i może być, że doładowanie będzie fajnie stałe, ale nie będzie takiej wartości doładowania jaką byś ty chciał. Trochę jest komplikacji, ale ten zaworek gwarantuje ci że turbo będzie zawsze tak samo dmuchać i będzie służyć bardzo długo, a nie jak N75 pół roku będzie ok a potem zacznie się pierdzielić.

Dokładną cenę zaworka będę wiedział na dniach (ok.180 zł).

Przy zakupie grupowym pewnie będą zniżki.

Koszt zaworu MAC ok.170 zł (cena zależna od kursu euro) z Kw

Przy kupnie ponad 10 sztuk cena 160 zł z Kw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...