Mithrindil Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Witam! Mam w swojej B6 biXenon z soczewkami od B8. Przetwornica Valeo 4pin, żarniki D1S Philips, kupione na forum, miały być ORI. Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem komplet żarników - po tygodniu padły obie przetwornice (stare bardzo długo jeździły na zużytych żarnikach). Wymieniłem na nowe. Niedawno padł prawy xenon - niestety nie wiem czy żarnik czy przetwornica. Pamiętam tylko że jak padły przetwornice to oprócz komunikatu o żarówce miałem błąd samopoziomu (kontrolka na FISie). Teraz mam tylko błąd prawego światła mijania. Nie mam możliwości przekładania żarników itd bo po prostu do weekendu nie mam do tego warunków. Z kolei nie będę miał dostępu do części "od ręki" w weekend więc muszę zamówić je jutro (w zasadzie to już dziś), max w czwartek. Pytanie zasadnicze: czy można jakoś VAGiem sprawdzić co de facto padło? Podłączałem na postoju i zero błędów (komunikat o błędzie żarówki na FIS pojawia się po przejechaniu kilku metrów) a nie miałem możliwości sprawdzenia w ruchu. Czy sprawdzenie w czasie jazdy da jakiś wynik? Na których kanałach szukać błędów? Moduł elektryki 09? Pytanie dodatkowe: co może powodować takie uszkodzenie? Żarniki kupiłem na forum, miały być ORI. Przetwornice kupiłem nowe, żadne regenerowane. Włożyłem już w te światła prawie 1000pln i nie chciałbym dokładać kolejnych sum co 3 miesiące... Tak - wiem że mam 2 lata gwarancji i mogę zareklamować zużyty sprzęt. Sęk w tym że potrzebuję auta i nie mam czasu czekać kilka tygodni na rozpatrzenie reklamacji. Wolę kupić nową część a potem zareklamować zepsutą by mieć na zapas ewentualnie - pytanie jak bez możliwości wyjęcia lamp sprawdzić co się zepsuło?
Fr0styyy. Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Generalnie to te przetwornice Valeo to żart i padają jak muchy. Jak długo jeździłeś na dupnych palnikach to nowe mogły dobić te przetwornice. Jedyne opcja to zamienić palniki miejscami i patrzeć, czy takie same objawy. A jak chcesz mieć w ogóle spokój na zawsze to kup przetwornice Koito (montowane w lexusach i toyotach) i palniki D2S i zapomnij o problemach z padającymi przetwornicami
Mithrindil Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Dużo zabawy z przerabianiem ori instalacji żeby pasowała do tych Koito? Czy jak do tej pory miałem D1S to wkręt w soczewce jest taki sam do D2S?
Fido Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 te przetwornice Valeo to żart i padają jak muchy Nie przesadzaj.Aż tak źle z nimi nie jest.
Kazik123 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 póki są ori palniki to jest spoko, po wstawieniu zamienników przetwornice pokazują rogi
greg2505 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 jak kupisz orginalne żarniki to z przetwornicą nic się nie dzieje ,jak założysz zamiennik 100% się spali ,może nawet przy pierwszym zapaleniu świateł ,zmieniałem żarniki i z przetwornicami nic się nie działo
Fido Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Tylko ten, co nie wie o co chodzi kupi podróby. I stratny na tym 4 razy. A czemu ? Bo musi potem kupić 2x ori palniki i 2x przetwornice. O mały włos bym tak nie postąpił,kupiłem podróby i zajrzałem na forum. Więc paczki nie odebrałem (była za pobraniem).
Mithrindil Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Ponawiam pytanie: Dużo zabawy z przerabianiem ori instalacji żeby pasowała do tych Koito? Czy jak do tej pory miałem D1S to wkręt w soczewce jest taki sam do D2S? Komputer nie będzie zgłaszał błędu? Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się