Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy da się VAGiem sprawdzić rodzaj usterki świateł xenonowych?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam w swojej B6 biXenon z soczewkami od B8. Przetwornica Valeo 4pin, żarniki D1S Philips, kupione na forum, miały być ORI. Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem komplet żarników - po tygodniu padły obie przetwornice (stare bardzo długo jeździły na zużytych żarnikach). Wymieniłem na nowe. Niedawno padł prawy xenon - niestety nie wiem czy żarnik czy przetwornica. Pamiętam tylko że jak padły przetwornice to oprócz komunikatu o żarówce miałem błąd samopoziomu (kontrolka na FISie). Teraz mam tylko błąd prawego światła mijania. Nie mam możliwości przekładania żarników itd bo po prostu do weekendu nie mam do tego warunków. Z kolei nie będę miał dostępu do części "od ręki" w weekend więc muszę zamówić je jutro (w zasadzie to już dziś), max w czwartek.

Pytanie zasadnicze: czy można jakoś VAGiem sprawdzić co de facto padło? Podłączałem na postoju i zero błędów (komunikat o błędzie żarówki na FIS pojawia się po przejechaniu kilku metrów) a nie miałem możliwości sprawdzenia w ruchu. Czy sprawdzenie w czasie jazdy da jakiś wynik? Na których kanałach szukać błędów? Moduł elektryki 09?

Pytanie dodatkowe: co może powodować takie uszkodzenie? Żarniki kupiłem na forum, miały być ORI. Przetwornice kupiłem nowe, żadne regenerowane. Włożyłem już w te światła prawie 1000pln i nie chciałbym dokładać kolejnych sum co 3 miesiące...

Tak - wiem że mam 2 lata gwarancji i mogę zareklamować zużyty sprzęt. Sęk w tym że potrzebuję auta i nie mam czasu czekać kilka tygodni na rozpatrzenie reklamacji. Wolę kupić nową część a potem zareklamować zepsutą by mieć na zapas ewentualnie - pytanie jak bez możliwości wyjęcia lamp sprawdzić co się zepsuło?

Opublikowano

Generalnie to te przetwornice Valeo to żart i padają jak muchy.

Jak długo jeździłeś na dupnych palnikach to nowe mogły dobić te przetwornice.

Jedyne opcja to zamienić palniki miejscami i patrzeć, czy takie same objawy.

A jak chcesz mieć w ogóle spokój na zawsze to kup przetwornice Koito (montowane w lexusach i toyotach) i palniki D2S i zapomnij o problemach z padającymi przetwornicami :wink:

Opublikowano

Dużo zabawy z przerabianiem ori instalacji żeby pasowała do tych Koito? Czy jak do tej pory miałem D1S to wkręt w soczewce jest taki sam do D2S?

Opublikowano
te przetwornice Valeo to żart i padają jak muchy

Nie przesadzaj.Aż tak źle z nimi nie jest.

Opublikowano

póki są ori palniki to jest spoko, po wstawieniu zamienników przetwornice pokazują rogi :)

Opublikowano

jak kupisz orginalne żarniki to z przetwornicą nic się nie dzieje ,jak założysz zamiennik 100% się spali ,może nawet przy pierwszym zapaleniu świateł ,zmieniałem żarniki i z przetwornicami nic się nie działo

Opublikowano

Tylko ten, co nie wie o co chodzi kupi podróby.

I stratny na tym 4 razy.

A czemu ?

Bo musi potem kupić 2x ori palniki i 2x przetwornice.

O mały włos bym tak nie postąpił,kupiłem podróby i zajrzałem na forum.:shock3:

Więc paczki nie odebrałem (była za pobraniem).:naughty:

Opublikowano

Ponawiam pytanie:

Dużo zabawy z przerabianiem ori instalacji żeby pasowała do tych Koito? Czy jak do tej pory miałem D1S to wkręt w soczewce jest taki sam do D2S? Komputer nie będzie zgłaszał błędu?

Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...