Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi Afn wymiana tłokorozdzielacza z fala na 11mm + wrtyski 216 bez wymiany turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w tytule chciałem zapytać ile można wycisnąć z tego silnika km na oryginalnym turbie z pompą 11mm i wtryskami 216.

Mapke mam przerobioną na ok 140 km na oryginalnych gratach.Potrzebuje opinii kogoś kto miał taki setup:wink:

Opublikowano

Pawle trzeba było pytać w wiadomości ;) masz AHU czy AFN ?? ja na AHU mam wtryski i pompę będę zakładał po dobrym sofcie gadałem z chłopakami ma być koło 150 na AFn ponoć lepiej ;)

Opublikowano

wymień turbo na awx lub coś mocniejszego bo zmiana samych wtryskow i pompy jest psu na budę

Opublikowano

nie trzeba wszytko na raz, ale po wymianie samych wtrysków lub samej pompy przybędzie tyle koni na ile pozwoli turbo, wymieniając oba te elementy ugrasz Nm a mocy nie wiele więcej+dym o ile to nie zostanie skorygowane w czipie, a wymieniając turbo i wtryski lub pompę efekt będzie lepszy, najbardziej optymalna kolejność wymian to najpierw wtryski, jak po wymianie ich zacznie auto dymić wymień turbo, awx jest tanie, wymienisz go dokładać mało co bo swoje sprzedasz w podobnej cenie no i dół będziesz miał tak samo dobry jak na turbo afn, szukaj made in italia nie regenerowanej, druga opcja to regenerowana afn-hybryda lub awx-hybryda z wirnikami 150konengo arl(GT1749VB) albo 170konnego(GT1749VC) garetta, ale mogą fatalnie wstawać z dołu i być trudne do wystrojenia no ale oddając zajechane turbo awx taki zabieg kosztuje 500zł czyi cena podobna do zakupu używki nie regenerowanej awx, kolejne turbo to turbo brd(KKK BV43) z dołem i lagiem jest różnie ale pod grubsze mody to turbo wskazane no i zero kombinowania jest bo wszystko jest p&p, kolejna opcja to regenerowana brd-hybryda z kołem kompresji CAHA(170konny CR), powinien być(sam taką mam i ciągnie od bardzo niskich obr ale za słabo ale jak to poprawie bo wiem gdzie leży problem)dobry dół i ciut leprze osiągi niż na ori brd, moja po zmianie z awx ma słabszy dół, laga przy zmianie biegów i przy podobnym doładowaniu nie wniosła poprawy w osiągach poza mniejszym zadymieniem i niższą temp w dolocie, kolejnym dobrym turbo jest GTB1756vk ale pod p.11mm+w.216 nie ma potrzeby go montować

lepiej wymieniać na raty bo jak wszystko wymienisz na raz i coś będzie nie tak będzie problem dojść co nie gra

Opublikowano

ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03

Opublikowano

A ja troche namieszam po obserwacjach forumowych jak powstawały projekty:decayed: jak zaczniesz od wtrysków na seryjnym programie to licz sie z tym że miesiąc, dwa będziesz miał turbo VNT do czyszczenia, a zmieniając pompe na 11ke i do tego wtryski większe bez korekty ecu masz zagwarantowane zasyfienie turbo i nie pomogą tu ciecia dawek paliwa:wink: problem taki pojawiał sie miedzy innymi u armisteada i topora jak robili "moc". Ja miałem taki plus ze graty dołożyłem na soft i nie wystąpiło zasyfienie turbo, z tym że niewiem jak na dłuższą mete, auto było strojone miesiąc po modyfikacjach:wink:

Opublikowano
ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03

PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

tu masz schemat podcisnien

Opublikowano
ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03

PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

tu masz schemat podcisnien

Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia

Opublikowano
ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03

PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

tu masz schemat podcisnien

Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia

w wtyczke starego n75 tego metalowego:wink:

Opublikowano
ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03

PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

tu masz schemat podcisnien

Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia

w wtyczke starego n75 tego metalowego:wink:

No i tego mi trzeba było :thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...