Lampersky Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Hejka! Wmieniłem plecionkę bo oryginalna miałą siatkę uszkodzoną ale po wymiane pojawiły mi sie drgania na drążku zmiany biegów jak sie jedzie dłużej z ręka na biegach to ąż reka drętwieje. Byłem u goscia od wydechów i powiedział ze plecionka jest założóna elastyczna i powinno nie byc drgań i rozkłada ręce. Polećcie jakieś rozwiązanie czy to nie właściwa plecionka czy moze zle wspawana???/ silnik 1.8 125 KM. Z góry dziękuje i pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 A wymiary ma te same co oryginalna? Bo jak nie to może mieć takie skutki.
Lampersky Opublikowano 31 Października 2013 Autor Opublikowano 31 Października 2013 no właśnie gościu dał trochę dłuższy łącznik niż był oryginalny;/
GTD_RFD Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 może jest krzywo wspawana przez co rura jest przesunięta styka się gdzieś z drążkiem biegów
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Sprawdź jak leży wydech.Może przez ten nieoryginalny wymiar dotyka np.do podłogi?
Lampersky Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Dziekuje serdecznie za zainteresowanie tematem wszystko wyglada jakby było ok nic niczego nie dotyka a jednak wibracje przechodzą;/ moze krzywo wspawany i sa naprezenia ale jak to sprawdzic?
pastaldo Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Pamiętam że jak ze 3 lata temu gdy byłem na etapie wymiany plecionki w moim poprzednim B5 to pisali mi chłopaki żeby był ten sam wymiar bo podobno innej wielkości plecionka inaczej tłumi drgania iec może kwestia szukania w tę stronę. Poza tym żeby wydech zachował swój kształt to musiał wyciąć kawałek rury z wydechu na miejsce tej wiekszej plecionki. Jeśli nie zrobił tego to tam będa się robic naprężenia i nawet jak nie będzie nigdzie dotykac to może drgać.
matyss___ Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 robiłem ten zabieg u siebie tydzień temu....wspawałem dłuższa plecionke o jakie 3 cm i jest git ...założe sie , ze wydech opiera Ci sie o osłone od przegubu..wejdz pod auto i pociagnij wydech do dołu i patrz w strone plecionki i bedziesz widział co i jak...u mnie pomogło wsadzenie krótszej gumy mocowania środkowego tlumika(logiczne , ze jak z tyłu podciagniesz wydech do góry to na poczatku Ci opadnie i problem zniknie) pzdr
Lampersky Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 dzieki Kolego spróbuje zrobic tak jak mówisz może faktycznie w tym jest bolączka;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się