scitec87 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Witam mam maly problem z 1z gdyz po przejechaniu 150km ciezko ruszyc z pierwszego biegu co to moze byc sprzeglo czy rozdarty waz od intercoolera bo ktos tak mi powiedzial ze uklad musi byc szczelny
radioo11 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 raczej sprzeglo sie konczy,jak wchodza biegi?ewentualnie wysprzeglik,jak tam plyn hamulcowy?
Bartollo Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Ruszyć ciężko rozumiesz przez szarpanie/ślizganie/ brak mocy ??
scitec87 Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 plyn jest nawet troszke ponad norme biegi wchodza dobrze moc jest ciagnie ladnie ale wlasnie po przejechaniu wiecej jak 100km wrzucajac jedynke i probujac ruszyc zaczyna szarpac buda nie wazna czy wiecej gazu czy bez gazu a z 2 pojdzie normalnie pedal sprzegla bierze gdzies przy samym koncu
Bartollo Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Sprzęgło ci się kończy, Ja mam podobnie jak stoje dłużej w korku zaczyna szarpać budą przy ruszaniu z 1 a z 2 jest wpozo,sprzęgło też mi bierze przy końcu . Szykuj się na wymianę sprzęgła.
scitec87 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 a jakie sprzeglo kupic w takim razie?
Bartollo Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa)
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa) w 1Z nie ma dwumasy.Wiec wymiana bedzie tansza.
Bartollo Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa) w 1Z nie ma dwumasy.Wiec wymiana bedzie tansza. Sorry masz racje jakoś umkło mi ze to 1z byłem pewien ze to AFN
scitec87 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 nie nie 1z czyli jakie szukac?
przemciotorun Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 u mnie bylo to samo a najgorzej jak bylo cieplo i sie w korku postalo..... ja newet za duzo nie myslalem tylko odrazu umowilem sie na wymiane sprzegla bo podejrzewalem ze u mnie siedzi jesze fabryka.... i tak sie okazalo.... przelatalo ok 400tys .... ja szarpalo to u mnie na poczatku na jakis czas (pare dni) pomagalo lekkie przypalenie sprzegla....
Bartollo Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Jakie założysz to już twój wybór najlepiej coś dobrego LUK lub SACHS
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Ale swoą drogą układ musisz mieć szczelny.
scitec87 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 oki dzieki wielkie :)a ile krzycza za wymiane?
radioo11 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 ori sprzeglo to sachs przynajmniej ja takie mialem wytrzymalo300tys a teraz mam przejechane na nowym okolo 15tys i szarpanie wrocilo,ale tylko z rana na zimnym silniku i pierwsze 4-5wysprzeglen jak auto zlapie temperature w granicach 60C wszystko pracuje jak nowe,koledzy co myslicie o tym? mnie wymiana kosztowala 1100zl ale przy okaqzji awarii sprzegla wysypala sie trojka w skrzyni wiec calosc mnie tyle wyszla.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się