Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem pzy ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam maly problem z 1z gdyz po przejechaniu 150km ciezko ruszyc z pierwszego biegu co to moze byc sprzeglo czy rozdarty waz od intercoolera bo ktos tak mi powiedzial ze uklad musi byc szczelny

Opublikowano

Ruszyć ciężko rozumiesz przez szarpanie/ślizganie/ brak mocy ??

Opublikowano

plyn jest nawet troszke ponad norme biegi wchodza dobrze moc jest ciagnie ladnie ale wlasnie po przejechaniu wiecej jak 100km wrzucajac jedynke i probujac ruszyc zaczyna szarpac buda nie wazna czy wiecej gazu czy bez gazu a z 2 pojdzie normalnie pedal sprzegla bierze gdzies przy samym koncu

Opublikowano

Sprzęgło ci się kończy, Ja mam podobnie jak stoje dłużej w korku zaczyna szarpać budą przy ruszaniu z 1 a z 2 jest wpozo,sprzęgło też mi bierze przy końcu . Szykuj się na wymianę sprzęgła.

Opublikowano

Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa) :)

Opublikowano
Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa) :)
w 1Z nie ma dwumasy.Wiec wymiana bedzie tansza.
Opublikowano
Fabrycznie siedzi chyba zestaw LUC (tarcza docisk łozysko oporowe i dwumasa) :)
w 1Z nie ma dwumasy.Wiec wymiana bedzie tansza.

Sorry masz racje :D jakoś umkło mi ze to 1z :) byłem pewien ze to AFN :)

Opublikowano

u mnie bylo to samo a najgorzej jak bylo cieplo i sie w korku postalo..... ja newet za duzo nie myslalem tylko odrazu umowilem sie na wymiane sprzegla bo podejrzewalem ze u mnie siedzi jesze fabryka.... i tak sie okazalo.... przelatalo ok 400tys :)....

ja szarpalo to u mnie na poczatku na jakis czas (pare dni) pomagalo lekkie przypalenie sprzegla....

Opublikowano

Jakie założysz to już twój wybór najlepiej coś dobrego LUK lub SACHS :)

Opublikowano

Ale swoą drogą układ musisz mieć szczelny.

Opublikowano

ze 3 stówki pewnie :)

Opublikowano

ori sprzeglo to sachs przynajmniej ja takie mialem wytrzymalo300tys a teraz mam przejechane na nowym okolo 15tys i szarpanie wrocilo,ale tylko z rana na zimnym silniku i pierwsze 4-5wysprzeglen jak auto zlapie temperature w granicach 60C wszystko pracuje jak nowe,koledzy co myslicie o tym? mnie wymiana kosztowala 1100zl ale przy okaqzji awarii sprzegla wysypala sie trojka w skrzyni wiec calosc mnie tyle wyszla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...