audia4a4 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty. 1
melman_zyrafa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty. Dotarło. Wygląda, że to ta tuleja właśnie. U siebie narazie nie wymieniałem tego elementu bo winna okazała się śruba na cięgnie. Po dokręceniu luz zniknął i wszystko jest ok. Foto:
Pretor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Numer jest taki sam na tulei co u kolegi który pokazał ją po demontażu więc to jest to co się wyrabia. 1
melman_zyrafa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Numer jest taki sam na tulei co u kolegi który pokazał ją po demontażu więc to jest to co się wyrabia. W takim wypadku jeśli ktoś jeszcze potrzebuje czegoś- niech szuka w ETCE dla Audi A6 C5- grupa 7, rys. 711-45. Pzdr!
audia4a4 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty. Dotarło. Wygląda, że to ta tuleja właśnie. U siebie narazie nie wymieniałem tego elementu bo winna okazała się śruba na cięgnie. Po dokręceniu luz zniknął i wszystko jest ok. Foto: http://s22.postimg.org/vgxast9l9/IMAG0526.jpg http://s22.postimg.org/wn5w5cn9p/IMAG0525.jpg to jak Tobie luz znikł, i nie potrzebujesz tej tulei to mogę ją od Ciebie odkupić. ---------- Post dopisany 02-02-2014 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 20:07 ---------- ja też jestem po wymianie tulei. Koszt 6€ Wszystko ok. Polecam wymianę tulei tym co opadł lewarek
Pretor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 turzol Zamieszczone przez melman_zyrafa Major- masz numer tej tulei? Ta tulejka jest w zestawie naprawczym 8E0798151B W sobotę wymieniłem panewkę lewarka oraz zestaw naprawczy który jest powyżej na zdjęciu. Jednej rzeczy nie potrafię zrozumieć, po jakiego uja jest ta dziurka u góry w czarno białej części. Odpływ wody z grodzi jest w takim miejscu, że akurat leci woda na ten przegub na końcu cięgna zmiany biegów i przez tą dziurkę wlatuje woda która nie może się wydostać z przegubu bo od dołu jest szczelnie zamknięty osłoną gumową. Ja tą dziurkę zaślepiłem żeby uniknąć dostawania się wody do przegubu.
KoJ@K Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 To czyli wkoncu, zeby zalozyc ten zestaw naprawczy trzeba montowac sie do kanalu, czy mozna to zrobic od gory z kabiny? Jakie konkretnie zauwazyliscie poprawy i w czym po wymianie tego?
rafi10612 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Robił to ktos w AWX ze skrzynia 5 ?
greg2505 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Robił to ktos w AWX ze skrzynia 5 ? rafi w awx wymieniasz cały drążek ,tam nie ma takiego przegubu jak w skrzyni 6b
rafi10612 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Wkoncu rzeczowa odpowiedz;) podobnie mi mówił gość z aso ale nie mając potwierdzenia nie uwierzyłem . Znasz może przybliżony koszt takiego zestawu? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 witam przyłącze sie do tematu. Mam tak że na luzie drążek jest luźny i moge nim robić lekko okrężne ruchy b6 awx 02r 1,9tdi 5 bieg. czy musze wymieniac drążek czy wystarczy ze zamowie te nzestaw naprawczy? Podpowiecie ?
rafi10612 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ten zestaw nie pasuje do AWX Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 czyli trzeba kupić coś takiego? http://allegro.pl/audi-a4-b6-wybierak-lewarek-zmiany-biegow-5-bieg-i5068945329.html czyli trzeba wyciągać całą deskę rozdzielczą?
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 żadnej deski nie musisz ściągać ,najpierw wyjmij ramkę biegów i popielniczkę ,wyjmujesz wygłuszenie ,odkręcasz 2 śruby i wyciągasz element do góry,następnie na wysokości popiołki są 2 śruby trzeba je poluzować i idzesz pod auto ,odkręcasz osłony,następnie drążki od skrzyni i wysuwasz je z kasety lewarka w stronę silnika razem z gumą widoczną na foto z postu #29 ,składasz w odwrotnej kolejności,trochę zabawy jest z regulacją żeby biegi dobrze wchodziły,ale dasz radę nie skręcaj wszystkiego do końca w aucie zanim sprawdzisz czy biegi chodzą ok
Robero321 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zestaw naprawczy o numerze 8E0798151B to koszt około 60zeta w ASO
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zestaw naprawczy o numerze 8E0798151B to koszt około 60zeta w ASO ten zestaw jest od skrzyni 6b ,a tu chodzi o 5b
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 żadnej deski nie musisz ściągać ,najpierw wyjmij ramkę biegów i popielniczkę ,wyjmujesz wygłuszenie ,odkręcasz 2 śruby i wyciągasz element do góry,następnie na wysokości popiołki są 2 śruby trzeba je poluzować i idzesz pod auto ,odkręcasz osłony,następnie drążki od skrzyni i wysuwasz je z kasety lewarka w stronę silnika razem z gumą widoczną na foto z postu #29 ,składasz w odwrotnej kolejności,trochę zabawy jest z regulacją żeby biegi dobrze wchodziły,ale dasz radę nie skręcaj wszystkiego do końca w aucie zanim sprawdzisz czy biegi chodzą ok Dzieki za pomoc kolego nie wiem czy dam rade bo nie mam kanału, niby już wszystko wiem a powiedz mi jeszcze tylko czy moge zmienieć tylko ten element od lewarka da sie go odłączyć bez drążków które chce zstawic bo tam raczej chyba problemu nie ma tylko mam wrażenie że problem tkwi zaraz przy samym lewarku?
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 jeśli chodzi ci lewarek góra-dół ,to wymieniasz elementy pod lewarkiem ,drążki to odrębna sprawa,do tego jest zestaw naprawczy chyba taki sam ja w 6b,ale ja tego nie wymieniałem,tylko wyjmowałem bo było tam trochę syfu i są tam takie gumy ,u mnie się pozaginały i nie było tak jak powinno ,poczyściłem wszystko ,poskładałem i luzu praktycznie nie ma
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zaznaczyłem na czerwono mam na myśli ten środek można go wyciagnąć i wstawić drugi?
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 po co chcesz cały środek wywalać luz jest na kulce lewarka ,wymienia się tuleję i luz znika,całość powinna wyjść ,ale trzeba drążki odkręcić,tylko czy trzeba je wyjąć to nie pamiętam ,ale jak rozkręcisz to wszystko widać z góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się