Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana wybieraka skrzyni biegów w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty.

Dotarło. Wygląda, że to ta tuleja właśnie. U siebie narazie nie wymieniałem tego elementu bo winna okazała się śruba na cięgnie. Po dokręceniu luz zniknął i wszystko jest ok. :)

Foto:

IMAG0526.jpg

IMAG0525.jpg

Opublikowano

Numer jest taki sam na tulei co u kolegi który pokazał ją po demontażu więc to jest to co się wyrabia.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Numer jest taki sam na tulei co u kolegi który pokazał ją po demontażu więc to jest to co się wyrabia.

W takim wypadku jeśli ktoś jeszcze potrzebuje czegoś- niech szuka w ETCE dla Audi A6 C5- grupa 7, rys. 711-45.

Pzdr!

Opublikowano
melman_zyrafa jak dostaniesz paczke to napisz czy to ta tuleja i jak dasz rade to zrób foty.

Dotarło. Wygląda, że to ta tuleja właśnie. U siebie narazie nie wymieniałem tego elementu bo winna okazała się śruba na cięgnie. Po dokręceniu luz zniknął i wszystko jest ok. :)

Foto:

http://s22.postimg.org/vgxast9l9/IMAG0526.jpg

http://s22.postimg.org/wn5w5cn9p/IMAG0525.jpg

to jak Tobie luz znikł, i nie potrzebujesz tej tulei to mogę ją od Ciebie odkupić.

---------- Post dopisany 02-02-2014 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 20:07 ----------

ja też jestem po wymianie tulei. Koszt 6€ Wszystko ok. Polecam wymianę tulei tym co opadł lewarek

Opublikowano
turzol

quote_icon.png
Zamieszczone przez
melman_zyrafa
viewpost-right.png

Major- masz numer tej tulei?

Ta tulejka jest w zestawie naprawczym
8E0798151B

384105_x800.jpg

W sobotę wymieniłem panewkę lewarka oraz zestaw naprawczy który jest powyżej na zdjęciu. Jednej rzeczy nie potrafię zrozumieć, po jakiego uja jest ta dziurka u góry w czarno białej części. Odpływ wody z grodzi jest w takim miejscu, że akurat leci woda na ten przegub na końcu cięgna zmiany biegów i przez tą dziurkę wlatuje woda która nie może się wydostać z przegubu bo od dołu jest szczelnie zamknięty osłoną gumową. Ja tą dziurkę zaślepiłem żeby uniknąć dostawania się wody do przegubu.

Opublikowano

To czyli wkoncu, zeby zalozyc ten zestaw naprawczy trzeba montowac sie do kanalu, czy mozna to zrobic od gory z kabiny? Jakie konkretnie zauwazyliscie poprawy i w czym po wymianie tego?

Opublikowano

Robił to ktos w AWX ze skrzynia 5 ?

Opublikowano

Robił to ktos w AWX ze skrzynia 5 ?

rafi w awx wymieniasz cały drążek ,tam nie ma takiego przegubu jak w skrzyni 6b

y4t2WeD.jpg?1

Opublikowano

Wkoncu rzeczowa odpowiedz;) podobnie mi mówił gość z aso ale nie mając potwierdzenia nie uwierzyłem . Znasz może przybliżony koszt takiego zestawu?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

witam przyłącze sie do tematu. Mam tak że na luzie drążek jest luźny i moge nim robić lekko okrężne ruchy b6 awx 02r 1,9tdi 5 bieg. czy musze wymieniac drążek czy wystarczy ze zamowie te nzestaw naprawczy? Podpowiecie ? :P

Opublikowano

Ten zestaw nie pasuje do AWX

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

żadnej deski nie musisz ściągać ,najpierw wyjmij ramkę biegów i popielniczkę ,wyjmujesz wygłuszenie ,odkręcasz 2 śruby i wyciągasz element do góry,następnie na wysokości popiołki są 2 śruby trzeba je poluzować i idzesz pod auto ,odkręcasz osłony,następnie drążki od skrzyni i wysuwasz je z kasety lewarka w stronę silnika razem z gumą widoczną na foto z postu #29 ,składasz w odwrotnej kolejności,trochę zabawy jest z regulacją żeby biegi dobrze wchodziły,ale dasz radę nie skręcaj wszystkiego do końca w aucie zanim sprawdzisz czy biegi chodzą ok

Opublikowano

Zestaw naprawczy o numerze 8E0798151B to koszt około 60zeta w ASO

Opublikowano

Zestaw naprawczy o numerze 8E0798151B to koszt około 60zeta w ASO

ten zestaw jest od skrzyni 6b ,a tu chodzi o 5b

Opublikowano

żadnej deski nie musisz ściągać ,najpierw wyjmij ramkę biegów i popielniczkę ,wyjmujesz wygłuszenie ,odkręcasz 2 śruby i wyciągasz element do góry,następnie na wysokości popiołki są 2 śruby trzeba je poluzować i idzesz pod auto ,odkręcasz osłony,następnie drążki od skrzyni i wysuwasz je z kasety lewarka w stronę silnika razem z gumą widoczną na foto z postu #29 ,składasz w odwrotnej kolejności,trochę zabawy jest z regulacją żeby biegi dobrze wchodziły,ale dasz radę nie skręcaj wszystkiego do końca w aucie zanim sprawdzisz czy biegi chodzą ok

Dzieki za pomoc kolego :hi: nie wiem czy dam rade bo nie mam kanału, niby już wszystko wiem a powiedz mi jeszcze tylko czy moge zmienieć tylko ten element od lewarka da sie go odłączyć bez drążków które chce zstawic bo tam raczej chyba problemu nie ma tylko mam wrażenie że problem tkwi zaraz przy samym lewarku?

Opublikowano

jeśli chodzi ci lewarek góra-dół ,to wymieniasz elementy pod lewarkiem ,drążki to odrębna sprawa,do tego jest zestaw naprawczy chyba taki sam ja w 6b,ale ja tego nie wymieniałem,tylko wyjmowałem bo było tam trochę syfu i są tam takie gumy ,u mnie się pozaginały i nie było tak jak powinno ,poczyściłem wszystko ,poskładałem i luzu praktycznie nie ma

Opublikowano

Zaznaczyłem na czerwono mam na myśli ten środek można go wyciagnąć i wstawić drugi? 48786756080746456051_thumb.jpg

Opublikowano

po co chcesz cały środek wywalać luz jest na kulce lewarka ,wymienia się tuleję i luz znika,całość powinna wyjść ,ale trzeba drążki odkręcić,tylko czy trzeba je wyjąć to nie pamiętam ,ale jak rozkręcisz to wszystko widać z góry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...