Łukasz13 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Do pełni szczęscia brakuje jakieś 4-5 gr na przepływce, ale raczej nie wpłynie to zauważalnie na moc.
ganjaq Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 A wierzysz że czuje brak tych 5 gramów no i niby dlaczego znikły, tu macie logi z przed tygodnia, z przed przekładki uszczelki turbiny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pamiętajmy że praca turbiny ma wpływ na przepływ a ja odkręcałem turbo i naciągałem gruszkę i ogólnie przekręcałem oś turbiny (bo cięgno szło krzywo) tu zjebałem?
gregor10 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Jesli mamy być tacy dokładni to jakies 3.5g/s a 130.39 vs 126.9g/s nic nie zjebałes, tylko teraz ciegno pracuje plynniej lepiej trzyma boost , wczesniej wystarczylo delikatne zawachanie o 20mbar i dostałeś te 3g/s wiecej. Generalnie nie ma co w aucie szukac bo wszystko jest ok. jak nie wierzysz to jedz na dyno i zobaczysz ze serie wypluje. Pod warunkiem ze masz min 11bar sprezania
ganjaq Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Dzięki za słowa otuchy gregor10, może fiksuje bo lataliśmy pare dni b6 z 1.2 bara i teraz kiedy siedze w mojej czegoś mi brakuje. Pozdro ---------- Post dopisany 11-11-2013 at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 20:22 ---------- Odzyskałem przepływ ale nie wiem dlaczego mieszanka taka dziwna: Problem zaczął się po zabiegach z wyrzuceniem turba, gdzieś w tym czasie zakładałem inny filtr gazu, może to? Wątpię żeby nagle trzeba było regulować gaz skoro chwile przed tym wszystko było dobrze, powody korekty na plus jakie mogą być? Na tym zdjęciu kasowałem błędy i przejechałem 10 km ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ---------- Po wrzuceniu tych logów program KPOWER przy masie 1550 wypluł 120 HP ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 22:53 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 podjedz na rzetelną hamownie masa samochodu z kierowcą mierzona na wadze rozumiem ?
ganjaq Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Wiem ile warze, w każdym razie auto musiałoby ważyć 1880 wtedy wedle wykresu miałoby 151 HP ja do masy serii 1480 dołożyłem 100 kg i wyszło 121 HP
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Dzięki za słowa otuchy gregor10, może fiksuje bo lataliśmy pare dni b6 z 1.2 bara i teraz kiedy siedze w mojej czegoś mi brakuje. Pozdro---------- Post dopisany 11-11-2013 at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 20:22 ---------- Odzyskałem przepływ ale nie wiem dlaczego mieszanka taka dziwna: http://s4.ifotos.pl/img/beztytuuJ_naeqnqw.JPG Problem zaczął się po zabiegach z wyrzuceniem turba, gdzieś w tym czasie zakładałem inny filtr gazu, może to? Wątpię żeby nagle trzeba było regulować gaz skoro chwile przed tym wszystko było dobrze, powody korekty na plus jakie mogą być? Na tym zdjęciu kasowałem błędy i przejechałem 10 km ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ---------- Po wrzuceniu tych logów program KPOWER przy masie 1550 wypluł 120 HP ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 22:53 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zrobiłeś chyba za krótki log, chociaż do 6tyś było pociągnąc, i potem chyba też za krótko na luzie leciał. Z ciekawości sam tez dzisiaj zrobie:decayed:
ganjaq Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Wymieniłem wszystko co się dało, auto dalej nie chce iść tak jak szło przed "wymianą uszczelki" VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brakuje przepływu a korekty 14% na + tylko nie wiem czemu
gregor10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 dv dziurawy lub dziurawe weze do dv i osprzetu. pozatym korekta +14 na pb swiadczy o powaznej usterce , o ile te 14% to pojawia sie na benzynie , jesli na lpg to lpg do strojenia.
ganjaq Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Powiedzcie gdzie widać na logu dziurawy dv, etc. i o których wężach mowa skoro idzie jeden od tipa a drugi to podciśnienie. Co do korekt to jest tych powodów znacznie więcej jak niewystrojony gaz: - nieszczelności w układzie podciśnienia, - MAF - sonda lambda - pompa paliwa - filtr paliwa To dlaczego obstawiacie gaz?
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Dv widac na końcu logu, nie powinno byc skoku cisnienia, pytanie podstawowe jaka jest korekta 032 po jeżdzie na pb a jaka na lpg?
ganjaq Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Obie są na plus, pierwsza Pb jest 6% na plus na krótkim odcinku, na tym samym odcinku na lpg czasami też 6% czasami więcej. Długoterminowo na lpg 18%, na benzynie długoterminowo nie sprawdzałem, robiłem raczej 10 km odcinki
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Obie są na plus, pierwsza Pb jest 6% na plus na krótkim odcinku, na tym samym odcinku na lpg czasami też 6% czasami więcej. Długoterminowo na lpg 18%, na benzynie długoterminowo nie sprawdzałem, robiłem raczej 10 km odcinki To znaczy na pb w pierwszym okienku jest 6% tak? to oznaczałoby jakąs nieszczelność, w drugim okienku czyli długoterminowa nie wiesz jaka jest na pb? wystarczy że przejedziesz te 10 km na rozgrzanym silniku na benzynie i korekta się ustawi, tak to cięzko coś powiedziec jak tak na prawde nie wiadomo gdzie leży przyczyna musisz dojść ładu na benzynie sprawdzic jakie korekty się ustawiają.
ganjaq Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Zamieszałem, na PB krótkoterminowa waha się w przedziale od 0,0% do maksymalnie 1.4% na dystansie 10 KM a długoterminowe raz widziałem jak wysterowało na 4.2% ale więcej chyba nie, na gazie (mieszany cykl pb + lpg) krótkoterminowa podobnie jak PB a długoterminowa wysterowuje się na 14% czasami 18%. Dodam że na zimnym silniku dziwnie odpala, zakręci (puszczam kluczyk) - odpali - prawie zgaśnie - złapie i chodzi ok
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak na benzynie długoterminowa dochodzi do 4% to jeszcze ujdzie chociaż lepiej żeby była w okolicy zera sprawdz dokładnie, a jak na gazie idzie na +18 to na pewno gaz do regulacji.
ganjaq Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Mam logi 9 km z różnym obciążeniem: LPG PB Ale na gazie i na benzynie idzie tak samo czyli lipnie o ostatnio na PB od 0-100 we dwóch 13 sekund
gregor10 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 bylo cos grzebane przy kolektorze ssacym / wtryskach /pompie paliwa ?
ganjaq Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Przy kolektorze ssącym nic prócz tego że dałem wąż prosto z dv do kolektora, wtryski nigdy nie były tykane a pompa kiedyś się zawiesiła ale działa niby, czy na logach było widać coś z dv czy tamto to jednorazowy wybryk
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Niby na logach na benzynie wszystko w porządku jest korekty nawet nie ruszyły z zera, przepływ jest doładowanie jest, troche dziwne że 13 s do setki:shock3: na lpg jest za ubogo i korekta szybko idzie na plus.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się